بهترین کامنت برای جذب فالوور در اینستاگرام

کامنت اینستاگرام تنها وسیله ای برای تبادل نظر کاربران با یکدیگر نیست. در حقیقت کامنت و نظرات در اینستاگرام به نوعی ابزاری برای افزایش و جذب فالوور است. افزایش تعداد فالوور به کمک کامنت ها در اینستاگرام به روش های مختلفی امکان پذیر است، اما در این متن قصد داریم به بهترین کامنت برای جذب فالوور در اینستاگرام و استراتژی کامنت گذاری در این اپلیکیشن بپردازیم.
در حقیقت شما با ثبت چنین کامنت هایی زیر صفحات سلبریتی ها، بلاگرها، اینفلوئنسرها، واینرها و فروشگاه های اینستاگرامی فالوورهای خود را افزایش می دهید. همچنین وجود برخی کامنت ها زیر پست هایتان منجر به جذب فالوور و ترغیب آن به خرید خواهد شد. برای اطلاع از چگونگی استفاده از کامنت ما را تا پایان این متن همراهی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیج اصلی تتلو و سایر پیج های پرحاشیه ایرانی با ما در فالو با ما همراه شوید. 

چه کامنت هایی به افزایش فالوور کمک می کنند؟

چه کامنت هایی به افزایش فالوور کمک می کنند؟

مهم ترین نکته برای فروش در اینستاگرام جلب اعتماد فالوورها و ترغیب آن ها به خرید است. برای رسیدن به این هدف راهکارهای بسیاری وجود دارد. یکی از این راهکارها ثبت کامنت زیر پست است. در حقیقت شما باید کامنت هایی را ثبت کنید که کیفیت محصول، تاثیر آن و نکات مربوط به استفاده از آن را بیان می کند . این سری از کامنت ها فالوور را ترغیب به اطلاع از جزئیات محصول و در نهایت خرید خواهد کرد.
علاوه بر این کامنت هایی که نشان دهنده رضایت مشتریان شما است به جذب فالوور و جلب اعتماد آن ها منجر می شود. پیشنهاد می دهیم که کامنت های رضایت مشتری را پین کنید که مورد بازدید سایر کاربران اینستاگرام قرار گیرد.
کامنت هایی که نشان دهنده کیفیت بالای محصول، ارسال به موقع، پشتیبانی خوب و خدمات پس از فروش هستند به افزایش تعداد فالوورها منجر خواهند شد. علاوه بر پین کردن چنین کامنت هایی می توانید آن ها را استوری کنید و از این طریق علاوه بر تولید محتوا اعتماد فالوورهایتان را جلب نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
خرید فالوور فوری

استراتژی کامنت گذاری در اینستاگرام برای افزایش فالوور

استراتژی کامنت گذاری در اینستاگرام برای افزایش فالوور

به طور کلی دو استراتژی برای کامنت گذاری در اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد. شما به عنوان فردی که در این اپلیکیشن کسب درآمد دارد، باید به گونه ای محتوا تولید کنید که فالوور و کاربرانتان ترغیب به ثبت نظر شوند.
به عنوان مثال می توانید در قسمت کپشن پست از مشتری‌ هایتان بخواهید که تجربه ی خریدشان از محصولات شما را بنویسند. با پیاده کردن این استراتژی نشان می دهید که کاملا از کیفیت محصولات خود مطمئن هستید. به این طریق اعتماد فالوورهایتان را برای خرید جلب خواهید کرد.
علاوه بر این می توانید با ثبت کامنت هایی زیر پست افراد معروف فالوور جذب کنید. البته نباید به صورت ناشیانه این کار را انجام دهید. این نکته را به خاطر داشته باشید که کاربران اینستاگرام در قسمت کامنت ها به دنبال نظر مرتبط با پست هستند نه معرفی محصولات و فعالیت شما!
در واقع نظراتی که معرفی کننده پیج اینستاگرامی هستند هیچ جایی زیر پست افراد معروف ندارند. این ترفند به هیچ وجه به افزایش فالوور منجر نمی شود. با این وجود از پست افراد مشهور می توان به گونه ای دیگر در جهت جذب فالوور استفاده کرد.
سعی کنید زیر پست ها کامنت هایی به دور از حاشیه اما به اصطلاح ریپلای خور بنویسید. کامنت های بامزه، منطقی یا ... به شما کمک می کنند که به هدف خود برسید. زمانی که کامنت شما مورد استقبال سایر فالوورها قرار می گیرد آن ها را ترغیب به کلیک روی نام کاربری تان و مشاهده صفحه شما می کنند.
این کار به دو طریق به افزایش فالوور شما کمک خواهد کرد. در ابتدا هر چه تعداد افرادی که از طریق پروفایلتان وارد صفحه شما می شوند افزایش پیدا کند، احتمال قرار گیری پست هایتان در اکسپلور اینستاگرام بیشتر می شود. قرار گیری در اکسپلور اینستاگرام نیز به معنای افزایش فالوور در مدت زمانی کوتاه است. علاوه بر این ممکن است که کاربر با دیدن صفحه اینستاگرامی تان جذب محصولاتتان شود و اکانت شما را فالو کند.

استراتژی طلایی برای جذب فالوور

استراتژی طلایی برای جذب فالوور

هر دو استراتژی بالا بسیار موثر است، ولی در قدم اول شما باید تعداد قابل ملاحظه‌ ای فالوور داشته باشید که برای شما کامنت بگذارند. در صورتی که در ابتدای کار خود هستید و تعداد فالوورهایتان محدود است، می توانید از فروشگاه های معتبر کامنت بخرید. به این ترتیب به افزایش تعامل و جذب فالوورهایتان کمک خواهید کرد.

کلام آخر

ترفندهای اینستاگرامی بسیاری برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد. یکی از این ترفندها استفاده از بهترین کامنت است. با استفاده استراتژیک از کامنت ها می توان احتمال نمایش پست ها در اکسپلور، جذب فالوور و جلب اعتماد آن ها را افزایش داد. در متن فوق سعی شد که به طور کامل سه استراتژی مهم کامنت گذاری در اینستاگرام برای افزایش فالوور و بهترین کامنت ها توضیح داده شود. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

نوشتن دیدگاه