بهترین پیج های اینستاگرام از نظر طراحی |  پیج های الهام بخش طراحی در اینستاگرام


پیج های پرطرفدار اینستاگرام علاوه بر انتشار محتوا های جذاب و مورد پسند مخاطب، اغلب دارای طراحی بسیار جذاب و چشم نواز نیز هستند. طراحی پیج های پرطرفدار اینستاگرام به لحاظ ویژگی های گرافیکی و خلاقیت های بصری، کاملا تخصصی و درجه یک بوده و به همین دلیل مخاطب نیز این نوع طراحی را می پسندد. اگر می خواهید یک طراحی جذاب برای جذب فالوور در اینستاگرام خود داشته باشید، می توانید از روش های متنوعی مانند استفاده از طرح های خلاقانه و یا تقلیدی بهره ببرید. طرح های جذاب موجب بروز احساس صمیمیت، کنجکاوی و تحسین و آرامش در فالوورهای شما می شوند. برای جذاب تر کردن صفحه اینستاگرام خود، می‌توانید خلاقیت به خرج دهید، از ایده های مختلف در پیج های گوناگون استفاده کنید و یا از صفحات موفق اینستاگرام الهام بگیرید. طراحی پست های اینستاگرام به اندازه به تحریر در آوردن یک محتوای جذاب و مفید و تخصصی، حائز اهمیت است. شما می‌ توانید در دل یک تصویر و یا یک پست اینستاگرامی، مفاهیم زیادی همچون پرسش و پاسخ و یا چالش برای مخاطبین خود ایجاد نمایید. ما در این مقاله از فالو با ما در مورد پیج های الهام بخش اینستاگرام از نظر طراحی و ظاهر اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با استفاده از آن ها پیج خود را برای مخاطبین و فالوور های خود جذاب تر نموده و فالوورهای واقعی را در صفحه اینستاگرام خود ماندگار کنید. 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
ساده ترین روش افزایش فالوور

پیج های الهام بخش اینستاگرام از نظر طراحی و ظاهر کدامند و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟
پیج های الهام بخش اینستاگرام از نظر طراحی و ظاهر کدامند و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟


دسته ای از پیج های اینستاگرام که شما می توانید از نظر طراحی و ظاهر از آنها الگو برداری کنید، پیج های با تم سیاه و سفید هستند. اگر چه تم سیاه و سفید به لحاظ جذابیت بصری در حد متوسط و حتی رو به پایین است، اما به دلیل خاص بودن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.
استفاده از رنگ های روشن برای طراحی پست های اینستاگرامی نیز گزینه بسیار مناسبی برای انتشار پست های سرگرم کننده و مفرح است. در واقع یک پیج اینستاگرام با رنگ های روشن باعث القای حس سرزندگی و انرژی مثبت به فالوورها و مخاطبین شما می شود.
اگر می خواهید عمده تمرکز مخاطب، بر روی برند و محتوای شما باشد، بهتر است که روی گزینه مینیمالیسم تمرکز کنید. عکس ها و پست های این سبک اگر چه ساده هستند، اما حس آرامش و ثبات به مخاطبین شما القا می‌کند و تمرکز افراد را بر روی محتوای شما جذب خواهد نمود.
استفاده از یک فضای تک رنگ نیز برای انتشار پست های اینستاگرامی بسیار جذاب و مسحور کننده است. به عنوان مثال انتخاب یک رنگ آرامبخش همچون صورتی کمرنگ باعث می شود تا صفحه شما آرامش خاصی را به مخاطبین منتقل کند. همین مسئله باعث جذب آن ها به صفحه اینستاگرامی شما و بازدید از محصولات و یا محتوا های درج شده در آن می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
افزایش فالوور در یک روز

 ساخت پازل، یک تکنیک جذاب برای طراحی پیج اینستاگرام

ساخت پازل، یک تکنیک جذاب برای طراحی پیج اینستاگرام


بسیاری از صفحات تجاری موفق در اینستاگرام، ساخت پازل را برای پیج اینستاگرام خود ترجیح می ‌دهند. اگرچه ساخت پازل برای پیج اینستاگرام با عکاسی شخصی خودتان، کار آسانی نیست؛ اما در صورتی که بتوانید این طراحی را بر روی صفحه اینستاگرام خود پیاده کنید، نتیجه بسیار خوبی در زمینه جذب فالوور خواهید داشت. این ترفند، هم برای پیج های تجاری، و هم برای پیج های آموزشی و مشاوره ای و هم برای پیج های سرگرمی مفید است، اما عمده استفاده از آن برای پیج های فروشگاهی و آموزشی است.

نوشتن دیدگاه