افزایش فالوور در یک روز

امروزه پیج اینستاگرام به عنوان یکی از روش های بسیار موثر در تبلیغ کسب و کار به حساب می ‌آید. کسانی که در کسب و کار خود از فضای مجازی به خصوص از اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده اند بسیار موفق تر بوده و کسب و کار آن ها رونق بهتری پیدا کرده است. شاید برای شما هم عجیب باشد که در مورد کسب و کار های پردرآمد در اینستاگرام بشنوید. اولین کاری که برای تبلیغ در اینستاگرام باید انجام دهید اختصاص دادن یک پیج کاملا تخصصی برای کسب و کار خودتان است. بعد از آن حتما این سوال برای شما پیش می آید که چگونه فالوور پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ ما در این مقاله به آموزش تخصصی افزایش فالوور در یک روز پرداخته ایم و راه های افزایش فالوور را به صورت گام به گام برای شما بیان کرده ایم. شما در مسیر افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود ممکن است به کلاهبرداران زیادی برخورد کنید که صحبت از فروش فالوور های بالا می کنند. اما حتما باید این نکات را مدنظر قرار دهید که فالوورها باید واقعی باشند و به هیچ عنوان از فالوور فیک نتیجه ای نخواهید گرفت. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تیم محتوایی فالو بقا ما را تا انتها همراهی کنید.

تبلیغات

شاید شما هم تا به حال پیج ها و صفحات تجاری زیادی را دیده باشید که چندین هزار فالوور دارند اما لایک و کامنت آن ها کمتر از ۱۰۰ عدد است. شاید در گذشته این تعداد فالوور برای افراد معمولی فریب دهنده بود اما امروز همه می‌ دانند که تعداد فالوور ها فقط یک عدد است و در اصل لایک و کامنت پست ها نشان دهنده معتبر بودن پیج است. بنابراین باید به دنبال پیدا کردن فالوور های واقعی باشید. که این فالوورها از طریق تبلیغات صحیح در صفحاتی که مخاطبان هم سو با کسب و کار شما دارندف اتفاق می افتد. وقتی که فالوور های واقعی از طریق تبلیغات درست و به جا پیج شما را پیدا کنند پست های شما را لایک می کنند و در حالت معمول کامنت های شما نیز حداقل دو سوم تعداد فالوور های شما خواهد بود و در این صورت است که دیگران واقعی بودن شما را به چشم خواهند دید و می پذیرند. وقتی که تعداد فالوورها و لایک و کامنت شما بالا باشد مشتری به سرعت به شما اعتماد کرده و خرید از پیج شما نیز کمتر از یک ماه حداقل چند برابر می شود. همچنین زمانی که شما هایلایت‌های جذب مشتری و رضایت مشتری و همچنین ارسال کالا را در پیج خود قرار بدهید تمامی افرادی که پیج شما را می ‌بینند به شما اعتماد کرده و کسب و کار شما روز به روز رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

تبلیغات

ربات افزایش فالوور

در کشورهای اروپایی از جمله کشورهای نروژ، آلمان و هلند ربات افزایش فالوور در اینستاگرام راه اندازی شده است. این ربات چندی بعد تحت عنوان نمایندگی های مجاز به کشورمان وارد شده است. در واقع کشورمان نیز نمایندگی های مجاز این ربات را دریافت کرده و آن را در داخل کشور راه اندازی نموده است. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که نحوه عملکرد این ربات به چه صورت است و چه عملکردی در زمینه جذب فالوور دارد؟ در ادامه به این سوالات بیشتر خواهیم پرداخت. حال رسیدیم به سوالی که از اول مقاله تا به حال ذهن شما را درگیر کرده است. در جواب این سوال باید گفت که این ربات به صورت هوشمند و اتوماتیک پیج های هدف را شناسایی کرده و به صورت ۲۴ ساعته تمامی پست های موجود در این پیج ها را لایک می کند. علاوه بر آن شما می توانید به صورت اتوماتیک پیج هایی را که در دستور کار قرار داده اید بعد از مدت زمان مشخص آنفالو کنید تا عدد فالووینگ شما بیش از حد مقدار بالاتر نرود. پس از این می توانید طبق دستوری که به ربات داده‌ اید کامنت ‌های کاملا کنترل شده ای نیز در پیج های هدف قرار بدهید. این در صورتی است که اگر خودتان بخواهید مداومت لایک و کامنت را انجام دهید تقریبا باید اکثر طول روز را در اینستاگرام بگذرانید. اما این ربات به صورت کاملا تخصصی و هوشمند تمامی این کارها را برای شما انجام می دهد. زمانی که فعالیت شما در اینستاگرام از طریق رباط به صورت ۲۴ ساعته و زیاد باشد افراد شما را پیدا کرده وپیج شما کمتر از یک ماه فالوورهای زیادی پیدا می‌ کند. اما برخی از افراد به دنبال عدد فالوور هستند و واقعی بودن آن برای آن ها مهم نیست. این افراد به دنبال خرید فالوور های فیک می روند که فقط خوشحالی کوتاه مدتی برای آن ها به دنبال دارد، زیرا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن متوجه دور ریخته شدن هزینه خود می شوند.

ربات افزایش فالوور

خرید فالوور از سایت معتبر

همانطور که قبلا هم گفتیم مقدار فالوور و تعداد آن فقط یک عدد است و در واقع پیج شما باید فعالیت داشته باشد تا واقعی بودن آن اثبات شده و مشتری بتواند به شما اعتماد کند. افراد زیادی هستند که حتی پیج تجاری نیز ندارند و پیج آن ها کاملا شخصی است اما از طریق این پیج درآمدهای میلیونی روزانه کسب می کنند. به عنوان مثال بسیاری از سلبریتی ها و افراد معروف دارای پیج ‌شخصی هستند که فقط از طریق تبلیغات درآمدهای زیادی به دست می آورند. بنابراین اگر شما هم قصد راه اندازی یک پیج شخصی و یا یک پیج تجاری پر فالور را دارید، به احتمال زیاد تا به حال به تبلیغات زیادی برخورد کرده اید که ادعای فروش فالوور دارند. اما بهتر است بدانید که بسیاری از این تبلیغات و سایت ها نامعتبر است و تنها چیزی که به شما می دهند یک عدد در بالای صفحه اینستاگرام بوده و هیچ کدام از این فالوور ها واقعی نیستند. این مسئله فقط باعث دور ریختن هزینه شما می شود زیرا پست های شما هیچ لایک و کامنتی ندارند و در کوتاه مدت نیز این عدد از بالای پیج شما محو می شود.
بنابراین برای خرید فالوور و یا برای خرید ربات مخصوص افزایش فالوور حتما از طریق سایت های معتبر که عملکرد آن ها کاملا قانونی و تایید شده است اقدام کنید تا شاهد افزایش فالوور های واقعی و همچنین افزایش رونق کسب و کار خود باشید. شما می توانید این خواسته ی خود را از طریق مشورت با کارشناسان ما در فالو با ما برطرف کنید.

نوشتن دیدگاه