تاریخ تولد به میلادی برای اینستاگرام

 بسیاری این روزها از دست پیام‌های اپلیکیشن اینستاگرام مبنی بر وارد کردن تاریخ تولد عاصی شده اند. اما این اپلیکیشن کاربردی امروز همه کاربران را ملزم به وارد کردن تاریخ تولد به میلادی کرده است. اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید یا نمی‌دانید چطور تاریخ تولد خود را تبدیل و به این اپلیکیشن ارائه دهید، تا انتها با ما همراه بمانید.

چگونه تاریخ تولد را به میلادی بنویسیم

برای تغییر تاریخ تولد به میلادی لازم است روی قسمت پروفایل خود در بخش پایین و سمت چپ برنامه مراجعه کنید. در قسمت پایین این برگه اگر زبان اینستاگرام شما فارسی است، باید به دنبال کلمه ویرایش پروفایل بگردید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سازنده اینستاگرام

در این قسمت اطلاعات کلی درباره صفحه شما به نمایش در می‌آید. آخرین قسمت این بخش به عنوان تنظیمات اطلاعات شخصی را انتخاب کنید. در این قسمت نیز آخرین بخش که تاریخ تولد نام گرفته است را انتخاب کنید. حال باید تاریخ تولد میلادی خود را به طور دقیق وارد کنید.

کشورهای آسیایی از روش‌های مختلف دیگری برای محاسبه تاریخ استفاده می‌کنند. این کشورها می‌توانند روش‌های مختلف برای تبدیل تاریخ شمسی یا قمری به میلادی را انتخاب کنند. برای این کار کافی است در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چگونه تاریخ تولد را به میلادی بنویسیم

معرفی سایت تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

سایت‌های بسیاری هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند. یکی از این سایت‌ها www.bahesab.ir/time/conversion است. برای استفاده از این سایت کافی است آدرس را در مرورگر اضافه کنید. سپس نوع تبدیل را روی شمسی به میلادی و قمری قرار دهید. حال اگر روی دکمه تبدیل کلیک کنید، می‌توانید تاریخ تولد خود به میلادی را مشاهده کنید.

معرفی اپلیکیشن تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

یکی دیگر از راه‌های تبدیل تاریخ شمسی به میلادی استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی است. به طور معمول دقت این برنامه‌ها بسیار بالاست. به طوری که حتی سال‌های کبیسه را نیز محاسبه می‌کنند. با این حال کاربران IOS نمی‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

برنامه دیگری به نام Date Converter وجود دارد که برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در ویندوز تهیه شده است. برای وارد کردن تاریخ تولد کافی است این برنامه را اجرا و در قسمت Shamsi تاریخ تولد خود را وارد کنید. تاریخ تولد میلادی شما بی‌وقفه روی سیستم نمایش داده خواهد شد.

معرفی اپلیکیشن تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

تبدیل تاریخ تولد شمسی به میلادی با استفاده از اندروید

اندروید یکی از سیستم عامل‌های قدرتمند در بازار موبایل به شمار می‌رود. با استفاده از برنامه تاریخ که به صورت پیش فرض روی این سیستم عامل نصب است می‌توانید عملیات تبدیل تاریخ را انجام دهید. روند انجام این عملیات بسته به نسخه‌‌ای که استفاده می‌کنید متفاوت است.

تبدیل تاریخ تولد شمسی به میلادی با مرورگر کروم

این مرورگر قابلیت نصب افزونه‌های بسیاری درون خود دارد. با استفاده از این افزونه‌ها به سادگی می‌توان تاریخ کل مرورگر را تبدیل نمود. تنها کافی است از مخزن افزونه‌های کروم اقدام به نصب یکی از این افزونه‌ها کنید.

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی همیشه دردسری آزاردهنده به شمار می‌رفت. اما امروز و با پیشرفت تکنولوژی به سادگی می‌توان این تبدیل را انجام داد. کافی است از یکی از روش‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم برای تبدیل تاریخ تولد شمسی به میلادی استفاده کنید.

تبدیل تاریخ تولد شمسی به میلادی با مرورگر کروم

دلایل تغییر سن در اینستاگرام

در گذشته کاربران اینستاگرام در صورت تمایل می‌توانستند تاریخ تولد خود را با این اپلیکیشن در میان بگذارند. با این حال امروز وارد کردن تاریخ تولد برای استفاده از این اپلیکیشن اجباری به نظر می‌رسد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
برنامه فیلتر چهره اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن اینستاگرام به دلیل محتواهایی که در دسترس عموم مردم بدون در نظر گرفتن سن آن‌ها قرار می‌داد، همیشه مورد نقد منتقدان قرار می‌گرفت. مجموعه متا سال‌ها زیر فشار افکار عمومی و برخی دولتمردان آمریکایی در کنار منتقدان بود.

طی ماه‌های اخیر مجموعه متا (فیسبوک سابق) در تلاش بود تا نسخه‌‌ای مخصوص کاربران زیر ۱۳ سال ارائه کند. این نسخه می‌توانست یکی از راه‌های بلقوه کنترل حضور افسار گسیخته کودکان در این فضا باشد. با این حال این طرح به دلیل مخالفت قانون گذاران آمریکایی این طرح لغو گردید. اما این به معنی پایان این مسیر برای اینستاگرام نبود.

امروز این اپلیکیشن پر کاربرد برای صیانت از کاربران کم سن و سال اقدام به دریافت تاریخ تولد افراد کرده است. به طوری که بدون وارد کردن این تاریخ نمی‌توانید از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. حتی اگر تاریخ تولدی که وارد کرده‌‌اید قدیمی است نیز باید نسبت به به روز رسانی آن اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه