آمارها و تحقیقات نشان می دهند که اینستاگرام پرکاربردترین برنامه در بین رسانه های اجتماعی است. تقریبا نزدیک به 50 میلیون ایرانی از این برنامه استفاده می کنند. همین مسئله زمینه مناسبی را برای درآمدزایی ایجاد کرده است. جذب فالوور مهمترین لازمه برای درآمد زایی در اینستاگرام به شمار می آید. راه کارهای بسیاری برای زیاد کردن فالوور در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به معرفی و آموزش آنها خواهیم پرداخت. از شما دعوت می کنیم ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

آموزش زیاد کردن فالوور در اينستاگرام با برنامه

زیاد کردن فالوور در اینستاگرام به کمک راه های بسیاری صورت می گیرد. تولید محتوای منظم و خلاقانه، استفاده از تقویم محتوایی، تبلیغ توسط اینفلوئنسرها و ... از جمله این روش ها هستند، ولی تمامی این روش ها زمان بر، همراه با ریسک و پرداخت هزینه‌ی زیاد است.

 اما جای هیچ نا امیدی نیست، چرا که فالو با ما در تلاش است که راه هایی مستقیم، کوتاه مدت، تضمینی و ارزان قیمت را در اختیار شما قرار دهد. یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام، کمک گرفتن از برنامه است. در ادامه به طور کامل نحوه افزایش فالوور به کمک این برنامه را به شما آموزش می دهیم.

آموزش زیاد کردن فالوور در اينستاگرام با برنامه

ربات اینستاگرام چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ربات اینستاگرام از جمله برنامه های فالو با ما است که مدیریت کارهای اینستاگرام را ممکن و راحت تر می کند. در واقع ربات اینستاگرام نوعی نرم افزار است که امور مربوط به پیج های اینستاگرام را بدون هیچ وقفه ای به سرانجام می رساند.

این ربات در بین کاربران هدف، فعالیت هایی خاص و تعریف شده را برای افزایش میزان فالوور و بازدید صفحه و پست ها انجام می دهد. فالوورهایی که به کمک ربات به صفحه شما افزوده می شوند کاملا واقعی هستند. در واقع به کمک این ربات فالوورهای واقعی را جذب خواهید کرد که به مرور زمان فعالیت صفحه شما را افزایش می دهند. با افزایش میزان فعالیت، اینستاگرام پست های شما را در صفحه اکسپلور قرار می دهد یا صفحه شما را در لیست صفحات پیشنهادی قرار می دهد.

یکی از مهمترین ترفندها برای افزایش احتمال قرارگیری در اکسپلور اینستاگرام، لایک و مشاهده پست های مرتبط با زمینه فعالیت شما است. ربات اینستاگرام برای این مسئله نیز راهکاری در نظر دارد. این ربات تمامی پست های مرتبط با زمینه فعالیت شما را مشاهده و لایک می کند. در نتیجه برای افزایش بازدید اکانت خود نیازی به صرف زمان زیاد نخواهید داشت.

آموزش زیاد کردن فالوور در اينستاگرام با برنامه

وظیفه پاسخگویی به دایرکت یا ارسال کامنت را نیز به ربات اینستاگرامی فالو با ما بسپارید و تنها ذهن خود را روی تولید محتوایی خلاقانه متمرکز کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که خلاقیت در تولید محتوا مهمترین گام برای فعالیت در این بستر است.

از دیگر امکاناتی که ربات اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد تشخیص و حذف فالوورهای فیک است. همچنین این ربات طبق برنامه ای از پیش تعیین شده محتواهای شما را پست می کند. در نظر داشته باشید که روند پست گذاری در اینستاگرام باید طبق الگوریتمی خاص باشد. بهترین ساعت و روزهای گذاشتن پست نیز بر اساس زمینه فعالیت شما تعیین می شود. برای این که بهترین ساعت را شناسایی کنید، در وهله اول باید مخاطبین خود را به خوبی بشناسید. سپس با توجه به ویژگی ها و علایق آن ها بهترین ساعات و روزها را برای نشر پست انتخاب نمایید.

آموزش زیاد شدن فالوور در اینستاگرام با خرید فالوور

تبلیغات پیج های اینستاگرامی از جمله راه کارهایی است که منجر به دیده شدن و افزایش فالوور می شود، ولی در سال های اخیر این روش همیشه نتیجه بخش نبوده است. چرا که محتوای استوری و پست های اینفلوئنسرها را تنها تبلیغات تشکیل می دهد. این مسئله موجب کاهش بازدهی تبلیغات توسط اینفلوئنسرها شده است. از طرفی بیشتر بلاگرها بدون هیچ تحقیقی تبلیغات می کنند که با این کار با مرور زمان اعتماد فالوورهایشان را از دست می دهند. مشکل دیگری که در تبلیغات بلاگرها دیده می شود هزینه بالای آن است. فالو با ما برای زیاد کردن فالوور در اینستاگرام راه کارهای تضمینی با هزینه کمتر را برای شما ارائه کرده است.

فروشگاه اینترنتی ما پک های فالوور واقعی را با قیمتی بسیار مناسب تنها برای حمایت از شما به فروش می رساند. این فالوورها بر خلاف فالوورهای فیک در بستر اینستاگرام فعالیت دارند. به همین خاطر نه تنها موجب دردسر برای شما و اکانتتان نمی شوند، بلکه با فعالیت روزانه خود احتمال قرار گیری پست های شما در اکسپلور اینستاگرام را افزایش می دهند.

آموزش زیاد شدن فالوور در اینستاگرام با خرید فالوور

خرید فالوور بهترین راهکار برای افزایش فالوور در ابتدای کار است؛ چرا که در بیشتر مواقع تنها نزدیکان و خویشاوندان فالوورهای شما هستند. با توجه به رقابت تنگاتنگ و سنگینی که بین پیج های کاری در اینستاگرام وجود دارد برای این که در زمان کوتاهی به موفقیت برسید لازم است که اقدام به خرید فالوور واقعی کنید. زمانی که به کمک فالوورهای خریداری شده در اکسپلور دیده شدید، دیگر راه موفقیت را سریع تر خواهید پیمود. علاوه بر این تعداد بالای فالوور منجر به اعتماد سازی در فضای اینستاگرام می شود. در واقع زمانی که کاربری جدید با صفحه شما آشنا می شود، بنا به محتواهای صفحه کاری شما و تعداد فالوورهایتان تصمیم به فالو کردن پیج شما می گیرد.

فالوورها مهمترین گنجینه هر پیج کاری در اینستاگرام به شمار می آیند که به رشد و درآمدزایی در این رسانه منجر خواهند شد. با وجود این که درصد بالایی از جمعیت ایران و جهان کاربر اینستاگرام هستند، برای جذب فالوور در این برنامه به الگو و آموزش نیاز است. چرا که در مقابل تعداد بالای کاربران اینستاگرام پیج های کاری بسیاری نیز در این برنامه وجود دارد. رقابت سنگینی بین تمامی این صفحات برای زیاد کردن فالوور وجود دارد. به خاطر داشته باشید که در این بین کسی پیروز میدان می شود که با ترفندهای زیاد کردن فالوور در اینستاگرام آشنا است. از این رو در متن فوق سعی شد که سریع ترین و مطمئن ترین ترفندهای افزایش فالوور آموزش داده شود. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

نوشتن دیدگاه