استوری اینستاگرام از جمله ابزارهای کاربردی این برنامه است که به شما اجازه می دهد برای 24 ساعت محتوای مورد نظرتان را به اشتراک بگذارید. در طی این سال ها استوری همانند سایر ابزارهای اینستاگرام با رشد رو به رو شده است و امکانات ویژه ای را در خدمت کاربران قرار می دهد. یکی از امکانات استوری اینستاگرام تگ کردن است. اما چگونه می توان در اینستاگرام استوری گذاشت و افراد مورد نظر را تگ کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

تگ کردن در استوری اینستاگرام به صورت دستی

برای تگ کردن در استوری اینستاگرام تنها کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا به قسمت خانه در برنامه اینستاگرام بروید.
  2. سپس روی آیکون استوری کلیک کنید یا صفحه را از سمت راست به سمت چپ بکشید.
  3. سپس با کشیدن انگشت خود از پایین به بالا به آلبوم خود دسترسی پیدا خواهید کرد.
  4. حال از بین عکس‌ها و ویدئوهایتان محتوای مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  5. روی گزینه فونت کلیک کرده و سپس کاراکتر @ را تایپ کنید. نام کاربری مورد نظرتان را جلوی کاراکتر @ بنویسید. با تایپ کردن تنها چند حرف ابتدایی، اینستاگرام لیستی به شما پیشنهاد می دهد که از این لیست نیز می توانید صفحه مورد نظرتان را انتخاب کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای تگ کردن پس از وارد کردن نام کاربری باید اکانت مورد نظرتان را از لیست پیشنهادی اینستاگرام انتخاب کنید.
  6. سپس با انگشت اکانت تگ شده را در هر جایی از تصویر یا ویدئو ببرید که تمایل دارید نشان داده شود.
  7. در این مرحله روی گزینه your story در پایین صفحه کلیک کنید.

حال استوری شما به همراه تگ منتشر می شود. در صورتی که تمامی مراحل فوق را به درستی انجام دهید، اعلام آن برای اکانت تگ شده نیز ارسال می شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تگ اکانت های خصوصی تنها در صورتی امکان پذیر است که شما جزو فالوورهای آن اکانت باشید.

تگ کردن در استوری ایسنتاگرام به صورت دستی

منشن در استوری اینستاگرام با میانبرها

حال که پاسخ این سوال که چگونه در اینستاگرام استوری بگذارید را دریافتید بهتر است با نحوه منشن کردن در استوری به کمک میانبرها نیز آشنا شوید. برای این کار کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا به روش توضیح داده شده عکس و ویدئوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس صفحه را به سمت بالا بکشید و روی آیکون MENTION@  ضربه بزنید.
  2. حال برای تگ کردن نام کاربری مورد نظرتان را تایپ کنید. از بین لیست پیشنهادی اینستاگرام صفحه اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. سپس روی اکانت تگ شده کلیک کنید و آن را روی هر جایی از عکس که تمایل دارید انتقال دهید.
  4. در نهایت روی گزینه  your story کلیک کنید که در پایین صفحه قرار دارد. حال استوری شما به همراه اکانت تگ شده منتشر می شود.

منشن در استوری اینستاگرام با میانبرها

برای اطمینان از درست بودن روند پس از نشر استوری روی آن کلیک کنید. در صورتی که با ضربه روی نام کاربران تگ شده شما به صفحه آن فرد هدایت شدید، عملیات منشن کردن به درستی پیش رفته است. حال فالوورهای شما با کلیک روی نام کاربری تگ شده در استوری اینستاگرام به آن صفحه هدایت می شوند.

استوری اینستاگرام ابزاری مهم و کاربردی برای درآمدزایی و فعالیت است. در صورتی که تمایل دارید در اینستاگرام به درآمد بالایی دست پیدا کنید باید به طور روزانه استوری بگذارید. از طریق استوری می توانید تبلیغ کنید، با سایر اکانت های اینستاگرامی تعامل داشته باشید و دیگر پیج ها را تگ کنید. اما قبل از آن که با اهمیت استوری آشنا شوید باید پاسخ این سوال که چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم را بدانید. در این متن سعی کردیم به طور کامل و جامع به این سوال پاسخ داده و دو روش تگ کردن را نیز آموزش دهیم.

نوشتن دیدگاه