علت اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که گاهی کاربران اینستاگرام با آن مواجه می ‌شوند، اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام است. با توجه به این‌که اینستاگرام یکی از محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی شناخته می ‌شود، اغلب کاربران به دنبال فالو کردن و به اشتراک گذاری محتوا هستند، اما گاهی در این روند مشکل ایجاد می ‌شود و تعداد فالوورهای برخی از کاربران اینستاگرام ثابت می ‌ماند، به این ترتیب آن‌ ها به دنبال علت آن هستند. در این مبحث قصد داریم این مسئله را بررسی کرده و بیشتر به آن بپردازیم.

علت اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام

علت ثابت ماندن فالوور در اینستاگرام

وقتی کاربری با مشکل اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام مواجه شود و تعداد فالوورهای او برای مدتی ثابت بماند، می ‌تواند چند علت مختلف داشته باشد. کاربر باید به دنبال دلیل آن باشد تا بتواند صفحه خود را به درستی مدیریت کند. یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود تعداد فالوورها در اینستاگرام ثابت بماند، عدم فعالیت کاربر است یا حتی ممکن است کاربر فعالیت داشته باشد، اما روش اشتباهی را برای جذب فالوور انتخاب کند. این مسئله باعث می ‌شود تعداد دنبال‌ کنندگان او ثابت بماند، بنابراین کاربر برای جذب مخاطبان جدید باید محتوای مفید تولید کند.یکی دیگر از دلایل ثابت ماندن طولانی مدت تعداد فالوورها در اینستاگرام shadowban است. ممکن است در مواردی الگوریتم ‌های اینستاگرام به دلایلی اقدام به شادوبن کردن پیج‌های گوناگون کند و فالوورهای آن‌ها ثابت بماند. شادوبن شدن باعث می‌ شود کاربران دیگر به صفحه موردنظر دسترسی نداشته باشند و فعالیت آن صفحه برای افراد دیگر مخفی شود، به این ترتیب صفحه موردنظر برای مخاطبان جدید نمایش داده نمی‌ شود و دنبال کنندگان آن ثابت می ماند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
فیلتر های خفن اینستا

علت ثابت ماندن فالوور در اینستاگرام

چرا با وجود این که فالوور خریده‌ ایم، تعداد فالوورهای پیج زیاد نمی شود؟

گاهی مواقع کاربران به منظور جذب دنبال کنندگان بیشتر به خرید فالوور روی می‌ آورند تا مشکل اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام را حل کنند. در حال حاضر تعداد فالوور در اینستاگرام از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و می ‌تواند اعتبار صفحه را افزایش دهد. برخی از کاربران به منظور این‌که به کسب و کار و صفحه خود رونق و اعتبار ببخشند، فالوور می خرند. در بسیاری از مواقع این فالوورهای خریداری شده فیک هستند و برای صفحه موردنظر مشکلاتی به وجود می آورند. اینستاگرام نیز در اقدامی به منظور افزایش اعتبار خود و جلوگیری از تقلب، فالوورهای فیک را حذف کرده و یا نمایش نمی دهد، به این ترتیب با وجود خرید فالوور، تعداد دنبال کنندگان صفحه اضافه نمی شود، مگر این‌که فالوورها واقعی باشند. این اقدام برای کاربرانی که خرید فالوور فیک انجام می دهند، نوعی مجازات و از دست رفتن اعتبار محسوب می شود و محدودیت های زیادی را برای آن ها ایجاد می کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
از کجا بفهمیم کلوز فرند کسی هستیم؟

چرا با وجود این که فالوور خریده‌ ایم، تعداد فالوورهای پیج زیاد نمی شود؟

دلیل دیگر اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام می‌ تواند وجود باگ های نرم افزاری باشد که ممکن است در هر دستگاهی پیش بیاید. این مشکل باعث ایجاد اختلال برای پیج های کاری می شود و ممکن است با ثابت ماندن تعداد دنبال کنندگان، اعتبار آن‌ ها زیر سوال برود. مشکل اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام در مواقع نادر رخ می دهد و ممکن است کاربران شخصی را با دردسر زیادی مواجه نکند، اما وجود این مشکل می تواند پیج های کاری را با اختلال روبرو کند و کسب و کار و فروش آن ها را به طور قابل توجهی کم کند. علت این مسئله می تواند عدم فعالیت کاربر، شادوبن اینستاگرام، تولید محتوای نادرست، خرید فالوور فیک، تنظیمات حریم خصوصی در اینستاگرام و ... باشد، به این ترتیب ابتدا باید در پی علت این مسئله بود و سپس نسبت به رفع آن اقدام کرد. در این مقاله از فالو با ما به بررسی علت اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آن تماس بگیرید تا مشکل شما رفع شود.

 

 

نوشتن دیدگاه