از کجا بفهمیم کلوز فرند کسی هستیم؟

اینستاگرام قابلیت های بسیاری زیادی در خود دارد که همین قابلیت ها باعث می شوند تا کارکردن و فعالیت در آن بسیار لذت بخش شود. یکی از خدماتی که این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده، گزینه کلوز فرند (Close friend) است. در این مطلب با قابلیت های کلوز فرند و ترفندهای آن آشنا می شویم.
کلوز فرند به معنای نزدیک ترین دوست است و در اینستاگرام این قابلیت را دارد که به شما اجازه دهد، عکس ها و محتواهای خود را تنها با نزدیک ترین اشخاص زندگیتان به اشتراک بگذارید. شما می توانید تعدادی از نزدیک ترین و صمیمی ترین دوستان و آشنایان خود را انتخاب کرده و آن ها را به لیست کلوز فرندتان منتقل کنید. گاهی این سوال برای برخی افراد پیش می آید که از کجا بفهمیم کلوز فرند کسی هستیم؟ تنها از یک طریق می توانید به پاسخ این سوال برسید. در صورتی که فرد موردنظر استوری گذاشته و حاشیه استوری آن با کادری سبز رنگ مشخص باشد، این یعنی شما در لیست کلوز فرند آن فرد قرار دارید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

آیا پیش از اینکه کسی استوری بگذارد می توانیم بفهمیم که کلوز فرند او هستیم یا نه؟

آیا پیش از اینکه کسی استوری بگذارد می توانیم بفهمیم که کلوز فرند او هستیم یا نه؟

تا این لحظه از آپدیت های جدید اینستاگرام هنوز قابلیتی به گزینه کلوز فرند اضافه نشده که بتوان قبل از استوری گذاشتن کاربر مورد نظر، متوجه شویم که در لیست کلوز فرند او هستیم یا نه؟ در واقع شما تنها زمانی می توانید مطمئن شوید که در لیست کلوز فرند کسی هستید که استوری فرد موردنظر با حاشیه سبزرنگ برای شما نمایان شود. این اولین نشانه ای است که می توانید بفهمید در لیست کلوز فرند او هستید. در ادامه زمانی که استوری فرد را باز می کنید نیز می توانید نشان سبزرنگ کلوز فرند را در بالاترین گوشه سمت راست مشاهده کنید.

از کجا بفهمیم جزء کلوز فرندهای شخصی هستیم؟

از کجا بفهمیم جزء کلوز فرندهای شخصی هستیم؟

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
ورود به اینستاگرام فارسی از طریق گوگل

سایت های معتبر و فعال زیادی در زمینه ترفندهای اینستاگرام به شما خدمات ارائه می کنند که یکی از این سایت ها، سایت فالوباما است. در این سایت می توانید از تمامی تکنیک ها و آپشن های جدید اینستاگرام همچون روش فعال کردن گزینه کلوز فرند، نحوه افزودن مخاطبان به لیست کلوز فرند، اینکه از کجا بفهمیم جزء کلوز فرندهای شخصی هستیم و... استفاده کنید. این مجموعه ساده ترین و کاربردی ترین راه حل های موجود را پیشنهاد می دهد و به شما کمک می کند تا از اینستاگرام بدون اتلاف وقت به درست ترین شکل ممکن استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه