ورود به اینستاگرام فارسی از طریق گوگل

برنامه ای مانند اینستاگرام و برخی دیگر از اپلیکیشن ها دارای نرم افزاری هستند که می توان آن ها را به راحتی بر روی گوشی نصب کرد. در این برنامه ها کافی است که شما نام کاربری و رمز عبور خود را داشته باشید تا به اکانت خود وارد شوید. در صورت فراموش کردن رمز عبور می توانید از طریق ایمیل خود اقدام نمایید. اگر برای بار اول است که از اینستاگرام فارسی استفاده می کنید، باید یک حساب کاربری برای خود بسازید. برای ساخت حساب کاربری در اینستاگرام فارسی به شماره تلفن یا ایمیل معتبر نیاز دارید. بعد از آن با انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور که باید آن را به یاد داشته باشید، می توانید حساب اینستاگرامی باز کنید. به دلایل متفاوتی ممکن است که قصد داشته باشید از طریق برنامه یا اپ اصلی اینستاگرام وارد نشوید. به طور مثال شما اگر قصد داشته باشید که اکانت خود را به طور موقت و یا به صورت دائمی حذف کنید باید از طریق گوگل به حساب خود دسترسی پیدا کنید. برای این منظور باید از اینستاگرام گزینه log out و یا خروج را بزنید و سپس از طریق گوگل به حساب کاربری خود وارد شوید و اکانت را حذف کنید.

از راحت ترین روش هایی که می توانید به حساب اینستاگرامی خود دسترسی داشته باشید، استفاده از مرورگر گوگل است. با استفاده از این مرورگر می توانید به صفحه اصلی اینستاگرام فارسی دسترسی داشته باشید. اینستاگرام فارسی برنامه ای است که تمامی گزینه های اینستاگرام خارجی را دارد اما به دلیل فارسی بودن گزینه های آن، افرادی که در ایران زندگی می کنند ممکن است علاقه بیشتری به استفاده از آن داشته باشند زیرا استفاده از آن بسیار آسان تر است. نحوه وارد شدن به اینستاگرام فارسی بسیار راحت است و از طریق اپلیکیشن آن و یا مرور گرهایی مانند گوگل میسر است.

چگونه از طریق گوگل به اینستاگرام فارسی وارد شویم

از جدیدترین قابلیت هایی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شوده است، می توان به اینستاگرام فارسی اشاره کرد که با استقبال بسیاری از هموطنان مواجه شده است. با اضافه شدن زبان فارسی به ورژن 10.28 اینستاگرام، کاربران فارسی زبان، راحت تر از این اپلیکیشن استفاده می کنند. برای فعال سازی اینستاگرام فارسی باید ابتدا آخرین نسخه از اینستاگرام را نصب کنید. بعد از وارد شدن به پروفایل خود در بخشsettings گزینه account را انتخاب کنید. پس از آن روی گزینه language کلیک کنید و در نهایت زبان فارسی را انتخاب نمایید. با انتخاب زبان فارسی محیط اینستاگرامی مورد نظر راست چین می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چگونه از طریق گوگل به اینستاگرام فارسی وارد شویم

ممکن است هنگامی که از اینستاگرام فارسی استفاده می کنید مشکلات و خطاهایی هنگام ورود به اینستاگرام رخ دهد. این محدودیت ها معمولا با پیام هایی مانند: "متاسفانه در حال حاضر برای راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی با خطا مواجه شده ایم" نمایان می شوند. روش های متعددی مانند تغییر آی پی، پاک کردن حافظه موقت و ... وجود دارد که بتوان با استفاده از آن به راحتی وارد اینستاگرام فارسی شد. از روش های مطمئن برای ورود به اینستاگرام فارسی ورود با گوگل است. برای وارد شدن به حساب اینستاگرامی خود از طریق هر مرورگری از جمله گوگل لازم است که ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید و از طریق آن اقدام نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه در بیو اینستا بلاگر بنویسیم؟

ورود به اینستا فارسی با مرورگر گوگل

شاید برایتان پیش آمده باشید که برای چک کردن ایمیل های خود از سایت یاهو دات کام استفاده کنید. زمانی که این عبارت را در هر مرورگری اعم از گوگل کروم سرچ می کنید، یک صفحه باز می شود که شما می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور به صفحه ایمیل های خود دسترسی پیدا کنید. به طور مشابه می توانید از همین طریق نیز به صفحه اول اینستاگرام وارد شوید. با وارد کردن اینستاگرام دات کام می توانید به صفحه اول سایت اینستاگرام وارد شوید.

ورود به اینستا فارسی با مرورگر گوگل

در این صفحه به راحتی می توانید آی دی( نام کاربری ) و پسورد( رمز عبور ) خود را وارد کنید و بدون هیچ مشکلی به صفحه اینستاگرامی خود وارد شوید. در نحوه وارد شدن به اکانت اینستاگرامی هیچ محدودیتی وجود ندارد. به طور مثال شما با وارد شدن از طریق گوکل نیز می توانید به راحتی پست های دیگران را ببینید، لایک کنید، کامنت بگذارید و حتی پست و استوری آپلود کنید. با هر کدام از مرور گرها که وارد حساب اینستاگرام خود شدید می توانید زبان استفاده شده را به فارسی تغییر دهید و راحت تر از این برنامه استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه