چگونه در بیو اینستا بلاگر بنویسیم؟

به بلاگر شدن فکر کرده‌اید؟ درآمدهای نجومی بلاگرهای مشهور، بسیار از ما را به فکر بلاگر شدن انداخته، اما آیا این کار واقعا ساده است؟ به نظر شما فقط پست کردن عکس‌ها و ویدیو‌ها باعث جذب فالوور می‌شود؟ اگر بلاگر شدن تا این حد ساده است، چرا همه مشهور نمی‌شوند؟!
مطمئنا بلاگر شدن هم اصول خود را دارد، مخصوصا وقتی چندان شناخته شده نیستید و به تازگی فعالیت خود را به عنوان بلاگر شروع کرده‌اید. برای مثال چگونه در بیو اینستا بلاگر بنویسیم؟ یعنی چگونه در بیو اینستاگرام کمرنگ بنویسیم بلاگر هستیم؟ قرار است کاربرانی که وارد پیج شما می‌شوند در اولین نگاه متوجه شوند شما بلاگر هستید. در ادامه به شکل خلاصه و ساده آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام را بخوانید. نکات کاربردی دیگری هم درباره بیو اینستاگرام بلاگر جمع آوری کرده‌ایم که قطعا به کار شما می‌آیند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
گذرواژه اینستاگرام فراموش کردم نی نی سایت

آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام

وقتی به عنوان بلاگر در اینستاگرام فعالیت می‌کنید باید در بخش محدودی که به عنوان بیو یا بایو اینستاگرام در اختیار دارید، به بهترین شکل زمینه فعالیت خود را توضیح دهید. هر چقدر توضیحات بیو، ساده‌تر، واضح‌تر و جذاب‌تر باشند، فالوورهای بیشتری جذب خواهید کرد. حال در این بخش آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام را بخوانید. سپس مطالب دیگر سایت فالو با ما را در این زمینه مطالعه کنید.

آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام

احتمالا در پیج برخی بلاگرهای اینستاگرام، در بخش بیو کلمه blogger را دیده‌اید که به شکل کمرنگ نوشته شده است. اگر شما هم می‌خواهید این کار را انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید :
1. وارد حساب ایسنتاگرام خود شوید. اگر نوع حساب کاربری شما عادی است باید نوع آن را تغییر دهید. روی منوی همبرگری (۳ خط افقی کوچک، بالای صفحه سمت راست) کلیک کنید. سپس روی Setting کلیک کرده و از لیست گزینه‌ها وارد Account شوید.
2. گزینه Switch to Professional Account را کلیک کرده و در مرحله بعد Continue را بزنید. از شما پرسیده می‌شودWhich Best Describes You? که شما باید گزینه Creator را انتخاب نمایید و Next را کلیک کنید.
3. در کادر بعدی هم Next را کلیک کنید تا به بخش دسته بندی برسید. بالای کادری که نوشته شده Select a Category گزینه Blogger را انتخاب کرده و دکمه Next را کلیک کنید.
4. گزینه Display Category Label را فعال کنید به شکلی که دکمه به رنگ آبی دربیاید. دکمه Next را کلیک کنید تا جمله Your Creator Account is Ready! به شما نمایش داده شود. حال وقتی به بخش پروفایل خود مراجعه نمایید، کلمه Blogger را در بیو مشاهده خواهید کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم

آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام

توجه داشته باشید درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام به کاربران نشان می‌دهد که پیج شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند. علاوه بر این، الگوریتم‌های اینستاگرام، متوجه نوع فعالیت پیج می‌شوند و از این نکته برای معرفی بیشتر شما در اکسپلور یا سرچ کمک می‌گیرند. نکته مهم این است که دسته بندی انتخاب شده، به صورت کمرنگ در بخش بیو نمایش داده خواهد شد. همان طور که می‌دانید، محدودیت بخش بیو ایسنتاگرام، ۱۵۰ کراکتر است. با انتخاب دسته بندی مورد نظر، دیگر نیازی ندارید بخش محدود بیو را به معرفی فعالیت خود اختصاص دهید.
حتی اگر بنا بر دلایل مختلف بخواهید مثلا به عنوان بلاگر فعالیت کرده ولی کلمه blogger را از بیو حذف کنید، می‌توانید گزینه Display Category Label را (که قبلا اشاره کردیم) غیر فعال کنید. به این ترتیب الگوریتم‌های اینستا از زمینه فعالیت شما اطلاع دارند اما در بیو نمایش داده نمی‌شود. الگوریتم‌ها با اطلاع از این نکته، محتوای پیج شما را به کاربرانی که در جستجوی فعالیت‌های مرتبط هستند، نمایش می‌دهند. فراموش نکنید که در بخش انتخاب دسته بندی‌های یا همان Select a Category بیش از ۱۰۰۰ عنوان شغلی، تخصصی یا موضوع فعالیت وجود دارند.
ما در این مقاله درباره آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام صحبت کردیم اما به جای این کلمه می‌توانید هر گزینه‌ دیگری را مطابق نوع فعالیت یا محتوای خود در ایسنتاگرام انتخاب کنید.

چند نکته مفید برای نوشتن بیو اینستاگرام بلاگر

چند نکته مفید برای نوشتن بیو اینستاگرام بلاگر

وقتی در اینستاگرام به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، بهتر است با نوشتن شغل در بیو اینستاگرام توضیح مناسبی از موضوع محتوا ارائه بدهید. خوشبختانه Category اینستاگرام در حال حاضر (سال ۲۰۲۲) بیش از ۱۰۰۰ عنوان شغلی و حرفه‌ای را در لیست خود قرار داده که به ترتیب حروف الفبا به شما نمایش داده می‌شوند. همان طور که در بخش قبلی به آموزش درج کلمه blogger در پیج اینستاگرام پرداختیم، یاد گرفتید عنوان شغلی را چگونه در بایو بنویسید. پیشنهاد می‌کنیم از به روز‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام، اطلاع داشته باشید تا بتوانید به کمک آن، پیج خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید. همچنین اصول نوشتن بیو ایسنتاگرام را یاد بگیرید تا به عنوان بلاگر (یا هر شغل دیگری) کاربران را به فالو کردن تشویق نمایید.

وقتی کاربر برای اولین بار پیج شما را می‌بیند، در زمان کوتاهی تصمیم می‌گیرد شما را فالو کند یا نادیده بگیرد. بنابراین باید عکس پروفایل و بیو، جذاب باشند و در زمان کوتاهی تاثیر بگذارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم علاوه بر درج عنوان شغلی (مانند blogger که توضیح دادیم) جملاتی در توصیف خود یا محتوای پیج بنویسید که کاربر را به فالو کردن یا عمل مورد نظر شما ترغیب کند.

چند نکته مفید برای نوشتن بیو اینستاگرام بلاگر

می‌توانید برای جذب مخاطبان بیشتر، نقطه قوت یا تفاوت خود را نسبت به رقبا در بیو اینستاگرام بنویسید. همچنین در صورتی که وب سایت یا وبلاگی مرتبط با محتوای پیج اینستاگرام دارید، لینک آن را در بیو درج کنید. اضافه کردن دکمه تماس به پیج هم گزینه کاربردی است. البته به شرطی که خدمات کسب و کار شما، شامل امکان مکالمه تلفنی باشد. اگر با افراد دیگری مانند مسئول امنیت پیج، مدیریت پیج، تولید کنندگان محتوا و... همکاری می‌کنید، می‌توانید لینک پیج اینستاگرام آن‌ها را در بیو اینستاگرام خود درج کنید.

به طور کلی به یاد داشته باشید که قرار است بخش بیو واضح باشد، مخاطب را در عرض چند ثانیه جذب کند، کاربر را بر کلیک روی لینک وب سایت تشویق نماید، به فعالیت شما اعتبار بیشتری بدهد و... . اگر در آغاز راه هستید، برای جذب فالوور یا تعامل بیشتر با مخاطبان، از متخصصان فالو با ما در این زمینه مشاوره و راهنمایی بخواهید؛ به این ترتیب در زمان کمتری پیشرفت خواهید کرد.

نوشتن دیدگاه