چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم


گاهی افراد با خرید گوشی جدید نیاز دارند تا برنامه های کاربردی خود را مجددا دانلود و نصب کنند. اینستاگرام هم یکی از این اپلیکیشن هاست. سوالی که برای برخی پیش می آید این است که چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم. می توانیم بگوییم انجام این کار نه تنها شدنی است بلکه بسیار ساده و راحت هم اجرا می شود. تنها با طی چند مرحله ساده می توانید اینستاگرام قبلی خود را در گوشی همراه جدیدتان فعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا پایان این بخش همراه باشید.

آیا می توان اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کرد؟

اگر تصمیم دارید گوشی همراه جدیدی بخرید و نگران این هستید که آیا می توان اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کرد یا نه؟ در پاسخ می توانیم به شما بگوییم بله، این کار امکان پذیر است. در صورتی که شما برای همیشه یوزرنیم یا همان نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر داشته باشید، می توانید در هر لحظه و از طریق هر دستگاهی به حساب کاربری اینستاگرامتان وارد شوید. پس با این وجود قطعا خرید گوشی همراه جدید هیچ مانعی در اتصال مجدد شما به اینستاگرام ایجاد نخواهد کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تاریخ تولد به میلادی برای اینستاگرام

یوزرنیم و پسورد دو گزینه بسیار مهم در اتصال به اینستاگرام هستند، یوزرنیم یک مشخصه عمومی است که همه افراد می توانند آن را ببینند و به خاطر بسپارند اما پسورد کلید نهایی ورود به اینستاگرام است که نباید برای هرکسی فاش شود، بنابراین باید در حفاظت و نگهداری از آن بسیار کوشا باشید. با وارد کردن این دو مشخصه می توانید به آسانی به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.
برای اطمینان از اینکه بدانید هیچ دستگاه دیگری به حساب شما متصل نیست، می توانید در بخش تنظیمات اینستاگرام خود به قسمت امنیتی (security) رفته و روی گزینه Login activity کلیک کنید. در این بخش خواهید دید که چه دستگاه هایی در چه مکان هایی به حساب شما متصل شده اند. خب برگردیم به موضوع اصلی. نکته مهمی که برای اتصال به اینستاگرام در گوشی همراه جدید وجود دارد این است که حتما پیش از خروج آن از گوشی قبلی از صحت پسورد خود اطمینان حاصل کنید تا در آینده برای اتصال با دستگاه جدید با مشکل مواجه نشوید. در بخش بعدی به شکل راهکاری، روش انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید را به شما معرفی می کنیم.

چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم

انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید چگونه است؟

گاهی اوقات افراد بنا به دلایل مختلف تمایل دارند بدانند نحوه انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید چگونه است؟ از جمله این دلایل که موجب می شوند بخواهیم با دستگاهی جدید به حساب اینستاگرام خود متصل شویم عبارتند از:

  • عدم اتصال دستگاه موبایل ما به اینترنت
  • همراه نبودن گوشی موبایل برای ورود به اینستاگرام
  • خرید دستگاه موبایل جدید
  • نیاز به استفاده همزمان دو نفر از یک حساب کاربری

چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم

هریک از این دلایل می توانند باعث شوند تا افراد به دنبال راهی برای انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید باشند. انجام این کار بسیار ساده است و شما می توانید بعد از مطالعه مطالب این بخش به راحتی عملیات انتقال حساب کاربری خود را انجام دهید. برای این کار نیاز به نام کاربری و رمز عبور ثبت شده در اینستاگرام دارید. این دو گزینه جزء مواردی هستند که با همراه داشتن آن ها، اینستاگرام به راحتی شما را تشخیص داده و دیگر نیازی به طی کردن مراحل امنیتی مختلف و متعدد نیست.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت فالوور فیک بی نهایت

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، نیاز به اطلاعاتی از قبیل آدرس ایمیل دارید. آدرس ایمیلی که در اینستاگرام ثبت کرده اید می تواند در چنین مواقعی به کار آمده و برای ارسال رمز عبور یکبار مصرف به شما کمک کند. اقداماتی که می بایست برای انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید انجام دهید به شرح زیر هستند.

  1. اطمینان از درستی یوزرنیم و پسورد اینستاگرام
  2.  خروج از حساب کاربری در گوشی قدیمی که البته این کار ضرورتی ندارد و بدون خروج هم می توانید از گوشی دیگر به حساب خود وارد شوید.
  3. وارد کردن یوزرنیم و پسورد در اینستاگرام گوشی جدید و ورود به آن
    به همین راحتی عملیات انتقال حساب کاربری به گوشی جدید انجام شد. می بینید که داشتن اطلاعات امنیتی همچون یوزرنیم و پسورد می تواند در هر زمان که با مشکل مواجه شدید به کارتان آید. پس در حفظ و نگهداری این اطلاعات تمام تلاش خود را به کار گیرید.

انتقال اینستاگرام به گوشی جدید بدون پسورد

اگر تلفن همراه خود را عوض کرده اید و نیاز به اکانت قبلی خود در اینستاگرام دارید، به رمز عبور خود برای بازگرداندن آن نیاز دارید. حال این سوال پیش می آید که آیا می توان بدون رمز عبور این کار را انجام داد. هنگامی که شما قدام به ساخت اکانت می کنید، اطلاعاتی از جمله ایمیل و شماره تلفن همراه مورد نظر را وارد می کنید. این کار به شما می کند در زمانی که پسوورد خود را فراموش کرده اید بتوانید آن را باز گردانمید. به این صورت که شما همراهان عزیز می توانید گزینه ای با عنوان forgot password را انتخاب کنید. 2 راه برای شما وجود دارد تا بتوانید پسوورد خود را باز گردانید. در مرحله اول می توانید با وارد کردن یوزرنیم اکانت خود،  ایمیلی دریافت کنید. این ایمیل به شما کمک می کند تا پسوورد خود را بازیابی کنید. راه  دیگر این ست که می توانید شماره موبایل خود را انتخاب کنید و از این روش پیامی از طرف اینستاگرام مبنی بر بازگرداندن پسوورد خود دریافت کنید و پیج خود را بازگردانید. این دو روش به شما کمک می کند تا پیج خود را بدون داشتن پسوورد برگردانید. باید این نکته ذکر شود که برای دستیابی به این دو روش بایستی در زمان ساخت اکانت خود تمامی اطلاعات را به صورت کامل وارد کنید.

یکی از سایت های معتبر در زمینه خدمات رسانی اینستاگرام سایت فالو با ما است. در این سایت شما می توانید جدیدترین تکنیک ها و ترفندهای اینستاگرام را آموزش دیده و از خدمات ویژه آن بهره مند شوید. تکنیک ها و روش های ارائه شده بر طبق آخرین به روزرسانی های اینستاگرام است. از این رو کاربران با خیالی آسوده می توانند به مهارت آموزی به کمک این سایت بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس مذکور مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه