گذرواژه اینستاگرام فراموش کردم نی نی سایت

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام با فراموش کردن رمز حساب کاربری خود روبرو هستند. بنابراین سوال برخی از افراد این است که اگر گذرواژه اینستاگرام را فراموش کردم، چه کاری باید انجام بدهم؟ بسیار مهم است که شما با روش های بازیابی رمز پیج اینستاگرام خود آشنا شوید. در این صورت دیگر نیازی نیست که نگران از دست رفتن اطلاعات و تصاویر به اشتراک گذاشته در صفحه خود باشید. زیرا با استفاده از آموزش های مطرح شده در این مقاله، به آسانی می توانید پسورد اینستاگرام را با شماره موبایل یا از طریق سایت بازیابی کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
روش های افزایش فالوور از 1000 تا 10k

گذرواژه اینستامو یادم رفته چیکار کنم؟

یکی از روش هایی که می توانید رمز فراموش شده خود را مجددا بدست آورید، از طریق سایت رسمی اینستاگرام است. برای استفاده از این روش مراحل زیر را انجام دهید:

  • شما در ابتدا باید از طریق لینک اینستاگرام وارد سایت اینستاگرام شوید.
  • سپس روی گزینه Forget password کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی آدرس ایمیل یا شماره تماس خود را در فیلد مربوطه بنویسید و روی دکمه Send Login Link به منظور آغاز فرایند بازیابی رمز کلیک کنید.
  • سپس کد نشان داده شده را در کادر مورد نظر وارد کنید و دکمه Next را بفشارید.
  • در این مرحله پنجره ای به شما نمایش داده می شود که ارسال کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تماس را مشخص می سازد.
  • شما باید به آدرس ایمیل یا بخش پیامک تلفن همراه خود مراجعه کنید. در پیام ارسال شده روی عبارت Reset your password کلیک کنید.
  • در نهایت در پنجره باز شده باید یک رمز ورود جدید را در فیلدهای موجود وارد کنید. سپس روی عبارت Reset Password جهت تغییر موفقیت آمیز رمز اینستاگرام کلیک کنید.

گذرواژه اینستاگرام فراموش کردم نی نی سایت

راه حل دیگر برای سوال شما که گذرواژه اینستاگرام فراموش کردم، چه کنم؟ بازیابی رمز اینستا از طریق اپلیکیشن است. برای این منظور باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه لاگین اینستاگرام گزینه Get help with logging in را انتخاب کنید.
  • پس از وارد کردن نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تماس ثبت شده در مرحله ثبت نام روی Next کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده 3 روش برای بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد. این روش ها شامل ارسال ایمیل، پیامک و لاگین از طریق اکانت فیسبوک است. اگر دو حالت اول را انتخاب کنید، لینکی برای تنظیم رمز جدید به شما ارسال می شود. در حالت سوم نیز شما با حساب کاربری فیسبوک به اینستاگرام خود متصل می گردید.

پسورد اینستاگرام

لطفا کامنت بگذارید و راهکارهای خود را برای فراموشی رمز اینستاگرام با ما در میان بگذارید

همانطور که مشاهده کردید، بازیابی رمز اینستاگرام کار چندان دشواری نیست و از روش های متعددی قابل انجام است. شما نیز اگر نکات قابل توجهی در این خصوص مد نظر دارید، لطفا کامنت بگذارید و اطلاعات خود را با ما شریک شوید.


لازم به ذکر است که در صورت فراموش کردن نام کاربری خود می توانید از یک دوست کمک بگیرید. از شخصی که شما را فالو کرده بخواهید که از صفحه پروفایل شما اسکرین شات گرفته و برایتان ارسال کند. همچنین به یاد داشته باشید که در صورت اشتباه وارد کردن آدرس ایمیل متصل به اکانت اینستاگرام شما، راهی برای بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق ایمیل وجود ندارد.
در صورتی که لینک ارسالی برای تغییر رمز به درستی عمل نمی کند، از طریق وبسایت نسبت به بازیابی پسورد اقدام نمایید. در نهایت اپلیکیشن اینستاگرام قبلی خود را پاک کرده و مجددا آن را نصب کنید. البته این روش با حذف حساب کاربری متفاوت است. همچنین پیشنهاد می شود که برای انتخاب نام کاربری خود از علامت @ استفاده نکنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما در این رابطه در وب سایت فالو با ما هستیم.

 

نوشتن دیدگاه