روش های افزایش فالوور از 1000 تا 10k


بالا بردن فالوور های اینستاگرام را می توان امری ممتنع در نظر گرفت یعنی همان قدر که آسان است می تواند سخت هم باشد! اگر الگوریتم ها ی لازم برای بالا بردن فالوور را بلد باشید و بدانید مخاطب شما چه چیزی را دنبال می کند به سادگی می توانید افزایش فالوور بالایی داشته باشید. روش هایی که برای افزایش فالوور از 1000 تا 10k وجود دارد عبارتند از:

  •  می توانید مسابقه هایی را که مربوط به محتوای تولیدی شماست و به کسب و کارتان مربوط است برگزار کنید. از مخاطبان بخواهید دوستانشان را زیر پست های شما تگ کنند و با انجام قرعه کشی به فالوور های خود جایزه دهید.
  • اگر میزان فالوور های شما هنوز به حد نصاب نرسیده است می توانید از پیج های پربازدید برای دیده شدن پیجتان استفاده کنید.
  • پست های جذاب با کپشن های مرتبط قرار دهید. تصاویری یا فیلم های آپلود شده می تواند مخاطبین را جذب کند تا افراد دیگر را زیر پست شما تگ کنند یا آن را برای دیگران ارسال کنند.
  • قرار دادن ژئوتگ یا مشخص کردن منطقه جغرافیایی می تواند به پیج های کاری برای جذب مشتریان محلی کمک کند.
  • می توانید در گروه های لایک برای لایک عضو شوید. این گروه ها با لایک کردن پست ها و گذاشتن کامنت به یکدیگر کمک می کنند تا پیج شما بتواند در کوتاه مدت رشد داشته باشد

روش های افزایش فالوور از 1000 تا 10k

مزایای به دست آوردن هزار الی ده هزار فالوور در مدت زمان کوتاه چیست؟

داشتن تعداد فالوور بالا و بدست آوردن آن در زمان کم دارای مزیت هایی است. اهمیت تعداد فالوور به وابستگی فعالیت یک پیج به دنیای مجازی بستگی دارد. با توجه به رقابتی که در فضا اینستاگرام وجود دارد شاید اولین دیدگاه برای معتبر بودن و اعتماد به یک پیج تعداد فالوور های آن باشد. افرادی که وارد پیج شما می شوند زمانی که می بینند شما تعداد بالایی از فالوور ها را دارید تا حدی مطممئن می شوند که دنبال کنندگان شما، افرادی هستند که خواستار فعالیت یا کسب و کار شما هستند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

هر چه میزان فالوئر ها بیشتر باشد پیج مربوطه بیشتر دیده می شود. پیج های کسب وکار برای اینکه بتوانند فروش خود را رونق دهند نیاز به فالوور های بیشتر دارند. بالا رفتن تعداد بازدید استوری و ویدئو های با اشتراک گذاشته شده پیج های کاری بیشتر شناخته می شوند.
برای جذب مخاطبین آنلاین در اینستاگرام می توان از روش های پیج های پربازدید یا روش های ابداعی استفاده کرد. کسب وکار ها و مشاغل بدون دنیای مجازی نمی توانند موفقیت زیادی داشته باشند. پیج های اینستاگرامی که به صورت پابلیک یا پرایوت فعالیت دارند در پی آن هستند تا با روش هایی تعداد فالوور های خود را در کم ترین زمان ممکن بالا ببرند. راه کارهایی که برای بالا بردن تعداد فالوور وجود دارد به شرط آنکه به صورت اصولی و طبق الگوریتم های اینستاگرام انجام شوند می تواند تاثیر بسزایی در بازده پیج داشته باشد.

روش های افزایش فالوور از 1000 تا 10k

چگونه در 2 هفته 10 کا فالوور به دست آوریم؟

. برای بالا بردن سرعت رشد و فروش در اینستاگرام با انجام چند عمل ساده می توان در طی دو هفته حدود 10 کا فالوور بدست آورد. روش هایی که برای بالا بردن مخاطبین آنلاین در اینستاگرام وجود دارند نیازمند حوصله و اندکی زمان است هم چنین در انجام این راه کار ها باید منظم بود. در صورتی که صاحبان کسب و کار ها و مشاغل، زمان کافی برا انجام این موارد ندارند بهتر است پیج خود را زیر نظر ادمین رونق بدهند.
با انجام موارد زیر می توانید در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی فالوور داشته باشید:

  • در وهله اول باید بدانید که روی چه موضوعی باید تمرکز کنید! موضوع کسب و کار شما چیست و مرتبط به آن موضوع تولید محتوا کنید.
  • نحوه تولید محتوا تاثیر بسزایی در بالا رفتن فالوور ها دارد. در واقع باید بدانید که فالوئر های شما چه نوع محتوایی را دوست دارند و از چه طریقی محتوای شما می تواند تاثیرگذار باشد.
  • حفظ رابطه دو طرفه با فالوور ها بسیار با اهمیت است. باید به این موضوع واقف باشید که تعداد فالوور ها تاثیر بسزایی بر کسب و کار شما دارد.
  • بیو اینستاگرام تعریفی از شما، شغل و کسب و کار شماست پس بسیار به آن توجه کنید.
  • استفاده از هشتگ های مرتبط باعث می شود که پست های شما در اکسپلور بیشتر دیده شوند و مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید.
  • ایجاد شبکه سازی و تبادل مانند شات کردن دیگر پیج ها می تواند در جذف فالوئر بسیار کمک دهنده باشد.
  • می توانید برای بالا بردن تعداد فالوئر های خود از طریق اینفلوئنسرها اقدام به تبلیغ کنید که یکی از راه کار های موثر است.
شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تا کی ادامه دارد؟

بسیاری از پیج ها برای بالا بردن مخاطبان خود در اینستاگرام برای مخاطبان جایزه هایی در نظر می گیرند. با این شیوه تعداد افرادی که پیج شما را دنبال می کنند بیشتر می شود.
در کل باید ذکر شود که خرید فالوور می تواند عملی پسندیده در این زمینه باشد، زیرا می تواند در زمانی کوتاهی فالوور های زیادی را برای شما جذب کند

نوشتن دیدگاه