دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حتما برای شما هم پیش آمده که عکس پروفایل اینستاگرام شخصی را مشاهده کرده و متوجه می شوید که چقدر شبیه به یکی از نزدیکان و اطرافیان شماست. شما می خواهید این عکس را ذخیره کنید تا بعدا به آن شخص نشان دهید یا اگر در دسترس نبود اطمینان پیدا کنید که آیا این فرد همان شخص مد نظر شماست یا خیر.
از طریق برنامه اینستاگرام، شما نمی توانید عکس پروفایل کسی را ذخیره کنید؛ از آنطرف وقتی از طریق برخی از برنامه ها یا سایت ها اقدام به ذخیره عکس کنید، عکسی با کیفیتی نصیب تان نخواهد شد. پس چه روش هایی وجود دارد که بتوان عکس پروفایل اینستاگرام را در اندازه و کیفیت اصلی دانلود کرد؟ همراه ما باشید تا این روش ها را به شما بگوییم.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا

به دلایل مختلفی ما نیاز داریم تا عکس پروفایل اینستاگرام شخص یا برندی را ذخیره کنیم اما این امکان به صورت مستقیم در اپلیکیشن اینستاگرام وجود ندارد. به همین دلیل باید از ترفندها و راهکارهای مختلف کمک بگیریم تا بتوانیم به هدف خود رسیده و عکس پروفایل مد نظرمان را ذخیره کنیم.
روش ها و شیوه های متعددی وجود دارند که به واسطه آنها می توان اقدام به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت بالا کرد. این روش ها ساده ترین راه های دانلود عکس پروفایل هستند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا

5 روش دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز و کیفیت اصلی

در ادامه ما به معرفی روش کاربردی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام می پردازیم. ما را همراهی کنید.

دانلود عکس پروفایل با وب سایت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید عکس پروفایلی را ذخیره کنید، در ابتدا لازم است تا به سایت اینستاگرام و آی دی شخص مورد نظر مراجعه کنید. در اینجا بر روی عکس پروفایل وی راست کلیک کرده و بعد گزینه Copy image address را بزنید. حال که این کار را انجام دادید، آدرس کپی شده را در صفحه جدیدی از مرورگر که باز کرده اید وارد کنید. در قسمت آدرس /s150x150 را حذف کنید و بعد آدرس را جستجو کنید.
حال که آدرس را جستجو کرده اید، عکس مربوط به پروفایل با کیفیت اصلی برایتان باز می شود و می توانید اقدام به دانلود آن نمایید.

ذخیره عکس پروفایل به واسطه اندروید

برای اینکه اقدام به دانلود عکس پروفایل در اندازه و کیفیت اصلی به واسطه اندروید نمایید باید نرم افزارProfile Photo Downloader for Instagram را دانلود کنید. نرم افزارهای دیگری هم در این زمینه وجود دارند اما سعی کنید بیشتر به سراغ نرم افزارهایی بروید که نیازی به وارد کردن مشخصات تان در آنها نباشد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه در بیو اینستا بلاگر بنویسیم؟

بعد از اینکه این برنامه را دانلود کردید، آیدی پیج مورد نظر را داخل آن جستجو کنید. بعد از اینکه پروفایل را پیدا کردید، می توانید روی آن کلیک کرده و عکس را مشاهده کنید. اگر بر روی دکمه دانلود کلیک کنید به راحتی عکس با کیفیت اصلی اش دانلود خواهد شد. اگر خواستید هم می توانید اقدام به اشتراک عکس از همان جا کنید و عکس را برای شخص یا افراد دیگر بفرستید.

5 روش دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز و کیفیت اصلی

دانلود عکس پروفایل با سایت izuum

وب سایت izuum یکی از ساده ترین روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی است. کافیست با هر دستگاهی که قصد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را دارید وارد این سایت شوید. با وارد شدن به سایت، در قسمت جستجو، آیدی مورد نظرتان را وارد کنید و سپس جستجو را آغاز کنید. بعد از این کار پروفایل را باز کرده و عکس را با کیفیت بالا مشاهده و دانلود نمایید.
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با ربات
ربات های تلگرام این امکان را به شما می دهند تا بتوانید عکس پروفایل اینستاگرام را در اندازه و کیفیت اصلی دانلود کنید. برای این کار ربات @Instasave_bot را در تلگرام جستجو کرده و آن را باز کنید. ربات را اجرا نمایید و بعد از این کار راهنمایی های لازمه برای شما ارسال خواهد شد.
شما به راحتی در این ربات می توانید اقدام به جستجوی آیدی شخص یا آدرس پروفایل وی نمایید و بعد از این کار عکس پروفایل را دریافت نمایید. ربات Instasave_bot جدای از عکس پروفایل، امکانات دیگری مانند انتشار متن بیو، عکس پست و فیلم و ... را هم دارد که در صورت نیاز می توانید از آنها هم استفاده کنید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام با سایت instadp

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام با سایت instadp

برای اینکه به واسطه سایت instadp بتوانید اقدام به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه کیفیت اصلی اش نمایید، وارد این سایت شوید. بعد از وارد شدن به سایت آیدی مورد نظرتان را در بخش جسجتو وارد کرده و سپس دکمه اینتر را فشار دهید. بعد از اینکه عکس باز شد روی آن کلیک کنید و گزینه ذخیره را انتخاب کنید. بعد از این کار عکس پروفایل با همان کیفیت اصلی اش در دسترس شما خواهد بود.
روش های دیگری هم وجود دارند، اما روش هایی که از آنها حرف زدیم ساده ترین روش ها بودند که نیازی به پیچیدگی های خاص ندارند و به سادگی امکان دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را به شما می دهند. متاسفانه اپلیکیشن اینستاگرام با وجود محبوبیت بسیاری که دارد، هنوز نتوانسته به طور کامل نیاز افراد را برطرف کند و به همین جهت باید به واسطه ترفندهای مختلف کارهایی که به صورت مستقیم از عهده اپلیکیشن اینستاگرام بر نمی آیند را انجام دهید.
امیدواریم از این مقاله و مطالبی که در آن ذکر کردیم لذت برده باشید. سعی کردیم به صورت خلاصه و مفید تمام آنچه که باید در مورد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی اش بدانید را به شما بگوییم. به واسطه این ترفندها که ذکر کردیم، برای داشتن عکس پروفایل پیچی حتما لازم نیست با آنها ارتباط گرفته و درخواست عکس پروفایلشان را کنید بلکه می توانید بدون نیاز به این کار به راحتی عکس پروفایل های مد نظرتان را دانلود کرده و برای همیشه داشته باشید.
امیدواریم که روزی سر برسد که اپلیکیشن محبوب اینستاگرام خدمات و ویژگی هایی ارائه دهد که نیاز به هیچ ترفند خاصی نباشد، اما تا آن روز نیاز است تا از روش های مختلف کمک بگیرید. روش ها، ترفندها و نکات دیگری در مورد اینستاگرام در سایت فالو با ما وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن می توانید به آنها مراجعه کرده و از محتوایی که برایتان در آن مقالات آماده کرده ایم استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه