اینستاگرام در بسیاری از موارد برای ارسال پیام به مخاطبان استفاده می‌شود اما یکی از مهمترین مشکلاتی که در برخی از موارد ممکن است با آن روبرو شویم محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام است. در برخی از موارد ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که اینستاگرام پیام های ما را برای مخاطبان ارسال نکند و یا به عنوانی فعالیت در اینستاگرام برای ما محدود شده باشد. این مورد بسیار آزاردهنده است و با توجه به این که افراد نمی توانند در دایرکت پیام ارسال کنند و نه می توانند به استوری ها پاسخ دهند، مشکلات عدیده ای برای کسب و کارها پیش می آید. در این مقاله قصد داریم به رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

چرا ارسال پیام در اینستاگرام با محدودیت مواجه می شود؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی دارای محدودیت هایی است که افراد باید به صورت کامل آن را در نظر بگیرند و در هنگام استفاده از این شبکه اجتماعی تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهند. به صورت کلی می‌توان گفت ارسال پیام در اینستاگرام ممکن است به دو دلیل زیر محدود شود:

۱. محدود شدن ارسال پیام به علت محدود شدن کل فعالیت ها

در برخی از موارد به دلیل سرپیچی از قوانین اینستاگرام ممکن است تمامی فعالیت های مربوط به اینستاگرام محدود شوند. در این گونه موارد باید دقت داشت که تا زمانی که کل فعالیت ها به شما بازگردانده نشوند ارسال پیام در دایرکت نیز برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

برای مثال در برخی از موارد افراد در طول مدت زمان کمی تعداد زیادی از پست ها را لایک کرده و کامنت های زیادی می نویسند. در این شرایط اینستاگرام برای مدتی برخی از فعالیت های پیج را محدود می کند. گاهی افراد زیادی در مدت زمانی کم پیجی را ریپورت می‌کنند و همین موضوع باعث محدود شدن فعالیت‌هایی مانند ارسال پیام در دایرکت می شود.

چرا ارسال پیام در اینستاگرام با محدودیت مواجه می شود؟

۲. محدود شدن ارسال پیام به تنهایی

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی به شما اجازه می دهد که در یک ساعت تنها ۶۰ پیام در دایرکت افراد ارسال کنید. اگر تعداد ارسال پیام در دایرکت از این میزان بیشتر شود محدود شدن ارسال پیام یکی از نتایج نهایی خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه استیکر اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر تنها برای یک بار در طول یک ساعت بیش از ۶۰ پیام در دایرکت ارسال کرده باشید محدود شدن ارسال پیام پس از مدتی برداشته می‌شود اما اگر به دفعات این کار را انجام دهید ممکن است تمامی فعالیت های شما دچار مشکل شود و محدود شوند. در صورت ادامه این روند تمامی فعالیت‌ها برای همیشه محدود خواهند شد. اکانت های اینستاگرامی که به تازگی درست شده‌اند محدودیت بیشتری دارند و تنها می‌توانند در هر ساعت ۳۰ عدد پیام در دایرکت ارسال کنند. اگر تعداد دایرکت ها از ۳۰ پیام بالاتر برود، نتایجی که در بالا به آنها اشاره شد، از نتایج احتمالی است.

روش های رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام می توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که برخی از آنها موارد زیر هستند:

  • سپردن رفع محدودیت به گذر زمان: اگر شما برای مدت زمان طولانی پیامی در دایرکت ارسال نکنید، با گذر زمان اینستاگرام به خودی خود محدودیت شما را برطرف می کند. در اکثر موارد مدت زمان محدودیت برای ارسال بیش از اندازه پیام در دایرکت در حدود ۱ تا ۲ روز است.
  • ری استارت کردن گوشی: یکی دیگر از روش های احتمالی برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام ری استارت کردن گوشی است. این روش تنها در ۵ درصد موارد جوابگو است اما با توجه به اینکه استفاده از این روش هیچ گونه هزینه ای برای شما ندارد و زمان زیادی نمی خواهد، می توانید این روش را در ابتدا امتحان کنید.
  • فعال کردن حالت هواپیما: در قدم بعدی برای رفع اشکال فرستادن پیام در دایرکت می توانید حالت هواپیما را برای چند دقیقه فعال کنید و سپس با برداشتن حالت هواپیما مجددا ارسال پیام را امتحان کنید.

روش های رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

  • به روز رسانی کردن اینستاگرام: در برخی از موارد اینستاگرام شما تنها نیاز به روز رسانی دارد تا مجدداً کار خود را با کیفیت بالا انجام دهد.
  • خروج از اکانت اینستاگرام: در برخی از موارد برای رفع محدودیت ارسال پیام می توانید یک بار از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید و مجدد به آن وارد شوید. پس از ورود مجدد به اکانت اینستاگرام دوباره فرستادن پیام در دایرکت را امتحان کنید.
  • ارسال پیام از طریق گوگل: یکی دیگر از روش ها برای رفع محدودیت این است که در ابتدا به گوگل وارد شوید و سپس اینستاگرام را در گوگل سرچ کنید. در این روش با استفاده از گوگل به اکانت اینستاگرامی خود وارد می شوید و می‌توانید مجدداً فرستادن پیام در دایرکت را امتحان کنید.
  • تماس با پشتیبانی: در صورتی که طی چند روز مشکل شما برطرف نشد، می‌توانید با استفاده از تماس با پشتیبانی از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی، مشکل خود را با پشتیبانی اینستاگرام مطرح کنید.

 

نوشتن دیدگاه