چگونه استیکر اینستاگرام را فعال کنیم؟

استیکر اینستاگرام یکی از قابلیت های جدید است که اپلیکیشن اینستاگرام در آپدیت های جدید خود آن را اضافه کرده است. اینستاگرام یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استیکر های اینستاگرام را می توان هم در قسمت استوری و هم در قسمت چت به کار برد. با استفاده از استیکر می توان احساسات خود را به خوبی در چت به طرف مقابل نشان داد. همچنین استفاده از استیکر ها در استوری ها باعث می شود که استوری ها رنگ و لعاب دیگری به خود بگیرند. برای استفاده از این استیکر ها ابتدا باید آن ها را فعال کنید. در ادامه به نحوه فعال کردن و استفاده از قابلیت استیکر اینستاگرام بپردازیم.

آموزش اضافه کردن استیکر و اموجی در استوریز اینستاگرام

اضافه کردن استیکر اینستاگرام و اموجی در استوری ها باعث تعامل بیشتر افراد با هم افزایش بازدید های استوری می شود. پیج هایی که به دنبال جلب نظر فالوور های شان هستند از استیکر های جذاب اینستاگرام برای جلب توجه استفاده می کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
گذرواژه اینستاگرام فراموش کردم نی نی سایت

استیکر باید کاملا مناسب با موضوع استوری و محتوای آن باشد. اگر شما نیز می خواهید از استیکر اینستاگرام در استوری های خود استفاده کنید، مراحل زیر را طی کنید:

آموزش اضافه کردن استیکر و اموجی در استوریز اینستاگرام

1) قبل از هر چیزی جدید ترین نسخه اینستاگرام را از یک اپلیکیشن یا سایت معتبر دانلود کنید.
2) سپس وارد برنامه اینستاگرام شوید. در منوی پایین گزینه خانه را انتخاب نمایید.
3) بعد از انتخاب گزینه خانه، روی گزینه your story کلیک کنید.
4) با انتخاب این گزینه می توانید با استفاده از دوربین خود عکس یا ویدیو ثبت کنید. همچنین می توانید از قسمت گالری عکس و ویدیو را برای استوری کردن انتخاب کنید.
5) بعد از انتخاب عکس، در بالای صفحه سمت چپ آیکون استیکر را مشاهده خواهید کرد. با زدن آیکون استیکر می توانید انواع استیکر ها را مشاهده کنید. با لمس کردن هر استیکر اینستاگرام می توانید آن را روی استوری خود قرار دهید.
6) اگر قصد اضافه کردن اموجی را به استوری دارید، بعد از انتخاب عکس در بالای صفحه علامت ایموجی را انتخاب کنید. هر اموجی را که بخواهید در این قسمت می توانید اضافه کنید.
بعد از طی مراحل بالا می توانید استیکر و اموجی های لازم را به استوری خود اضافه کنید. البته راه دیگری نیز برای اضافه کردن ایموجی و استیکر وجود دارد. هنگامی که عکس مورد نظر خود را انتخاب کردید، انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید. این گونه صفحه کلید گوشی نمایان می شود. در قسمت تایپ صفحه کلید، آیکون + را بزنید. با زدن این آیکون، قسمت های مربوط به استیکر و اموجی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید آن ها را به استوری خود اضافه کنید.

نحوه استفاده از استیکر چت اینستاگرام

نحوه استفاده از استیکر چت اینستاگرام

به کار بردن استیکر اینستاگرام هنگام چت کردن می تواند باعث ابزار احساسات بهتر و جلوگیری از سوء تفاهم های مختلف شود. برای استفاده از استیکر های اینستاگرام ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را بروز رسانی کرده باشید. سپس وارد دایرکت اکانتی شوید که قصد چت کردن با او را دارید. قسمت تایپ کردن را در پایین صفحه لمس کنید تا صفحه کلید نمایان شوید. علامت + را انتخاب کنید. با انتخاب علامت + آیکون های مربوط به استیکر و اموجی برای شما نشان داده خواهند شد. شما می توانید هر کدام از آنان را انتخاب کرده و با لمس هر کدام آن را در چت وارد کنید.

فعال کردن استیکر اینستاگرام

فعال کردن استیکر اینستاگرام توسط خود اپلیکیشن اینستاگرام انجام می شود. به همین دلیل نیازی نیست کاربران خود آن را فعال کنند. اگر می خواهید از استیکر های اینستاگرام بهره مند شوید ابتدا باید اپلیکیشن را بروز رسانی کنید. زیرا نسخه های قبلی برنامه اینستاگرام قابلیت اضافه کردن استیکر ها را ندارد. پس قبل از هرکاری باید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شوید تا بتوانید از قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه استفاده از استیکر چت اینستاگرام

استفاده از استیکر اینستاگرام برای ایجاد چت گروهی

با قرار دادن استیکر اینستاگرام در استوری صفحه خود می توانید با فالوور های خود چت گروهی ایجاد کنید. در چت گروهی کاربران می توانند با هم تبادل اطلاعات کرده و نظرات مفید را با در میان بگذارند. برای این کار کافی ست استیکری مبنی بر وارد شدن به چت را در استوری خود قرار دهید. این گونه کاربران با لمس کردن استیکر در استوری شما می توانند برای وارد شدن به گروه چت درخواست دهند. شما با تایید این درخواست ها می توانید اجازه ورود آن ها را به گروه چت بدهید.

مشکلات مربوط به استفاده از استیکر اینستاگرام

گاهی اوقات استفاده از استیکر اینستاگرام در اکانت های مختلف امکان پذیر نیست. این مشکل ممکن است بخاطر برخی از محدودیت ها و یا مشکلات اپلیکیشنی باشد. در ادامه به راه حل هایی برای حل این مشکل پرداخته ایم.
اگر نتوانستید از استیکر اینستاگرام استفاده کنید، برنامه را یک بار دیگر بروز رسانی نمایید. می توانید از آی پی کشور دیگری استفاده کنید. برای این کار ابتدا از برنامه اینستاگرام خارج شوید. سپس فیلترشکن را روشن کرده و با آی پی کشور دیگری وارد شوید. شاید این گونه دسترسی شما به استیکر ها باز شود.

مشکلات مربوط به استفاده از استیکر اینستاگرام

اگر باز هم مشکل حل نشد یک بار از اکانت خود خارج سپس وارد آن شوید. این کار باعث ریست شدن اکانت شده و دسترسی شما را به استیکر ها فراهم می کند. اگر باز هم نتوانستید از قابلیت استیکر ها استفاده کنید اپلیکیشن اینستاگرام خود را حذف و باز نصب کنید. شاید این گونه مشکل حل شده و بتوانید از قابلیت استیکر استفاده نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم

گاهی اوقات ممکن است با تمامی این اقدامات نتوانید از استیکر ها استفاده کنید که آن موقع باید اکانت خود را حذف کنید. ساختن اکانت جدید می تواند باعث رفع مشکلات استفاده از استیکر ها شود. اگر با وجود تمامی این اقدامات مشکل استیکر اینستاگرام شما حل نشد، وارد پروفایل خود در برنامه اینستاگرام شوید. در قسمت بالای صفحه آیکون سه نقطه را انتخاب کنید. سپس گزینه setting را بزنید. گزینه report را انتخاب کرده تا بتوانید مشکل خود را به شرکت اینستاگرام گزارش دهید.
برای موفقیت بیشتر در اینستاگرام، معرفی گسترده‌تر کسب و کار، نمایش پست‌ها در اکسپلور و... می‌توانید از مشاوران مجرب فالو با ما مشاوره رایگان بگیرید. برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه