چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

امروزه بسیاری از افراد به فعالیت در انواع شبکه های مجازی پرداخته اند که پرطرفدارترین آن ها، اینستاگرام است. با مراجعه به این اپلیکیشن با طیف وسیعی از پیج ها رو به رو می شوید که هر کدام به دنبال انواع ترفندهای مختلف برای کسب بازدید و لایک بسیار هستند. اینستاگرام با الگوریتم های مختلفی که دارد، این امکان را به شما می دهد که با قرار دادن پست در ساعاتی مشخص، پست شما نسبت به دیگر مواقع لایک یا بازدید بیشتری را از آن خود کند. اینستاگرام با در نظر گرفتن صفحه ای با عنوان اکسپلور امکان دیده شدن برای تمامی صفحات فراهم کرده است. محتواهای نمایش داده شده طبق الگوریتمی خاص در اکسپلور قرار می گیرند که یکی از آن الگوریتم ها ساعت نشر پست است. شاید با از خود بپرسید که چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور؟ در این مطلب همراه فالو باما باشید که به شما بگوییم چه ساعتی پست را قرار دهید که مستقیم به اکسپلور راه پیدا کند که بازدید بسیاری را برای خود کسب نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

ساعت پست؛ یک ترفند طلایی برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام ماهانه یک میلیارد کاربر فعال دارد. از این پایگاه کاربری عظیم در اینستاگرام، حدود 60 درصد از آن ها به صورت روزانه وارد پلتفرم می شوند. اگر می خواهید به این بخش بسیار فعال از مخاطبان دسترسی پیدا کنید، باید رویکردی استراتژیک بسیار مفیدی را برای ارائه محتوای خود در نظر بگیرید.
همانطور که می‌دانید اینستاگرام برای دسترسی و تعامل افراد با یکدیگر آماده شده است. اطمینان از این‌که محتوای شما توسط مخاطبان هدفتان دیده می شود کاری بسیار چالش برانگیز است. الگوریتم اینستاگرام تا حد زیادی نحوه نمایش محتوای شما در فید کاربران را تعیین می کند. یکی از عوامل حیاتی که بر الگوریتم اینستاگرام تاثیر می گذارد، به موقع پست کردن محتوای شما است. علاوه علاقه کاربران و فعالیت تعاملی آن ها با محتوای تولیدی شما، زمانی که پست می گذارید نیز تعیین می کند که محتوای شما در چه قسمتی در فید ظاهر شود. اگر می خواهید پست شما بازدید بسیاری بخورد و مستقیم به اکسپلور راه پیدا کند، باید محتوای خود را در زمان مناسب آپلود کنید. در حالی که تعداد زیادی از کاربران روزانه وارد اینستاگرام می‌ شوند، بخش ‌های خاصی از روز وجود دارد که بیشترین فعالیت را در این پلتفرم نشان می ‌دهند. در آن نقاط روز که مخاطبان هدف شما بیشتر فعال هستند، محتوا را ارسال کنید. توجه به اوج فعالیت مخاطبان خود در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند که حضور خود را در اینستاگرام به طور بهینه افزایش دهید. با ارسال محتوا در زمانی که اوج فعالیت مخاطب در اینستاگرام وجود دارد، می توانید به بخش های بزرگتری از مخاطبان دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید مخاطبان هدف شما در اینستاگرام با برند شما ارتباط برقرار کنند و با آن تعامل داشته باشند، باید در زمان مناسب در طول روز پست ارسال کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تا کی ادامه دارد؟

ساعت پست؛ یک ترفند طلایی برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام

هر برند درواقع یک ساعت طلایی متفاوت برای قرار دادن پست در اینستاگرام دارد. این موضوع به این دلیل است که هر برند در رسانه های اجتماعی به مخاطبان متفاوت با الگوهای رفتاری منحصر به فرد پاسخ می دهد، اما در این زمینه ناامید نشوید، زیرا با در نظر گرفتن آنالیزهای کلی اینستاگرام این موضوع کاملا روشن شده است که به طور کلی یک سری ساعات خاصی وجود دارد که افراد در اینستاگرام می ‌توانند از آن‌ ها پیروی کنند که نتایج عالی بازید، کامنت و لایک های خود به دست آورند. جالب است بدانید که الگوریتم اینستاگرام به تازگی اولویت بندی شده، بنابراین ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است. این بدان معناست که اگر همه چیز برابر باشد، پست جدیدتر نسبت به پست های قدیمی بالاتر نمایش داده می شود. اگر به تازگی شروع به کار در اینستاگرام کرده اید و اطلاعات زیادی در رابطه با مخاطبان خود برای کار با آن ها ندارید، سعی کنید در زمان اشاره شده در این قسمت بپست بگذارید که علاوه بر این که پست های شما لایک و بازدید بسیاری داشته باشند، پست مستقیم به اکسپلور نیز راه پیدا کند. در واقع این کار، مانند یک تاکسی برای پست شما عمل می کند. پست آپلود شده را سوار می کند و مستقیم به مقصدی می رساند که اکسپلور باشد. بهترین ساعت انتشار پست گردشگری ساعت 9 صبح تا 13 ظهر است. بهترین زمان برای گذاشتن پست های پیج های طنز و سرگرمی از 12 تا 15 ظهر است. بهترین زمان برای گذاشتن پست در مورد غذا و نوشیدنی 12 ظهر است. بهترین روز های پست برای پیج های فروشگاهی روز های سه شنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت 12 ظهر است. همچنین اگر محتوا پست شما درباره خدمات حرفه ای است بهترین زمان بین ساعت هشت تا نه صبح یا هشت تا نه شب است. در واقع زمان قرار دادن پست در صفحه اینستاگرام به نوع پست شما بستگی دارد.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام

پست کردن ریلزها نیز می تواند برای شما بازدید بسیاری را به همراه داشته باشند و تعاملات پیج شما را بالا ببرند، اما هر ساعتی در روز مناسب پست کردن ریلزها نیستند. ریلزهای تا 300 درصد بیشتر از یک ویدیو معمولی بازدید می خورند. پس برای این که بتوانید به خوبی از این ویدیو به کسب فالوور بپردازید، نیاز است که ساعت دقیق آن را بدانید. معمولا از دوشنبه تا پنجشنبه بین ساعت 9 الی 12 ظهر، بهترین زمان برای پست کردن ریلزها هستند. سعی کنید از روزجمعه تا روز یکشنبه از آپلود کردن هر گونه ریلز بپرهیزید.
با دانستن این‌که چه زمانی مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند، می توانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و برند خود را به طور موثرتری بازاریابی نمایید. کافی است تنها از نکاتی که در این مطلب اشاره کردیم استفاده کنید و یک تقویم محتوایی برای خود داشته باشید که بدانید که در چه ساعتی قرار است چه پستی در پیج شما قرار بگیرد و این پست تا چه اندازه می تواند کاربران را به خود جذب کنید. سعی کنید که ساعات طلایی پست گذاری، تلفیقی از ریلزها و پست های تصویری را قرار دهید که بازخورد بهتری را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فالوو با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه