چگونه فالوور جمع کنیم برای پیج شخصی [افزایش فالوور پیج شخصی]

در سال‌های اخیر شاهد رشد کسب و کارها و افرادی هستیم که با فعالیت در اینستاگرام، درآمد کسب می‌کنند. متخصصان دیجیتال مارکتینگ معتقدند مهم‌ترین سرمایه اکانت‌های موفق اینستاگرام، تعداد فالوورهای آنهاست. این اکانت‌ها با شناسایی مخاطبان هدف خود، می‌توانند بر اساس نیازها و سؤالات آنها، به تولید محتوا بپردازند و نرخ تولید را افزایش دهند. بسیاری از شرکت‌ها بزرگ با سرمایه گذاری و برون سپاری فعالیت اکانت‌های خود در اینستاگرام توانسته‌اند به اهداف مالی و تجاری خود دست پیدا کنند، اما این مسئله برای افرادی که به دنبال رشد پیج شخصی خود هستند بسیار متفاوت است. اگر به دنبال افزایش ترافیک اکانت پیج شخصی خود هستید و قصد دارید فالوورهای بیشتری را جذب فعالیت‌های روزانه خود کنید، این مطلب از سایت فالو با ما را تا انتها مطالعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوور واقعی

 

آموزش و بررسی افزایش فالوور پیج شخصی

آموزش و بررسی افزایش فالوور پیج شخصی

برای شروع لازم است وضعیت پیج خود را از حالت پرایوت و شخصی به حالت پابلیک و عمومی تغییر دهید.

1- به کاربران دلیل فالو کردن خود را انتقال دهید: به فالوورهای بالقوه خود القا کنید که به مشاهده پست‌ها و استوری‌های شما نیاز دارند و منتظر مشاهده محتوای شما هستند. از تیترهای گیرا و جذاب استفاده کنید و در چند پست متوالی موضوعی را بررسی کنید یا آموزش دهید. به عنوان مثال، از فصل تابستان که به عنوان پیک سفرهای خانوادگی شناخته می‌شود استفاده کنید و در خصوص سفر آسان با کودکان مطلب تهیه کنید. این مطلب را با اعلام پست دنباله دار به صورت اسلایدی و در دو پست مجزا منتشر کنید.
2- محتوای اکانت‌های دیگر را بازنشر کنید: برای افزایش فالوور پیج شخصی، می‌توانید از اکانت‌های دیگر به صورت غیر مستقیم کمک بگیرید. برای این کار لازم است محتواهای اکانت‌های مرتبط با خود را پیدا کنید و با هشتگ بازنشر و منشن کردن اکانت تولید کننده محتوا، خود را در معرض طرف‌داران آنها قرار دهید.
3- برای جذب فالوورهای با کیفیت تمرکز کنید: در حال حاضر چیزی حدود یک میلیارد کاربر در اینستاگرام وجود دارد. از این تعداد، شما به فالوورهایی نیاز دارید که زیر پست‌های شما نظر بدهند، آنها را به اشتراک بگذارند و البته لایک کنند. هر چه تعداد فالوورهای فعال شما بیشتر شود، افراد بیشتری به شما اعتماد می‌کنند و محتوای پیج شخصی شما مورد توجه کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. برای دستیابی به چنین فالووری پیشنهاد می‌کنیم از خرید فالوور فیک خودداری کنید.
4- از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید: اینستاگرام یکی از به‌روزترین پلتفرم‌های تولید محتوا است که به دلیل برخورداری از محبوبیت بسیار بالا در سراسر دنیا امکانات قابل توجهی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. در حال حاضر استوری یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام شناخته می‌شود. در طول روز لازم است چندین مرتبه برای اشتراک گذاری محتوای کوتاه و مفید در استوری اقدام کنید.
5- از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید: اینستاگرام یکی از به‌روزترین پلتفرم‌های تولید محتوا است که به دلیل برخورداری از محبوبیت بسیار بالا در سراسر دنیا امکانات قابل توجهی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. در حال حاضر استوری یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام شناخته می‌شود. در طول روز لازم است چندین مرتبه برای اشتراک گذاری محتوای کوتاه و مفید در استوری اقدام کنید.
6- از تگ‌های موقعیت مکانی استفاده کنید: شما می‌توانید با استفاده از تگ‌های موقعیت مکانی توسط افرادی که در نزدیکی شما هستند شناسایی شوید. هشتگ گذاری یکی از مؤثرترین روش‌های اعلام حضور در شهرها و محله‌های مختلف است. با این کار می‌توانید اعلام حضور کنید، محتوای مربوط به موقعیت جغرافیایی منتشر کنید و در نهایت مورد توجه افراد خاص قرار بگیرید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه افزایش فالوور داشته باشیم

راهکارهای افزایش فالوور واقعی پیج شخصی

راهکارهای افزایش فالوور واقعی پیج شخصی

در حال حاضر هزاران شرکت در ایران وجود دارند که به شما پیشنهاد دستیابی به تعداد قابل توجهی فالوور واقعی اینستاگرام را در کمترین زمان ممکن می‌دهند. بنابراین لازم است مطمئن شوید که به کدام شرکت‌ها می‌توانید اعتماد کنید و کدام یک از آنها را به طور کامل نادیده بگیرید. با این وجود اگر هنوز به این نتیجه نرسیده‌اید که برای افزایش فالوور از شرکت‌های متخصص کمک بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم راهکارهای افزایش فالوور واقعی پیج شخصی را دنبال کنید.
1- تعریف لحن صدا و شخصیت پیج شخصی: انتخاب و تعریف لحن صدا یکی از مؤثرترین راهکارهای دستیابی به فالوور است. شما می‌توانید از این طریق برای خود هویت تعریف کنید و اطمینان حاصل کنید که شخصیت آنلاین شما شخصیتی متمایز و قابل توجه است. اگر در پیج شخصیتان به دنبال تولید و انتشار محتوای سبک زندگی هستید، پیج‌های موفق را بررسی کنید، نقاط قوت آنها را شناسایی کنید و بر اساس این ویژگی‌ها به تولید محتوا بپردازید.
2- مخاطبان هدف خود را شناسایی و درک کنید: در نظر داشته باشید که محتوای پیج شخصی شما باید بر اساس نیازهای مخاطبان هدفتان تولید شوند. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، میزان تحصیلات و شغل مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. نگرانی‌ها و نیازهای مخاطبان هدفتان را تعیین کنید و در پاسخ به آنها محتوای حرفه‌ای خود را تولید کنید.
به طور کلی، محتوایی که با دقت زیاد تولید شده باشد و بر اساس زمان بندی دقیق به اشتراک گذاشته شود تأثیر خود را بر مخاطبان شما می‌گذارد. اما لازم است زمان‌بر بودن این فرایند را دست‌کم نگیرید. اگر قصد دارید در زمان کمتری به مخاطبان مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات فالو با ما در زمینه افزایش فالوور پیج شخصی اینستاگرام بهره‌مند شوید.
بزرگ‌ترین اشتباهی که کاربران اینستاگرام دچار آن می‌شوند خرید فالوور فیک است. خرید فالوور غیرواقعی علاوه بر اینکه هیچ سود مالی برای پیج شما به ارمغان نمی‌آورد، به دلیل عدم فعالیت پس از مدت کوتاهی توسط اینستاگرام به طور کامل حذف می‌گردند. اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید، همین امروز با مشاوران فالو با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه