چگونه فالوور واقعی

بسیاری از افراد برای راه اندازی کسب و کار خود از طریق اینستاگرام، به دنبال راهکارهایی برای جذب فالوور واقعی هستند. جمع آوری فالوور اینستاگرام راه و روش های زیادی دارد. در کنار این روش غلط که با خرید فالوور فیک، تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را به صورت نمایشی افزایش دهید، روش های معقول تری نیز وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید کاربران را راضی کنید که صفحه کاربری شما را دنبال کنند.
فراموش نکنید اگر هدفتان ارائه خدمات و فروش محصولات است، به هیچ عنوان نباید به دنبال فالوور فیک باشید. شما باید تمام تمرکز خود را بر روی جذب فالوور واقعی بگذارید و با استفاده از راهکارهای ارائه شده، موجبات رونق کسب و کار خود را در پلتفرم اینستاگرام فراهم کنید. اگر به دنبال جذب فالوور واقعی هستید، با مجموعه فالو با ما همراه باشید تا به شما راهکارهایی ارائه بدهیم که بتوانید با استفاده از آن ها فالوور واقعی برای خود جذب کنید.

چگونه فالوور واقعی جمع کنیم؟

پس از راه اندازی یک پیج اینستاگرامی، برای افزایش فالوور اینستاگرام باید روش های مختلفی را در نظر داشته باشید. آشنایی با تمام اصول و قواعدی که به شما کمک می کنند که بتوانید با استفاده از آن ها فالوور واقعی بدست آورید، از نکات مهم و ضروری در این زمینه محسوب می شوند. فراموش نکنید که یک پیج اینستاگرام با ۱۰ هزار فالوور واقعی، بسیار با ارزش تر از پیجی با 100 هزار فالوور فیک است.

چگونه فالوور واقعی جمع کنیم؟ 

  1. محتوای منظم و با کیفیت تولید کنید

بدون تردید مهمترین فاکتور که می توانید با استفاده از آن فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید، تولید محتوای جذاب و با کیفیت است. نوع محتوای ارائه شده توسط شما باید به شکلی باشد که جذابیت خاصی برای کاربران داشته باشد تا هنگام ورود به پیج اینستاگرامی شما، از پیج تان خارج نشوند.یکی از کاربردی ترین و مهمترین رازهای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام، ارائه محتوای هدفمند و کاربردی است. قبل از تولید هر محتوا، باید نیاز مخاطبان و کاربران را به خوبی بررسی کنید.
تفاوتی ندارد در چه زمینه ای مشغول به فعالیت هستید، بدون شک فالوورها با شناخت کامل از محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، شما را دنبال کرده اند. در هر زمینه که فعالیت دارید و کسب و کار خود را انجام می دهید، باید محتوای با کیفیت و منظم را برای کاربران ارائه دهید.
محتوای با کیفیت به محتوایی گفته می ‌شود که برای کاربران جذاب باشد. نوع محتوای ارائه شده باید به شکلی طراحی شود که علاوه بر مفید بودن، جنبه سرگرم کنندگی نیز برای کاربران داشته باشد.

  1. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

یکی دیگر از راه های جذب فالوور واقعی، تعامل با کاربران در اینستاگرام است. در حالی که بسیاری از کاربران با معنی کلمه تعامل به خوبی آشنایی ندارند، باید بدانید که بدون برقراری ارتباط دو طرفه، به هیچ عنوان نمی ‌توانید موفقیت چشمگیری در جذب فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید. راهکارهای مختلفی برای تعامل در اینستاگرام وجود دارد. به عنوان مثال می توانید با دیگران صحبت کنید تا هر کدام در استوری خود، طرف مقابل را به مخاطبان معرفی کنید. علاوه بر این، برای گسترده تر کردن دایره مخاطبان، می توانید از لایو مشترک نیز استفاده کنید.

چگونه فالوور واقعی جمع کنیم؟ 

  1. کمک گرفتن از تبلیغات

استفاده از تبلیغات اینستاگرام نیز به عنوان یکی از روش های جذب فالوور واقعی می ‌تواند به شما کمک فراوان کند. پس از راه اندازی پیج اینستاگرامی و موفقیت در کسب و کار خود، می توانید با پیج هایی که دارای فالوورهای زیاد هستند، ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را برای انجام تبلیغات و معرفی محصولات به آن ها ارائه دهید. توجه داشته باشید برای انجام تبلیغات بهتر است ابتدا محتواهای خود را افزایش دهید و سپس درخواست تبلیغ خود را به پیج های بزرگ ارسال کنید. این نکته را فراموش نکنید که اگر در پیج خود محتوای جذاب و باکیفیت نداشته باشید، هر اندازه تبلیغات گسترده انجام دهید، نمی توانید به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید.

  1. استفاده صحیح از هشتگ ها

هشتگ ها قدرت بسیار بالایی دارند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران در اینستاگرام از طریق هشتگ ها اقدام به یافتن پیج های مورد نظر می کنند، می توانید در زیر پست ‌های خود از هشتگ ها به درستی استفاده کنید تا مخاطبان و کاربران هدف را برای رونق کسب و کار خود جذب کنید. سعی کنید با بررسی هشتگ های پربازدید در اینستاگرام، آن ها را در زیر پست های خود به کار ببرید.

  1. برگزاری مسابقه اینستاگرامی

یکی از جذاب ترین راهکارها برای جذب و افزایش فالوور واقعی، برگزاری مسابقات اینستاگرامی است. در میان تمام تکنیک هایی که می ‌توانید با استفاده از آن ها برای جذب فالوور واقعی کمک بگیرید، مسابقه اینستاگرامی با کمی چاشنی خلاقیت، به خوبی کاربران را ترغیب می کند که پیج شما را دنبال کنند. فراموش نکنید که وب سایت ها نیز برای افزایش ترافیک به شکل گسترده از برگزاری مسابقه و ارائه جوایز به کاربران استفاده می کنند. یکی از مزایایی که می توانید با استفاده از مسابقه برای جذب فالوور واقعی از آن بهره ببرید، کاهش هزینه تبلیغات است. با توجه به اینکه معمولاً کاربران پیج هایی که اقدام به برگزاری مسابقه می ‌کنند را به دوستان خود معرفی می کنند، به خوبی می توانید هزینه تبلیغات را تا حد زیادی کاهش دهید.

  1. جمع کردن فالوور با استفاده از ربات

در کنار تمام راهکارها و تکنیک هایی که بیان کردیم و با استفاده از آن ها می توانید فالوور واقعی بگیرید، ربات اینستاگرام نیز کمک می ‌کند که در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید. امروزه ربات های هوشمند با ساز و کار منحصر به فردی که دارند، در سریعترین زمان می ‌توانند فالوورهای واقعی را به پیج شما اضافه کنند. ربات افزایش فالوور به گونه ای طراحی می شود که با سایر کاربران تعامل ایجاد می کند و با لایک پست های کاربران، آن ها را نیز ترغیب می کند که به پیج شما مراجعه کنند.

جمع فالور با استفاده از ربات 

جمع فالور با استفاده از ربات

رباتی که شما برای اینستاگرام خود در نظر می گیرید، می تواند به پیج های مختلف سر بزند و پست ها و ویدیوهای آن ها را لایک کند. بدون تردید شما در طول روز نهایتاً چند ساعت قادر به فعالیت در اینستاگرام هستید. به همین علت، ربات ها به شکل کاملا هدفمند و هوشمند، می توانند ضمن بررسی پست های رقبای شما، با در نظر گرفتن هشتگ ها و سایر پست های موجود، با کاربرانی که علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند، ارتباط برقرار کند. با این وجود توصیه ما استفاده از روش ها دیگری است که در بالا به آن ها اشاره کردیم. افزایش فالوور رباتی بازدهی چندان خوبی ندارد و نمی تواند آن طور که باید و شاید مخاطبان هدف شما را شناسایی و با آن ها ارتباط برقرار کند.

جمع بندی

همانگونه که بیان کردیم، برای جذب فالوور واقعی، تکنیک ها و راهکارهای مختلفی می توانند به شما کمک کنند. هرکدام از این راهکارها نیاز به صرف مدت زمان طولانی و برخی از آن ‌ها نیاز به پرداخت هزینه ‌های زیادی دارند. متخصصان ما در مجموعه فالو با ما به منظور رفع نیازهای شما، اقداماتی در این زمینه انجام داده ‌اند. برای بهره مندی از قابلیت ربات اینستاگرام و جذب فالوور، می توانید با مراجعه به وب سایت فالو با ما، ضمن بررسی خدمات ارائه شده، در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید یا به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه