چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

مهمترین بخش در اینستاگرام برای کسب درآمد تولید محتوایی خلاقانه است. شاید تولید محتوا در ظاهر کاری آسان باشد، ولی پس از مدتی ایده برای تولید محتوا کم خواهد شد، اما همیشه برای تولید محتوا و استوری گذاشتن نیاز نیست که خودتان دست به کار شوید. در بسیاری از مواقع شما می توانید از استوری سایر کاربرها با ذکر منبع استفاده کنید، اما چگونه استوری دیگران را استوری می توان کرد؟ آیا امکان استوری کردن استوری دیگران وجود دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ها از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن از فالو با ما همراهی کنید.

چرا نمیتونم استوری دیگران را استوری کنم؟


چرا نمیتونم استوری دیگران را استوری کنم؟


در ابتدا باید توضیح دهیم که امکان استوری کردن استوری تمامی کاربران اینستاگرام به طور مستقیم وجود ندارد. در واقع اینستاگرام چنین ابزار و امکانی را در خدمت کاربران خود قرار نداده است. با این حال با راه کارهای زیر می توانید به راحتی استوری دیگران را به اشتراک بگذارید.

آیا روشی برای استوری کردن استوری دیگران وجود دارد؟

برای استوری کردن استوری دیگران 3 راه مختلف وجود دارد که در ادامه به توضیح کامل هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.
اشتراک گذاری استوری دیگران از طریق دانلود آن
برای این که استوری دیگران را استوری کنید می توانید آن ها را در ابتدا دانلود و سپس به اشتراک بگذارید. برای این کار در ابتدا اپلیکیشن یا ربات های مخصوص دانلود استوری را روی گوشی خود نصب کنید. سپس در برنامه به صفحه اینستاگرامی خود وصل شوید و استوری مورد نظرتان را به کمک آن دانلود کنید. پس از آن مطابق با مراحل زیر استوری دانلود شده را در صفحه اینستاگرامی خود استوری کنید.
1- در نوار پایین اینستاگرام روی آیکون خانه کلیک نمایید.
2- سپس روی عکس پروفایل تان ضربه بزنید که در قسمت چپ بالای صفحه قرار دارد.
3- در نهایت ویدئوی دانلود شده را انتخاب کنید و روی گزینه your story ضربه بزنید.
اخلاق کاری حکم می کند که صفحه سازنده استوری را نیز در استوری تگ کنید. استفاده از استوری سایر کاربران در اینستاگرام بسیار رایج است، ولی استفاده بدون، اسم بردن از منبع، کاری اخلاقی نخواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اکسپلور اینستاگرام را قفل کنیم؟

چرا نمیتونم استوری دیگران را استوری کنم؟


به کمک تگ استوری دیگران را استوری کنید
دومین روش برای استوری کردن استوری دیگران به کمک تگ کردن است. در این روش باید شما در استوری شخص دیگری تگ شده باشید. زمانی که فرد دیگری شما را در استوری خود تگ کرد، اینستاگرام این اجازه را به شما می دهد که آن استوری را بدون کمک هیچ برنامه ای به راحتی استوری کنید. برای این کار کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
1- ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
2- سپس روی آیکون خانه در تب پایین اینستاگرام کلیک کنید.
3- صفحه را از سمت راست به سمت چپ بکشید که به قسمت دایرکت ها بروید.
4- وارد صفحه چت فردی که شما را تگ کرده شوید.
5- در صفحه چت، استوری که شما تگ شده اید نمایش داده می‌ شود که زیر آن عبارت Add This To Your Story نیز به چشم می خورد. روی این گزینه ضربه بزنید.
به این طریق به راحتی استوری سایر کاربران را استوری خواهید کرد. البته در این روش تنها شما اجازه استوری کردن استوری افرادی را دارید که این اجازه را به شما داده باشند. در حقیقت تا زمانی که فردی شما را در استوری تگ نکرده باشد، امکان استوری کردن آن برای شما وجود ندارد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه در بیو اینستا چهره مشهور بنویسیم

چرا نمیتونم استوری دیگران را استوری کنم؟


اشتراک گذاری استوری دیگران به کمک اسکرین شات
سومین روش برای این که استوری دیگران را استوری کنید، استفاده از اسکرین شات است. البته این روش تنها برای استوری هایی چاره ساز خواهد بود. که حاوی عکس هستند. در این روش تنها کافی است که از استوری مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید .
برای اسکرین گرفتن از استوری سایر کاربران، تنها چند ثانیه زمان دارید. با این حال می توانید انگشت خود را روی استوری نگه دارید که تغییر نکند. سپس از روی آن اسکرین بگیرید. پس از آن با استفاده از ابزار مختلف گوشی عکس را برش بزنید و آن را همانند سایر تصاویر موجود در گالریتان استوری کنید.

کلام آخر
تولید محتوای روزانه در استوری اینستاگرام مهمترین قدم برای فعالیت و درآمدزایی در این برنامه به شمار می آید. با این وجود تولید محتوای روزانه، متنوع و خلاقانه برای استوری اینستاگرام شاید کمی سخت و چالش برانگیز باشد. با این حال برخی مواقع می توان استوری دیگران را استوری کرد و به این نحو تولید محتوا کرد. در واقع همیشه بلاگرها، فروشگاه‌ های اینستاگرامی و اینفلوئنسرها برای تولید محتوا خودشان دست به کار نمی شوند. در بسیاری از مواقع آن ها با استفاده از محتوای دیگران و ذکر منبع آن ها تولید محتوا می کنند. با توجه به این که استوری کردن استوری سایر کاربران در اینستاگرام با محدودیت هایی همراه است. در این محتوا سه روش مهم و راحت استوری کردن استوری دیگران را به شما آموزش دادیم.
در سایت فالو با ما هر آنچه در مورد اینستاگرام لازم دارید که بدانید، موجود است. در این سایت، تلاش کرده ایم در مقاله های مختلف، درمورد سوال های متداول مربوط به اینستاگرام و شگردهای لازم در این محیط را به طور کامل توضیح دهیم.

نوشتن دیدگاه