وقتی صحبت از فالوورهای اینستاگرام یک حساب کاری پابلیک به میان می‌آید، جالب است بدانید که میزان مشارکت آنها با محتوای پیچتان از تعداد فالوورهای شما اهمیت بیشتری دارد. شما می‌توانید صدها هزار فالوور اینستاگرام داشته باشید اما اگر این افراد پست‌های شما را لایک نکنند، کامنت نگذارند و به طور خلاصه تعاملی با شما نداشته باشند، از رشد شما جلوگیری می‌کنند. در این حالت بهترین گزینه حذف اکانت‌های جعلی و اکانت‌هایی است که هیچ تعاملی با شما ندارند. علاوه بر این، ممکن است حساب کاربری شخصی شما توسط افرادی فالو شود که به هویت آنها اطمینان ندارید و برای‌تان مجهول‌الهویه هستند. اگر علاقه ندارید تعدادی از  فالوورهای شما مطالب و محتوای پیج شخصیتان را ببینند می‌توانید به سادگی آنها را حذف کنید. شاید یکی از دلایلی که تصمیم گرفته‌اید شخصی را از اینستاگرام حذف کنید این باشد که دیگر به محتوای پیج او علاقه‌ای ندارید و تصمیم دارید دیگر او را دنبال نکنید. در این حالت لازم است بدانید که اینستاگرام برخلاف فیس‌بوک به شما اجازه می‌دهد با آنفالو کردن فرد موردنظر دیگر پست‌ها و استوری‌های او را نبینید اما فالوور شما بتواند به محتوای شما دسترسی داشته باشد و جزو فالوورهای شما باقی بماند. در هر صورت اگر تصمیم دارید شخصی را از اینستاگرام حذف کنید و نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید، این مطلب برای شما گردآوری شده است. با فالوو با ما همراه باشید.  

چگونه افراد را بدون بلاک کردن، در اینستاگرام حذف کنیم؟

اگر لایک و نظرات کاربری در اینستاگرام شما را اذیت می‌کند بدون هیچ فکری می‌توانید او را در عرض چند دقیقه حذف کنید. امکانات منحصر به فردی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد نسبت با سایر پلتفرم‌های این چنینی بی‌نظیر است. توجه داشته باشید زمانی که یکی از فالوورهای خود را از اینستاگرام حذف می‌کنید، به آنها هیچگونه پیامی ارسال نمی‌شود و احتمال دارد تا مدت‌ها آنها از آنفالو شدن خود هیچ اطلاعی نداشته باشند. بنابراین کاربرهایی که از این پلتفرم به صورت منظم استفاده نمی‌کنند در گروه فالوورهای بی‌تعامل شناخته می‌شوند که به شدت حذف کردن آنها توصیه می‌شود. اولین راه حل برای حذف کردن فالوورها بلاک کردن است. با این کار علاوه بر اینکه شما دسترسی آنها را به حساب کاربری خود به طور کامل می‌بندید، امکان جستجوی نام کاربردی خود را برای آنها در اینستاگرام غیرممکن می‌کنید. در این حالت کامنت‌ها و لایک‌های شما روی پست‌های افراد دیگر نیز برای بلاک شده‌ها قابل مشاهده نخواهد بود. علاوه بر این، امکان ارسال پیام نیز برای شما توسط کاربران بلاک شده غیرممکن می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
پنل افزایش ممبر و فالوور

چگونه افراد را بدون بلاک کردن، در اینستاگرام حذف کنیم؟

همانطور که پیشتر مطرح کردیم، بلاک کردن یک رویکرد جدی در حذف فالوورهای اینستاگرام است و گاهی اوقات بنا به دلایلی نیازی نیست از این رویکرد برای حذف این افراد استفاده کنید. برای حذف فالوورهای اینستاگرام از مراحل زیر پیروی کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی یا تبلت خود باز کنید.
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • روی فالوورز که در قسمت بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. پس از کلیک کردن بر روی فالوورز لیست دنبال کنندگان شما برایتان نمایش داده می‌شود.
  • لیست فالوورهای خود را بالا و پایین کنید تا به پروفایل مورد نظر برسید. همچنین میتوانید نام کاربری فرد مورد نظر را در نوار جستجو تایپ کنید.
  • بر روی سه نقطه کنار نمایه کلیک کنید.
  • گزینه Remove را بفشارید.

برای حذف کردن افرادی که در اینستاگرام آنها را فالوو نمی‌کنید از مراحل زیر پیروی کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی یا تبلت خود باز کنید. وارد پروفایلتان شوید و در قسمت بالای صفحه بر روی گزینه Followers ضربه بزنید.
  • در این قسمت بر روی دسته بندی Followers ضربه بزنید. از لیست حساب های کاربری، اشخاصی را که نمی‌خواهید توسط آنها دنبال شوید را پیدا کنید و گزینه Remove را انتخاب کنید. برای تشخیص افرادی که تعامل ناچیزی با شما دارند تنها می‌توانید به عکس پروفایل و نام کاربری آنها دقت کنید. اکانتهای جعلی را می‌توانید با این روش شناسایی کنید و آنها را از لیست Followers پاک کنید.
  • برای حذف افرادی که با حساب کاربری شما مشارکت پایینی دارند، مراحل زیر را دنبال کنید:
  • برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی یا تبلت خود اجرا کنید و وارد پروفایل خود شوید.
  • روی گزینه Followers که در قسمت بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  • در بخش دسته بندی، روی گزینه «Least Interacted With» را انتخاب کنید.
  • در این بخش فهرستی از حساب‌های کاربری را می‌بینید که در طول 90 روز گذشته با آنها تعامل بالایی نداشته‌اید. بر روی دکمه Remove که در کنار نام حساب کاربری آنها قرار دارد، ضربه بزنید و دسترسی آنها را به محتوای پیجتان ببندید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
ساخت استوری متحرک + آموزش

چگونه افراد را بدون بلاک کردن، در اینستاگرام حذف کنیم؟

با وجود این که به راحتی می‌توانید افرادی را در اینستاگرام بلاک یا حذف کنید، می‌توانید با استفاده از امکاناتی که این پلتفرم حرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد دسترسی آنها را محدود کنید. برای این کار از مراحل زیر پیروی کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی یا تبلت خود باز کنید و وارد پروفایلتان شوید.
  • بر روی سه نقطه کنار صفحه کلیک کنید و وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.
  •  وارد قسمت Privacy شوید و Connections را انتخاب کنید.
  • گزینه Restricted Accounts را انتخاب کنید.
  • برای یافتن کاربر مورد نظر از نوار جستجو استفاده کنید و گزینه Restrict را که در کنار نام حساب کاربری قرار دارد را انتخاب کنید.

با این ترفند هر نظری که به وسیله فالوور مورد نظر و محدود شده بر روی پست‌های شما نوشته شود، برای شما و فالورهای دیگر قابل مشاهده نخواهد بود. در این وضعیت اینستاگرام نیز برای شما نوتیفیکشن دریافت پیام، لایک و کامنت ارسال نمی‌کند. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

ترفندهای کاربردی اینستاگرام با فالوو با ما

اینستاگرام چندین راهکار مختلف را برای حذف فالوورهای جعلی و ترول در اختیار شما قرار داده است. این ترفندهای کاربردی برای جلوگیری از مشاهده پست‌ها و استوری‌های شما، ثبت نظر و ارسال پیام مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد دارید با فیلتر کردن تعدادی از فالوورها امنیت پیجتان و دیگر فالوورها را محیا کنید، تنها کافی است چند دقیقه زمان بگذارید و با پیروی از راهنمای گام به گام این پست به خواسته خود دست پیدا کنید. با فالوو با ما همراه باشید و از آخرین الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی محبوب، دریافت فالوور در کمترین زمان و بکارگیری استراتژی‌های سئو پیشرفت کسب و کارتان را تضمین کنید. 

 

نوشتن دیدگاه