چگونه در اینستا استوری را همه ببینند

افزایش بازدید از استوری‌های اینستا می‌تواند تأثیر قابل توجهی در رشد پیج شما بگذارد. در حال حاضر، استوری‌های سرگرم کننده و تعاملی محبوب‌ترین محتوای اینستاگرام است، به طوری که بسیاری از کاربران تنها در استوری‌ها پیمایش می‌کنند و حتی پست‌ها را مشاهده نمی‌کنند و برایشان وقت نمی‌گذارند. با توجه به امکانات جدیدی که به تازگی اینستاگرام برای استوری‌ها اضافه کرده است، شما می‌توانید علاوه بر ایجاد باکس‌های سؤال و نظرسنجی‌های نواری بیشترین تعامل را برای فالوورهای خود بر قرار کنید. علاوه بر این، گیف‌ها، انیمیشن‌های بانمک و پویا، زیرنویس‌های جذاب و فیلترهای شگفت‌انگیز موجود در اینستاگرام، این اپلیکیشن را بیش از پیش پرطرف‌دار کرده‌اند. زمانی که حساب کاربری شما تجاری و عمومی است، تمامی کاربران اینستاگرام به‌غیر از آن‌هایی که توسط شما بلاک شده‌اند یا دسترسی‌شان به محتوای پیج شما محدود شده است، می‌توانند استوری‌های شما را مشاهده کنند، حتی افرادی که هیچ حساب کاربری در اینستاگرام ندارند می‌توانند از طریق سرچ گوگل به پیج شما و البته استوری‌های پیجتان دسترسی پیدا کند. با توجه به این موضوع که استوری‌های اینستاگرام در حال حاضر بیشترین بازدید را دارند، به شما پیشنهاد می‌کنیم با پیروی از مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، بازدید استوری‌های خود را افزایش داده و محتوای ارزشمندتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. در این مطلب از فالوو با ما به شما آموزش می دهیم که چگونه در اینستا استوری شما را همه ببینند.

چگونه در اینستا استوری را همه ببینند

استوری اینستاگرام خود را چگونه پر بازدید کنیم؟

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، استوری‌های اینستاگرام بیشترین تعامل را با بازدید کنندگان خود دارند، در نتیجه اگر بتوانید مناسب‌ترین رویکرد را برای تولید محتوای مخصوص استوری‌های خود انتخاب کنید، در مدت زمان کوتاهی می‌توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. با وجود این‌که دسترسی به بازدید بیشتر نیازمند استراتژی‌های کاربردی و تخصصی است، شما می‌توانید با پیروی از موارد زیر استوری اینستاگرام خود را پربازدید کنید. با فالو با ما همراه باشید. حال برای این که استوری اینستاگرام خود را پر بازدید کنید موارد زیر را در استوری های خود رعایت کنید.

  • استفاده از هشتگ‌های مناسب: هشتگ‌ها ابزارهای بسیار مفیدی هستند که همانند یک میان‌بر دسترسی کاربران اینستاگرام را به محتوای شما افزایش می‌دهند. در حالی که می‌توانید پست‌های خود را با هشتگ‌های مرتبط و کاربردی در معرض دید کاربران دیگر قرار دهید، می‌توانید با بهره‌مندی از مزایای هشتگ‌ها استوری‌های خود را برای کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کنند نیز به نمایش بگذارید. با توجه به محدودیت تعداد هشتگ‌ها در استوری‌ها، به شما پیشنهاد می‌کنیم از هشتگ‌های پیج‌های پربازدید و یا اپلیکیشن‌های هشتگ ساز استفاده کنید. با کوچک کردن فونت می‌توانید زیبایی بصری استوری را افزایش دهید.
  • تگ‌های موقعیت مکانی: یکی دیگر از استراتژی‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام استفاده از تگ‌های موقعیت مکانی است. این کار به مخاطبان هدف شما کمک می‌کند تا استوری‌های و IGTV های شما را مشاهده کنند. از آنجایی که اینستاگرام بسیاری از محتوای خود را بر اساس موقعیت مکانی به کاربران خود نشان می‌دهد، شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت به بازدید کنندگان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
    پاسخ‌دهی به پیام‌های مستقیم: اگر قصد دارید بازدیدکنندگان فعلی خود را دلسرد نکنید و به آن‌ها احساس ارزشمند بودن بدهید، لازم است به پیام‌های آن‌ها تا حدی که می‌توانید پاسخ دهید. در صورتی که به عنوان یک اینفلوئنسر یا یک کسب و کار شناخته شده در اینستاگرام به سوالات کاربران پاسخ می‌دهید، امکان این‌که آن‌ها پاسخ شما را استوری و شما را منشن کنند بسیار بالا خواهد بود. این کار باعث بیشتر دیده شدن شما و در پی آن استوری‌های ارزشمندتان می‌شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چرا اینستا تعداد پست ها رو صفر نشون میده

استوری اینستاگرام خود را چگونه پر بازدید کنیم؟

  • هایلایت کردن استوری‌های جذاب: به خوبی می‌دانیم استوری‌های اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت حذف شده و وارد آرشیو شما می‌شوند. اگر استوری مورد نظرتان بازدید بالایی داشته است و پتانسیل بیشتر دیده شدن را دارد، حتماً آن را هایلایت کنید و بازدید بیشتری را به دست آورید. در این صورت کاربران اینستاگرام می‌توانند در هر زمانی استوری‌های شما را تماشا کنند.
  • انتشار استوری در زمان مناسب: به عنوان کاربری که قصد دارد از اینستاگرام درآمد کسب کند، فالوورهای بیشتری به دست آورید و در کل بیشتر دیده شود، لازم است از ساعات اوج فعالیت کاربران اینستاگرام اطلاع داشته باشید. با انتشار استوری‌های خود در این ساعت شلوغ می‌توانید بازدید استوری‌ها را به صورت تضمینی افزایش دهید. در حال حاضر کاربران اینستاگرام در ساعت‌های ۱۱ الی ۱۴ و ۱۸ الی ۲۱ بیشترین فعالیت را در این شبکه اجتماعی محبوب دارند. با بررسی insights حساب‌ کاربری خود ساعات و روزهایی که فالوورها محتوای پیجتان را مشاهده می‌کنند را آنالیز کنید.
  • نظم در انتشار استوری: جالب است بدانید که اگر روزانه یک عدد استوری منتشر کنید، از این‌که هر چند روز یک مرتبه چندین استوری منتشر کنید و یا یک روز سه استوری و روز دیگر یک استوری منتشر کنید، نتیجه بهتری کسب می‌کنید. این کار باعث می‌شود فالوورهای شما گیج شوند و در ساعت‌های مشخصی منتظر استوری‌های شما نباشند. طبق آخرین الگوریتم اینستاگرام، هر چه تعداد استوری‌های روزانه بیشتر باشد، بازدید کننده بیشتری به دست می‌آورید.
  • انتشار استوری‌هایی با قابلیت اشتراک گذاری: اشتراک گذاری نقش مهمی در رشد و افزایش محبوبیت شما ایفا می‌کند. با تشویق فالوورها به اشتراک گذاری استوری‌های‌تان بازدیدهای بیشتری کسب کنید و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. نظر سنجی‌ها، باکس سؤالات، محتوای تعاملی، استوری‌هایی هستند که از قابلیت اشتراک گذاری برخوردارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تبدیل 1000 فالوور به 1k در اینستاگرام

استوری اینستاگرام خود را چگونه پر بازدید کنیم؟

آموزش تنظیمات استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام با برخورداری از امکانات و ابزارهای تعاملی نظیر استیکرهای متنوع، فرم‌های مختلف نظرسنجی‌ و فیلترهای گوناگون محتوای شما را فوق‌العاده جذاب می‌کند. با وجود این‌که اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی است، ممکن است تنظیمات استوری اینستاگرام برای شما ناآشنا باشند. تنظیمات استوری شامل تغییر جهت دوربین، آپلود عکس و ویدئو ذخیره شده در گوشی، فیلترهای متنوع، افزودن موزیک، افزودن زیر نویس، انتخاب دوستان نزدیک (کلوز فرندز) و انتشار اختصاصی استوری برای آن‌ها و همچنین مخفی کردن استوری از حساب‌های کاربری خاص که می‌توانید به سادگی اسامی آن‌ها را در لحظه انتشار استوری ثبت کنید و محتوای مورد نظر را از دید آن‌ها پنهان کنید. ترتیب نمایش اسلایدها و فیلم‌ها، ادیت جداگانه هر اسلاید، افزودن گیف و انیمیشن، تگ و منشن، لایو اینستاگرام، افزودن موقعیت مکانی و تبدیل استوری به یک پست همیشگی تنها بخشی از امکانات استوری اینستاگرام هستند، به عنوان مثال شما می‌توانید در تنظیمات استوری اینستاگرام گزینه Allow Messages Repliesرا انتخاب کنید و برای اینستاگرام مشخص کنید که چه کاربرانی می‌توانند استوری‌های شما را پاسخ دهند. شما همچنین می‌توانید گزینه پاسخ‌دهی به استوری‌ها را خاموش کنید و دسترسی را برای تمامی کاربران اینستاگرام ببندید. با فالوو با ما همراه باشید و با آخرین ترفندهای اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و بیشتر دیده شوید.

نوشتن دیدگاه