چرا اینستا تعداد پست ها رو صفر نشون میده

اینستاگرام بدون تردید یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است. رشد چشمگیر تعداد کاربران فعال در اینستاگرام به گونه ‌ای بوده است که امروزه بسیاری از مدیران کسب و کارها، تجارت خود را بر روی این پلتفرم انجام می دهند. با این حال الگوریتم های هوشمند اینستاگرام به شکلی عمل می‌ کنند که گاهی برای کاربران مشکلاتی به وجود می‌ آید. به عنوان مثال، عدم نشان دادن پست ها از جمله مشکلات موجود در این پلتفرم شناخته می‌شود. گاهی اوقات شرایطی به وجود می آید که اینستاگرام تعداد پست ها را صفر نشان می دهد. اینکه علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام چیست و برای رفع مشکل به وجود آمده چه راهکاری وجود دارد را ما در این مطلب به خوبی بیان می‌کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
جایگزین اینستاگرام در طرح صیانت

چرا اینستا تعداد پست ها رو صفر نشون میده

دلایل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام چیست؟

یکی از مهم ترین کارهایی که کاربران در اینستاگرام انجام می‌ دهند، ارسال پست، خصوصا به قصد کسب و کار و تجارت است. در واقع این فعالیت برای افرادی که تجارت خود را بر روی پلتفرم اینستاگرام انجام می ‌دهند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چنانچه این افراد با مشکلاتی مواجه شوند و پست های آن ها در اینستاگرام قابل نمایش نباشند، بدون تردید در کسب و کار خود دچار زیان می‌شوند. دلایل متعددی وجود دارند که می توانند منجر به عدم نمایش پست های کاربران در اینستاگرام شوند. برخی از این دلایل را می توان به صورت گزینه های زیر بیان کرد:

  • رفرش نشدن اینستاگرام: اگر قصد دارید از اینستاگرام استفاده کنید، با توجه به حجم بالایی که این اپلیکیشن دارد، باید از اینترنت با سرعت بالا بهره ببرید. چنانچه اینترنت شما کیفیت کافی نداشته باشد، با مشکل عدم رفرش در اینستاگرام مواجه می شوید. در این هنگام خطای couldn't Refresh بر روی اینستاگرام مشاهده می شود. این شرایط یکی از دلایل عدم نمایش پست های اینستاگرام است.
  • کم شدن سرعت اینستاگرام: از آنجایی که اینستاگرام برای فعالیت خود نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارد، چنانچه در شبکه اینترنت خود با افت سرعت مواجه شوید یا سرعت وای فای مورد استفاده توسط شما پایین باشد، اینستاگرام نیز با افت سرعت مواجه می شود. در کنار این موارد، اگر حافظه کش اینستاگرام نیز پر شود، مشکل عدم نمایش پست ها به وجود خواهد آمد. در این حالت اینستاگرام قادر به آپلود اطلاعات موجود در حساب کاربری نیست.
  • فعال بودن Mute در اینستاگرام: گاهی اوقات افراد علاقه ندارند که استوری و پست های برخی از کاربران برای آن ها نمایش داده شود. در این حالت می توان از قابلیت Mute در اینستاگرام بهره برد. فعال کردن این گزینه موجب می‌شود که استوری و پست های شخص مورد نظر برای شما قابل مشاهده نباشد.
  • زیاد بودن تعداد هشتگ: یکی دیگر از دلایل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام، زیاد بودن تعداد هشتگ های قرار گرفته در زیر پست است. بر خلاف شبکه اجتماعی توییتر، در اینستاگرام نمی توان از هشتگ با تعداد خیلی زیاد استفاده کرد.
  • ریپورت شدن در اینستاگرام: به مانند سایر شبکه ‌های اجتماعی، اینستاگرام نیز دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است. به عنوان مثال استفاده از تصاویر نژادپرستانه، توهین به افراد و مذاهب و اشتراک گذاری پست های دیگران با نام خود از جمله شرایطی به شمار می روند که ممکن است کاربران را مجاب کند که پیج شما را گزارش دهند. در نتیجه گزارش های ارسال شده به اینستاگرام، پیج مورد نظر ریپورت می شود.
  • خصوصی بودن اکانت: از دیگر مواردی که منجر به عدم نمایش پست ها در اینستاگرام می‌شود، خصوصی بودن اکانت فرد مورد نظر است. اگر شما جز فالوورهای کاربر مورد نظر نباشید، نمی توانید پست های وی را مشاهده کنید.
  • بلاک شدن در اینستاگرام: یکی از مهم ترین دلایلی که منجر به عدم نمایش پست کاربران برای شما می شود، بلاک شدن توسط طرف مقابل است. اگر در اینستاگرام بلاک شوید، قادر به مشاهده پست و استوری های شخص مورد نظر نخواهید بود.
  • مخفی کردن پست های اینستاگرام: یکی از قابلیت هایی که کاربران معمولا در استوری ها از آن استفاده می کنند، نمایش محتوای موجود به دوستان نزدیک است. این قابلیت که با نام Close Friend شناخته می شود در مورد پست ها نیز صادق است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت کامنت بگیر اینستاگرام

دلایل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام چیست؟

روش های رفع مشکل دیده نشدن پست ها در اینستاگرام

بدون تردید به هنگام مواجهه با چنین شرایطی و نشان ندادن تعداد پست ها در اینستاگرام، کاربران در سریع ترین زمان به دنبال رفع مشکل به وجود آمده هستند. روش‌ها و راهکارهایی وجود دارند که می توانند شما را به خواسته خود برسانند.

رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام
چنانچه به هر دلیلی اینستاگرام شما قابلیت رفرش شدن ندارد، باید ابتدا بررسی کنید که به شبکه وای فای متصل هستید و یا داده گوشی شما دارای حجم کافی است. اگر از وصل بودن اینترنت اطمینان حاصل کردید، می توانید دستگاه خود را ریستارت کرده و چنانچه کماکان مشکل پابرجا بود، می توانید حافظه کش دستگاه را پاک کنید.
در گام بعدی می توانید پس از لاگ اوت کردن، دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. ممکن است با طی کردن مراحل بیان شده همچنان مشکل پابرجا باشد. در اقدام بعدی می توانید اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کرده و مجدداً آن را نصب کنید. فراموش نکنید تنظیمات APN را به خوبی بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.

  • برطرف کردن مشکل کم شدن سرعت اینستاگرام
    یکی از دلایلی که بیان کردیم و ممکن است منجر به عدم نمایش پست های اینستاگرام ‌شود، کم شدن سرعت اینترنت است. زمانی که از اینستاگرام استفاده کنید، با بررسی اتصالات اینترنت خود، اطمینان حاصل نمایید که اینترنت از سرعت بالایی برخوردار است. علاوه بر این می توانید حافظه کش اینستاگرام را نیز پاک کنید.
  • رفع مشکل عدم نمایش پست ها از طریق Unmute
    گاهی اوقات ممکن است یک حساب کاربری را به اشتباه در حالت بی صدا قرار دهید. برای رفع این مشکل می توانید با وارد شدن به پروفایل شخص مورد نظر، از گوشه سمت راست و قسمت بالا، بر روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Unmute را از پنجره باز شده انتخاب کنید.
  • رفع مشکل دیده نشدن پست ها در اینستاگرام به علت خصوصی بودن حساب کاربری
    بسیاری از کاربران ترجیح می ‌دهند به منظور حفظ امنیت پیج و حریم شخصی خود، حساب کاربری را در حالت خصوصی قرار دهند. اگر قصد دارید پست های این افراد را مشاهده کنید، باید اقدام به دنبال کردن فرد مورد نظر نمایید.
  • رفع مشکل مخفی بودن پست های اینستاگرام
    همانگونه که می دانید، هنگام انتشار استوری می توانید تنظیماتی را اعمال کنید که تنها برخی از کاربران، به انتخاب شما قابلیت مشاهده محتوای استوری را داشته باشند. این قابلیت برای پست های اینستاگرام در دسترس نیست. کاربر قادر است که پست مورد نظر را برای تمام افراد دنبال کننده مخفی کند. این قابلیت که با نام آرشیو کردن شناخته می شود را می ‌توانید غیر فعال کنید. برای انجام این کار بر روی پست مورد نظر بروید و از گوشه سمت راست و بالا، روی سه نقطه اشاره کنید. حال می‌ توانید گزینه Archive را انتخاب کرده و مجدداً پست مورد نظر را در معرض دید کاربران بگذارید.

علاوه بر مواردی که بیان کردیم، راهکارهایی را می توانید دنبال کنید تا با رفع ریپورت و بلاک شدن، قادر به مشاهده پست های دیگران باشید و آن ها نیز بتوانند پست های شما را مشاهده کنند. اساتید فعال در مجموعه فالو با ما به شما کمک می کنند تا فعالیت خود را به صورت تخصصی و حرفه ای بر روی پلتفرم اینستاگرام انجام دهید.

نوشتن دیدگاه