علامت تعجب قرمز در استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که تمامی افراد از سراسر جهان در آن به فعالیت می پردازند. دانستن این که چرا برخی مواقع این اپلیکیشن دارای مشکلاتی است می تواند ما را به سمت رفع آن راهنمایی کند. یکی از مشکلاتی که کاربران بارها ممکن است با آن رو به رو شوند یا قطعا تا به امروز آن را مشاهده کرده اند، علامت تعجب قرمز در استوری ها است، اما علت اصلی به وجود آمدن این علامت چیست و چگونه می توان به رفع آن پرداخت؟ فالوو با ما در این مطلب قصد دارد صفر تا صد تمامی اطلاعات در این رابطه را به شما عزیزان ارائه دهد. همراه ما باشید.

علامت تعجب قرمز در استوری اینستاگرام

چرا تو اینستاگرام استوری میزارم کنارش علامت تعجب قرمز میاد

علامت قرمز در استوری اینستاگرام نشان دهنده این است که استوری آپلود شده شما پخش نشده است، اما دلیل اصلی بروز این علامت چیست؟
عده ای این نظر را دارند که دلیل اصلی به وجود آمدن علامت تعجب قرمز در استوری اینستاگرام اینترنت ضعیف یا قطعی اینترنت است، اما ممکن است مواردی نادر نیز در این زمینه وجود داشته باشد. برخی مواقع ممکن است شما به علت فعالیت نامناسب در اینستاگرام از سوی این اپلیکیشن مسدود شده باشید. مسدود شدن می تواند شامل آپلود نشدن استوری، مسدودی در کامنت و همچنین قبول کردن درخواست های فالو باشد. همان طور که گفتیم این موضوع کمی نادر است، یعنی اینستاگرام تا جای ممکن امکان استوری گذاشتن را به هنگام مسدود شدن از شما نمی گیرد. اگر با این موضوع مواجه شدید، حتما ایمیلی را به اینستاگرام ارسال کنید و در آن شرح دهید که این اتفاق برای شما افتاده است و از آن ها بخواهید که پیگیری های لازم را انجام دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تیک آبی فیک | دریافت تیک آبی اینستاگرام غیر واقعی

چرا تو اینستاگرام استوری میزارم کنارش علامت تعجب قرمز میاد

نحوه رفع مشکل علامت تعجب قرمز در استوری

اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، در ماه آگوست سال 2017 اپلیکیشن اشتراک‌ گذاری عکس اینستاگرام که متعلق به فیس ‌بوک است، یک گزینه ویدیوی زنده به نام استوری ‌های اینستاگرام را معرفی کرد. برخلاف پست های اینستاگرام که در پروفایل شما ذخیره می شوند، محتوا پس از 24 ساعت ناپدید می شود. اما هرازگاهی، استوری اینستاگرام آپلود نمی ‌شود و در کنار آن علامت تعجب قرمز رنگی نمایان می شود که می تواند کاربر را کلافه کند. حال در این قسمت فالو با ما اطلاعاتی را جهت رفع این مشکل در اختیار شما قرار می دهد. حال برای این که بدانید چرا اینستاگرام علامت تعجب قرمز در استوری قرار می دهد به موارد زیر دقت کنید.

  • مطمئن شوید که مشکل یک باگ کلی برای تمامی افراد است یا خیر: گاهی اوقات اینستاگرام در سیستم کد نویسی خود دچار مشکل می شود که به اصطلاح به آن باگ می گویند. یک راه خوب برای سنجش این که آیا اینستاگرام شما به علت باگ استوری ها را آپلود نمی کند، این است که به توییتر رسمی اینستاگرام مراجعه کنید که ببینید آیا این شرکت توییتی را در این رابطه منتشر کرده است یا خیر و اگر چنین است، صبر کنید و منتظر رفع مشکل باشید. اگر اینطور نیست، به سراغ روش بعدی که ذکر می کنیم بروید.
  • برنامه را دوباره راه اندازی کنید: متوجه شدید که مشکل شما باگ نیست. حالا باید چکار کنید؟ می‌ توانید با راه ‌اندازی مجدد برنامه در دستگاهتان، شروع خوبی داشته باشید، به این ترتیب اگر برنامه شما در حال اجرا است، یا مشکلی در گوشی شما وجود دارد، با این کار از بین می رود و استوری شما آپلود می شود.
  • وای فای و یا اینترنت خط خود را بررسی کنید: اگر راه‌ اندازی مجدد نیز راه حل مناسبی نبود، اتصال Wi-Fi یا اینترنت خط خود را بررسی کنید. آیا اتصال وای فای شما قوی است؟ اگر پاسخ این سوال بله بود، احتمالا در ساعت آپلود استوری خود با افت سرعت رو به رو هستید. می توانید در چنین مواقع Wi-Fi را خاموش کرده و با استفاده از داده های تلفن همراه خود به آپلود استوری بپردازید. به طور کلی اگر تعداد افراد بسیاری از وای فای شما استفاده می کنند که منجر به افت سرعت می شود، پیام های خطا می تواند مرتبط با اتصال باشد.

نحوه رفع مشکل علامت تعجب قرمز در استوری

  • گوشی خود را ریستارت کنید: اگر باز هم این راه ها مشکل شما را حل نکرد، گوشی خود را ریستارت کنید. راه ‌اندازی مجدد دستگاه می‌ تواند شروع سریعی را که نیاز دارید، فراهم کند. در کنار این موضوع همچنین باید بررسی کنید که آیا اینستاگرام شما نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر، اگر چنین است، قبل از راه اندازی مجدد آن را دانلود و نصب کنید که ببینید آیا این کار باعث رفع مشکتان می شود یا خیر. اکانت رسمی اینستاگرام نیز در یک توییت برای از بین رفتن علامت تعجب قرمز استوری ها به حذف و نصب مجدد اپلیکیشن توصیه می کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
علت پست نشدن ویدیو در اینستاگرام

  • توقف اجباری برنامه اینستاگرام (کاربر اندروید): استفاده از توقف اجباری یکی از روش هایی است که می تواند مشکل استوری اینستاگرام را برای شما حل کند. نگران نباشید، این روش اطلاعات شما را حذف نمی کند. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:
  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. در تنظیمات موبایل خود وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  3. اپلیکیشن اینستاگرام را در بین اپلیکیشن ها پیدا کنید.
  4. گزینه force stop را که معمولا در کنار uninstall قرار دارد را انتخاب کنید.
  5. به برنامه برگردید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

نحوه رفع مشکل علامت تعجب قرمز در استوری

  • نسخه دیگری از برنامه اینستاگرام را امتحان کنید: برنامه رو پاک کرده و دوباره نصبش کرده اید و برای بار دیگر استوری آپلود نشد؟ تجربه نشان می دهد که استفاده از نسخه دیگری از اینستاگرام می تواند مشکل شما را حل کند. برای استفاده از نسخه دیگری ابتدا باید برنامه را از گوشی خود حذف کنید و برای دانلود نسخه های قدیمی تر در اینترنت جستجو کنید. شاید مشکل اینستاگرام شما فقط مربوط به آخرین نسخه نصب شده روی گوشیتان باشد.

در این مطلب سعی بر این داشتیم که شما بتوانید به راحتی مشکل علامت تعجب قرمز در استوری های خود را رفع کنید. سعی نمایید برای رفع این مشکل از اولین روش استفاده کرده و سپس به روش های آخر مراجعه کنید. معمولا با قطع و وصل کردن اینترنت و بستن و مجددا باز کردن برنامه اینستاگرام این مشکل حل می شود.

نوشتن دیدگاه