تیک آبی فیک | دریافت تیک آبی اینستاگرام غیر واقعی


بی تردید تاکنون در کنار حساب کاربری افراد معروف و مشهور در اینستاگرام تیک آبی را مشاهده کرده اید. دریافت تیک آبی توسط این افراد نشان می دهد که صفحه اصلی و رسمی آن ها کدام است. در این بین بسیاری از کاربران علاقمندند که بتوانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند. با توجه به اینکه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام برای هر کاربری امکان پذیر نیست، افراد زیادی ترجیح می دهند با روش های جعلی، به گرفتن تیک آبی فیک روی بیاورند.
بی شک داشتن تیک آبی اینستاگرام به عنوان نشان تایید برای کاربران بسیار لذت بخش و باکلاس است. این قابلیت می تواند شکل و شمایل رسمی تری به حساب کاربری شما هدیه دهد. برای دریافت تیک آبی به صورت رسمی باید یک اکانت کامل و منحصر به فرد داشته باشید. علاوه بر این، معتبر بودن اکانت نیز به عنوان یکی از پیش نیازهای رسمی توسط اینستاگرام مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد دارید تیک آبی فیک در کنار نام کاربری خود داشته باشید، به روش های مختلفی می توانید اقدام نمایید.

تیک آبی جعلی و فیک اینستاگرام به هیچ درد شما نمی‌خورد
تیک آبی جعلی و فیک اینستاگرام به هیچ درد شما نمی‌خورد

اگر تصور کرده اید با طراحی تیک آبی جعلی اینستاگرام می توانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید، سخت در اشتباه هستید. تیک آبی جعلی و فیک هیچگونه تاثیری بر کسب و کار شما نخواهد گذاشت. تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور یک مهر تایید مبنی بر اصل بودن حساب کاربری به شمار می رود، با این حال بسیاری از کاربران علاقه مند هستند که بتوانند تیک آبی را برای حساب کاربری خود ایجاد نمایند. کاربران زیادی سعی می‌ کنند با راهکارهای اصولی تیک آبی اینستاگرام را دریافت نمایند. اما با توجه به شرایط سختی که اینستاگرام برای اعطای تیک آبی به حساب های کاربری در نظر گرفته است، دریافت این قابلیت ممکن است برای اغلب کاربران مشکل باشد. بنابراین بسیاری از کاربران ترجیح می دهند با راهکارهای دیگر در کنار نام کاربری خود، تیک آبی را قرار دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

 ساخت تیک آبی فیک با برنامه PicsArt + تصویر

 ساخت تیک آبی فیک با برنامه PicsArt + تصویر

این روزها به لطف رونمایی از انواع و اقسام اپلیکیشن های ویرایش عکس، به آسانی می توانید در کنار نام کاربری خود در پلتفرم اینستاگرام، تیک آبی را قرار دهید. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که به راحتی این قابلیت را به حساب کاربری شما هدیه می دهند. یکی از این نرم افزارها پیکس آرت (PicsArt) است. نرم افزار پیکس آرت بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است.
با استفاده از راهنمای تصویری زیر به راحتی می توانید این قابلیت را برای حساب کاربری خود به دست آورید.

  1. با باز کردن نرم افزار پیکس آرت، بر روی آیکون + ضربه بزنید.
  2. حال عکسی که می خواهید به عنوان تصویر پروفایل در اینستاگرام قرار دهید را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله می توانید با انتخاب گزینه Tools، تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید. در این مرحله به بخش Shape Crop بروید و برش دایره‌ای تصویر را انتخاب نمایید.

ساخت تیک آبی فیک با برنامه PicsArt + تصویر

  1. حال با انتخاب رنگ آبی می توانید ضخامت حاشیه را بر روی حداکثر بگذارید.
    در این گام تیک بالای صفحه را بزنید.
  1. مرحله بعدی و پس از ساخت تصویر پروفایل با حاشیه آبی رنگ، انتخاب تیک آبی موردنظر از گزینه Add Photo را فشار دهید و نوع تیک آبی خود را انتخاب نمایید.

ساخت تیک آبی فیک با برنامه PicsArt + تصویر

  1. مجددا تیک بالای صفحه را بزنید تا تصویری که ایجاد کرده اید ذخیره شود.

ساخت تیک آبی فیک با برنامه PicsArt + تصویر

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تا کی ادامه دارد؟

اکنون می توانید وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و تصویری که برای خود ایجاد کرده اید را به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از خدمات ما در مجموعه فالوو با ما استفاده نمایید. متخصصین ما به شما کمک می کنند تا بتوانید در خصوص اپلیکیشن اینستاگرام، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

نوشتن دیدگاه