بهترین زمان پست گذاشتن در روز جمعه
خیلی از افراد هنگام انتشار پست یا استوری در اینستاگرام، این سوال در ذهنشان می آید که آیا پستی که می گذارند بازدید خوبی خواهد داشت؟ چه ساعتی بهتر است این پست را بگذارند؟ چه روزی بهترین بازخورد را برای پیجش دارد؟ حتما تاکنون راجع به ساعت طلایی اینستاگرام شنیده اید. ساعت طلایی اینستاگرام به ساعتی می گویند که در آن تعامل پیج بالا است و شما بازخورد خوبی از پست و استوری منتشر شده می گیرید. ساعت طلایی برای هر پیج و صنعتی متفاوت است، چراکه هر پیجی مخاطب خاص خود را دارد. شما با آزمون و خطا می توانید ساعت طلایی پیج خود را پیدا کنید. اگر پیج فعالی دارید و می خواهید هر روز پست بگذارید، باید جوری این کار را بکنید که مخاطب شما از پست های پی در پی خسته نشود و شما را آنفالو نکند. در ادامه مطلب راجع به بهترین ساعت برای پست گذاشتن در روز جمعه و تعطیلات خواهیم گفت.
فالو با ما

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام در روز تعطیل 

هر پیج اینستاگرام با توجه به فالورها و محتوای پیجش استراتژی متفاوتی برای استوری و پست گذاری دارد، چراکه هر برندی با مخاطبان متفاوت با سلایق مختلفی سرو کار دارد، اما به طور کلی روش‌های خاصی وجود دارد که می توانید آن ها را دنبال کنید و بازخورد خوبی از صفحه خود بگیرید. گذاشتن پست و استوری در زمانی که دنبال کننده هایتان آنلاین هستند، بسیار مهم است، اما از کجا باید فهمید کاربران چه ساعتی بیشتر فعالیت می کنند. در ادامه مطلب ساعاتی از شبانه روز که کاربران بیشتر آنلاین هستند را برایتان بازگو کردیم.
  • ساعت 9 تا 11 صبح: با توجه به این که اکثر کاربران اینستاگرام یا شاغل هستند یا دانشجو معمولا بین ساعت 9 تا 11 اوج فعالیت افراد است، اما در روز تعطیل ممکن است که مخاطبان پیج شما دیر از خواب بیدار شوند و در این ساعت اینستاگرام خود را چک نکنند.
  • ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر: بین ساعات 11 تا 2 معمولا زمان استراحت و ناهار کاربران است و کماکان در این ساعات اینستاگرام خود را چک می کنند و زمان خود را صرف فضای مجازی خواهند کرد. در این ساعت بهترین محتوا، عکس است که بازخورد بیشتری دارد، همچنین اگر محتوای شما آموزشی و سنگین است، ساعات مناسبی برای منتشر کردن آن ها نیست.  با این حال این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این ساعت در روز تعطیل زمان بیداری بسیاری از کاربران خواهد بود. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام و روش حل کردن این مشکل

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام در روز تعطیل 

  • ساعت 17 تا 19 عصر: غروب روزهای جمعه غم انگیزترین غروب هفته است، چرا که نوید روز شنبه و دوباره زود بیدار شدن را می دهد، بنابراین بهترین محتواها در این ساعت فیلم های کمدی و سرگرم کننده است که دلتنگی آن ها را رفع کند. در این زمان افراد حوصله مطالب آموزشی نخواهند داشت و به آن توجهی نخواهند کرد. پست های آموزشی و مطالب سنگین را بگذارید برای آخر شب یا روزهای دیگر هفته، چرا که در این زمان کسی به آن ها توجهی نمی کند.
  • ساعت 19 عصر تا 21 شب: در این ساعات معمولا افراد بیرون از منزل خود در حال گشت و گذار هستند مخصوصا اگر آخر هفته باشد یا ممکن است در حال درست کردن شام برای خانواده خود باشند، پس اگر محتوای مربوط به آشپزی دارید، این ساعت می تواند زمان مناسبی برای منتشر کردن آن باشد.
  • ساعت 21 شب تا 1 بامداد: این ساعات بهترین زمان برای پست گذاشتن در طول شبانه روز است، چراکه مردم در حال استراحت هستند و وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند. اگر محتوای آموزشی یا تحصیلی دارید، در این ساعت می توانید آن ها را به اشتراک بگذارید. در این زمان مردم با فراغ بال بیشتری به محتوای آموزشی اهمیت می دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه یک میلیون فالوور بگیریم

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام در روز تعطیل 

بهترین زمان انتشار پست در روز جمعه

شما ممکن است محتوای جذابی ایجاد کنید، اما اگر آن را در زمان مناسبی به اشتراک نگذارید، هیچ کس آن را نخواهد دید. اگر مردم آن را نبینند، نمی توانند آن را دوست داشته باشند، به اشتراک بگذارند یا درباره آن نظر بدهند. بنابراین زمان مناسب پست کردن بسیار مهم است.  به طور معمول مردم در تمام روزهای هفته در حال چک کردن فضای مجازی و اینستاگرام خود هستند، پس شما می توانید 7 روز هفته در صفحه اینستاگرامتان فعال باشید. بسیاری از افراد در زمان تعطیلات مثلا روزهای جمعه اینستاگرام خود را چک می کنند. روز جمعه بهترین زمان برای گذاشتن پست های آموزشی است، چراکه از دغدغه و مشغله های روزهای هفته فارغ هستند، همچنین پیج های رستوران و تفریحی نیز در روز جمعه بازخورد خوبی خواهند داشت. روز جمعه بهترین روز برای پست های گردشگری است. اگر پیج گردشگری دارید، بهتر است که محتوای خود را برای روزهای تعطیل و حتی روزهای قبل از تعطیلی، اختصاص دهید. بر اساس تجربه این زمان ها جمعه بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای پیج های گردشگری است. بهترین ساعت در روزهای جمعه برای پست گذاری بین ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر که که افراد در حال استراحت هستند. یافتن مناسب ترین زمان برای پست گذاشتن به طوری که بازخورد زیادی داشته باشد کار سختی نیست. شما با آزمون و خطا می توانید این تجربه را به دست آوردید. رعایت کردن قوانین اینستاگرام بسیار مهم است و شما باید همیشه طبق خواسته آن پیش بروید که بتوانید کسب و کارتان را به همه نشان دهید، اما بدانید که این قوانین همیشه یکسان نخواهد بود. اینستاگرام همواره الگوریتم و قوانین خود را عوض می کند و شما نیز باید اطلاعات خود را به روز کنید. فالو با ما به شما کمک می کند که چگونه همواره طبق قوانین اینستاگرام عمل کنید. مجموعه فالو با ما ارائه دهنده انواع خدمات فالوور اینستاگرام، لایک، سیو و بازدید است. برای خرید و راهنمایی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و بهترین پکیج را متناسب با زمینه فعالیت و تعداد فالوورهایتان تهیه نمایید.
 
 
 
 
 
 
نوشتن دیدگاه