علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام و روش حل کردن این مشکل


از آنجایی که به خواندن این مطلب مشغول هستید، احتمالا شما هم در پست کردن یا آپلود ویدئو و فیلم های خود در اینستاگرام با مشکل مواجه شده اید و به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستید. ما در این مطلب به صورت اختصاصی به مشکلاتی که مانع از پست شدن فیلم در فضای اینستاگرام می شوند می پردازیم و بعد از تشخیص این موانع، راه حل های کاربردی و مفیدی را به شما ارائه می کنیم. گاهی اوقات به دلایل نامعلومی نمی توان پستی را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذاریم، اولین راه حلی که به ذهن هرکسی می رسد این است که بلافاصله اتصال گوشی خود را به اینترنت به طور کامل قطع کند.
بعد از یک بار خاموش و روشن کردن اینترنت، می توان دید که پست بدون هیچ مشکلی در اینستاگرام منتشر می شود. اما گاهی مشکلاتی وجود دارند که با چنین راهکار ساده ای حل نمی شوند. بنابراین در چنین شرایطی لازم است همه جوانب را به خوبی بررسی کرده و بعد از تشخیص درست مشکل، به دنبال راه حل مناسب برای آن باشیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درباره علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام و روش حل کردن این مشکل بیشتر صحبت کنیم.

علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام و روش حل کردن این مشکل

چرا گاهی هرکاری می کنیم، فیلم ها در اینستاگرام پست نمی شوند؟

شاید بتوان گفت تقریبا برای هر کدام از ما، حداقل یک بار پیش آمده که در پست کردن فیلم و ویدئو در اینستاگرام با مشکل مواجه شویم. وقتی برای یک بار ویدئو در حین آپلود شدن متوقف می شود، شما مجددا برای پست کردن آن تلاش می کنید، اما بنا به دلایلی هربار که امتحان می کنید با خطا مواجه می شوید. در چنین مواقعی باید به دنبال شناسایی مشکل باشید تا بتوان در سریع ترین زمان، راه حلی برای رفع آن پیدا کرد. در این بخش می خواهیم بدانیم چرا گاهی هرکاری می کنیم، فیلم ها در اینستاگرام پست نمی شوند؟ سه دلیل مهم و متداول را می توان نام برد که از علل شایع پست نشدن ویدئو در اینستاگرام هستند.

  • ضعیف بودن اتصال به اینترنت
  • هماهنگ نبودن ویدئوی تولید شده شما با استانداردهای تعیین شده از سوی اینستاگرام
  • بلاک شدن اکانت یا ویدئوی شما

هرکدام از این سه مورد می توانند از دلایل عمده و اصلی پست نشدن ویدئوها و فیلم های شما باشند. اگر از آن دست افرادی هستید که فعالیت مستمر در اینستاگرام دارید و شرایط کاری شما مستلزم پست کردن یک تا چند ویدئو در شبانه روز است، می بایست به خوبی با این موانع آشنا باشید تا در هنگام بروز مشکل بتوانید سریع ترین و بهترین واکنش را از خود نشان دهید. سعی کنید برای کسب نتیجه بهتر، از راهکارهای ساده و غیرعملی که اغلب افراد انجام می دهند خودداری کنید. از این قبیل راهکارها می توان به ریست کردن یا خاموش و روشن کردن گوشی موبایل، قطع اینترنت، حذف کردن و نصب مجدد اینستاگرام اشاره کرد. در بخش بعدی راهکارهای مفیدی را برای حل دائمی این مشکل در اختیارتان قرار می دهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چرا از اینستا فیلم دانلود نمیشه

علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام و روش حل کردن این مشکل

روش هایی برای حل شدن مشکل پست نشدن ویدئها در اینستاگرام

ما اینجا هستیم تا روش هایی برای حل شدن مشکل پست نشدن ویدئها در اینستاگرام را به شما عزیزان ارائه دهیم. امید است تا با به کارگیری هریک از این روش ها، مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن به طور کامل رفع شود.

بررسی کردن اتصال به اینترنت

چه از طریق اینترنت گوشی تمایل به پست کردن ویدئو در اینستاگرام دارید و چه از طریق وای فای متصل هستید، سعی کنید در هنگام بروز مشکل جهت آپلود شدن فیلم ها، نوع اتصال خود را به دیگری تغییر دهید. یعنی محل اتصال خود را از وای فای به اینترنت گوشی و بالعکس تغییر دهید. همچنین گاهی اوقات به دلیل قطع شدن ناگهانی اینترنت است که انتشار ویدئو در میانه راه متوقف می شود. بنابراین بهتر است از ابتدا تا پایان آپلود کردن ویدئو حواستان به اتصال اینترنت باشد.

استفاده از اینترنت با سرعت بالا

بهترین کار برای پست کردن ویدئوها در اینستاگرام، آن هم ویدئوهایی که حجم و کیفیت بالایی دارند، استفاده از اینترنت قوی و پر سرعت است تا خیالتان راحت باشد که ویدئو در اواسط پست شدن با خطا مواجه نمی شود.

دانلود آپدیت اینستاگرام

دقت داشته باشید که آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود را حتما از برنامه های معتبر و رسمی دانلود و اجرا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوور فیک بخریم

علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام و روش حل کردن این مشکل

محدود کردن سایر برنامه های گوشی که به اینترنت متصل هستند

اگر احساس می کنید دیتای شما توان اتصال حجم زیادی از برنامه های مختلف را ندارد، بهتر است برای مدت زمان کوتاهی اتصال برنامه های خود را به اینترنت قطع کنید. حداقل تا زمانی که بتوانید ویدئوی خود را در اینستاگرام منتشر کنید.

تغییر در تنظیمات ویدئو

هر نوع ویدئو یا فیلمی که برای پست شدن در اینستاگرام با مشکل مواجه می شود را مجددا بررسی کنید. اگر امکانش وجود دارد، میزانی از حجم یا زمان فیلم را کاهش دهید. ویدئوی شما می بایست از همه نظر با استانداردها و قوانین اینستاگرام مطابقت و هماهنگی داشته باشد. برای اینکه بتوانید بدون افت کیفیت، حجم ویدئوی خود را کاهش دهید، برنامه های کاربردی بسیار زیادی وجود دارند که یکی از آن ها handbrake است.

پاک کردن حافظه گوشی و اطمینان از خالی بودن آن

برای این کار به راحتی می توانید برنامه هایی که نصب و استفاده از آن ها ضرورتی ندارد را حذف کرده و فضای داخلی گوشی خود را از این موارد پاکسازی کنید تا فضا برای پست شدن ویدئوها و فیلم ها در اینستاگرام ایجاد شود.

کمک گرفتن و استفاده از سایر دستگاه ها

اگر تمامی راه های ارائه شده را در گوشی موبایل خود امتحان کردید و باز هم ویدئوی شما در اینستاگرام پست نشد، سعی کنید از یک دستگاه موبایل دیگر برای این کار استفاده کنید.
گاهی اوقات، اینستاگرام خود عامل اصلی پست نشدن ویدئو است. ممکن است به دلایل مختلفی اکانت شما دچار مشکلاتی شده باشد که این مورد نیز راهکار مخصوص خود را دارد. در صورت بروز چنین مشکلی و تشخیص درست شما، می توانید گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در منتشر کردن ویدئو، به سایت اینستاگرام ارسال کنید. وجود مشکلاتی از قبیل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام و... می توانند ما را با چالش های مختلفی رو به رو کنند. به این منظور بهتر است از مشاوره ها و راهنمایی های افراد متخصص در این حوزه کمک بگیریم. فالو با ما از سایت های فعال در حوزه خدمات رسانی به کاربران فضای مجازی است که در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.

نوشتن دیدگاه