لوکیشن اکسپلور چه تاثیری دارد

همیشه نمایش دادن پست در اکسپلور اینستاگرام جزو اهداف و در برخی مواقع جزو آرزوهای صاحبان پیج های تجاری و فروشگاهی بوده است. اگر شما هم به تازگی یک پیج فروشگاهی راه اندازی کرده اید و تمایل دارید که پست های شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شوند باید ترفند های مختلفی را امتحان کنید. البته برخی از افراد هنوز نمی دانند که اکسپلور اینستاگرام کجاست و انتشار پست ها در اکسپلور چقدر در دیده شدن آن ها تاثیرگذار است؟ اگر شما نیز هر کدام از این سوال ها را در مورد اکسپلور و نحوه نمایش پست در اکسپلور دارید، بهتر است ما را در این مقاله همراهی کنید. در این مطلب از فالو با ما در مورد ترفند هایی که پست شما را به اکسپلور اینستاگرام می رساند بیشتر صحبت کنیم و در مورد تاثیر لوکیشن در در انتشار پست در اکسپلور اطلاعات بیشتری را برای شما به رشته تحریر درآوریم. پس با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

لوکیشن اکسپلور چه تاثیری دارد

لوکیشن اکسپلور و تاثیر آن در اینستاگرام

قبل از این که در مورد لوکیشن اکسپلور و تاثیر آن در اینستاگرام صحبت کنیم بهتر است که به معرفی اکسپلور بپردازیم. در درجه اول اگر بخواهیم اکسپلور را برای شما بیان کنیم باید به قسمتی از اینستاگرام اشاره کنیم که شما به عنوان صفحه سرچ از آن استفاده می کنید. وقتی که شما روی آیکون ذره بین در اینستاگرام خود کلیک می کنید در واقع وارد اکسپلور می شوید. شاید دیده اید که برخی از پست های خاص همیشه به روز رسانی می شوند و در این قسمت برای شما نمایش داده می شوند. حال این سوال پیش می آید که چگونه اینستاگرام این پست ها را انتخاب کرده و برای شما در معرض نمایش قرار می دهد؟ در واقع اینستاگرام به صورت هوشمند عمل می کند و از روی فالووینگ های شما، پست ‌هایی که لایک کرده اید، پست هایی که ذخیره کرده اید و همچنین از روی تبادل های شما با پیج های مختلف علایق شما را می سنجد و پست های مرتبط با آن را در اکسپلور برای شما نشان می ‌دهد. به بیان ساده‌ تر اکسپلور مکانی است که پست های شما فقط به صورت اختصاصی برای فالوور های شما نمایش داده نمی شوند، بلکه به صورت عمومی برای کسانی که به پیج های مشابه شما علاقه مند هستند نیز پیشنهاد می شوند و در اکسپلور آن ها به صورت کاملا تصادفی نمایش داده خواهند شد. اگر صفحه و پست شما به اکسپلور برود به تمام افرادی که علاقه مند به محتوا های شبیه به محتوای پیج شما هستند نمایش داده می شود.
به احتمال زیاد این سوال برای شما نیز پیش آمده است که چگونه پست خود را در اکسپلور منتشر کنیم؟ در واقع برای این که پست شما در اکسپلور برای افراد مختلف به نمایش دربیاید شما بایدکارهای مختلفی را انجام بدهید. کاری که برای رسیدن به این هدف باید انجام دهید این است که پست های خود را به صورت کاملا اصولی منتشر کنید و محتوای جذاب برای آن ها در نظر بگیرید. مخاطبین خود را شناسایی کنید از روش های مختلف از جمله هشتگ گذاری و تگ کردن استفاده کنید و با پیج های بزرگ نیز در ارتباط باشید، به این صورت که با ادمین پیج های بزرگ در مورد لایک کردن پست های خود صحبت کنید. وقتی که ادمین پیچ های بزرگ یکدیگر را لایک کنند، احتمال این که پست آن ها در اکسپلور قرار بگیرد بسیار زیاد خواهد بود، همچنین هنگامی که شما یک فرد پر فالوور را تگ کنید و آن فرد پست شما را مشاهده کند و یا آن را لایک کند احتمال این که پست شما در اکسپلور قرار بگیرد بسیار زیاد خواهد بود از طرفی هشتگ گذاری نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار است. سعی کنید هشتگ گذاری را به صورت تخصصی آموزش ببینید و در پست های خود اجرا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بازیابی رمز اینستاگرام

لوکیشن اکسپلور و تاثیر آن در اینستاگرام

لوکیشن اکسپلور اینستاگرام

برخی از افراد تصور می ‌کنند که باید کلمه اکسپلور را در قسمت لوکیشن پست درج کنند و این تصور واقعا اشتباه است، زیرا شما باید موقعیت مکانی خود را در لوکیشن درج کنید و نوشتن کلمه اکسپلور به جای موقعیت مکانی هیچ‌گونه فایده ای برای پست شما نخواهد داشت، اما تاثیر درج لوکیشن چه قدر می تواند در بالا بردن پست شما و نمایش آن در اکسپلور موثر باشد؟
هنگامی که شما لوکیشن خود را در پست درج می کنید این مسئله مانند هشتگ گذاری عمل می‌کند، به عنوان مثال تصور کنید که شما یک فروشگاه اینترنتی و یا یک پیج آموزشی و هر پیج دیگری دارید، و موقعیت مکانی شما نیز در تهران است. بنابراین اگر شما لوکیشن خود را در پست های خود درج کنید قطعا افرادی که همشهری شما هستند راحت تر می توانند پیج شما را پیدا کرده و برای انجام تبادل با شما تماس بگیرند و سفارش تبلیغات متناسب با موقعیت مکانی شما را به شما بدهند، علاوه بر آن این هشتگ گذاری باعث می‌ شود تا افرادی که جویای ارتباط با شما هستند به راحتی بتوانند با شما ارتباط بگیرند و آدرس حضوری شما را نیز دریافت کنند. در هر صورت اگر بخواهیم از مزایای درج لوکیشن در پست و یا در استوری صحبت کنیم می ‌توان به این نکات اشاره کرد که درج لوکیشن باعث بیشتر دیده شدن شما در فضای اینستاگرام توسط همشهری های شما می شود و در صورتی که پیج های بزرگ و پر فالوور در شهر خودتان شما را پیدا کنند و لایک کنند و یا افراد زیادی از طریق لوکیشن با شما ارتباط برقرار کنند، احتمال ورود شما به اکسپلور نیز بسیار زیاد خواهد بود. از طرفی اگر لوکیشن شما جزو مکان های معروف باشد، احتمال پربازدید شدن صفحه شما نیز بیشتر خواهد شد، بنابراین شما می توانید با درج لوکیشن در استوری و یا در پست های خود به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید.

 

نوشتن دیدگاه