چگونه استوری برگزیده را حذف کنیم
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی است که با هدف ایجاد تعامل میان کاربران از طریق اشتراک گذاری عکس و فیلم فعالیت می‌کند. این پلتفرم بی‌نظیر همیشه به دنبال کسب رضایت حداکثری اعضای خود بوده است، به طوری که هر چند وقت یکبار شاهد تغییرات کاربردی و حتی غیرضروری در آن هستیم. یکی از پرطرف‌دارترین امکانات اینستاگرام امکان اشتراک گذاری سلفی، فیلم و عکس به صورت استوری است. با وجود این‌که اینستاگرام پیش از این چیزی حدود ۸ ثانیه در اختیار استوری‌ها قرار داده بود، توجه بیش از اندازه کاربران به این استوری‌ها باعث شده است که زمان کنونی آن ‍‌‌ها به یک دقیقه افزایش پیدا کنید. این بدان معناست یک استوری ۴۵ ثانیه‌ای دیگر به سه استوری تقسیم نمی‌شود و در یک اسلاید قابل مشاهده است. همان‌طور که مشاهده کردید استوری بخش جدایی نشدنی از اینستاگرام است، به حدی که امکان ایجاد هایلایت و افزودن استوری‌های روزهای گذشته در این هایلایت‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما می‌توانید به سادگی یک هایلایت ایجاد کنید، برای آن یک نام انتخاب کنید و از میان استوری‌هایی که در روزهای گذشته با فالوورهای خود اشتراک گذاری کرده‌اید، استوری‌های برگزیده را داخل این هایلایت‌ها ذخیره کنید. با توجه به این موضوع که هر استوری از زمان انتشار ۲۴ ساعت قابل مشاهده است و پس از آن وارد قسمت آرشیو یا بایگانی شما می‌شود، گاهی اوقات لازم است برای ایجاد دسترسی همیشگی به این استوری‌ها، محتوای مورد نظر وارد هایلایت‌های پیج شما شوند. با این وجود، ممکن است شما به هر دلیل تصمیم بگیرید استوری برگزیده را حذف کنید و دسترسی فالوورها را به این محتوای زمان دار مسدود کنید. با فالو با ما همراه باشید و به این سؤال که چگونه استوری برگزیده را حذف کنیم، پاسخ دهید. 
چگونه استوری برگزیده را حذف کنیم
 

حذف استوری های برگزیده

در ادامه تمام مراحل حذف استوری برگزیده را شرح داده ایم:
  • وارد صفحه پروفایل خود شوید و بر روی هایلایتی که در آن استوری مورد نظر را ذخیره کرده‌اید، ضربه بزنید. یادتان باشد که هایلایت‌های شما زیر بیو اینستاگرامتان قرار دارند.
  • پس از پیدا کردن عکس مورد نظر بر روی سه نقطه‌ای که در گوشه صفحه قرار دارند، ضربه بزنید.
  • سپس گزینه more که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.
  • گزینه «حذف از هایلایت» را انتخاب کنید تا تنها یک استوری حذف شود و تمام هایلایت شما به طور کامل پاک نشود.
  •  سپس بر روی گزینه قرمز رنگ Remove  ضربه بزنید.
  •  در منوی more‌ می‌توانید هر کدام استوری‌های قبلی خود را که در این هایلایت ذخیره کرده‌اید را با همین روش حذف کنید و حتی از طریق گزینه Edit Highlight استوری‌های دیگری را از آرشیو وارد هایلایت مورد نظر کنید. 
  • سپس بر روی گزینه Done‌ کلیک کنید و کل فرایند را به صورت خودکار ذخیره کنید. 
  • اگر قصد دارید کل هایلات را حذف کنید نیز می‌توانید گزینه more‌ را انتخاب کنید، گزینه delete را انتخاب کنید و سپس با فشردن done کار را به اتمام برسانید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تاریخ تولد به میلادی برای اینستاگرام

حذف استوری های برگزیده

چگونه یک داستان را از بایگانی داستان اینستاگرامم حذف کنم؟

بایگانی داستان یک ابزار مبتکرانه است که به شما کمک می‌کند پس از ۲۴ و حذف شدن محتوای استوری‌تان بتوانید آن‌ها را بارها و بارها مشاهده کنید، هایلایت یا برجسته‌شان کنید و در صورت لزوم آن‌ها را حذف کنید. این ویژگی منحصر به فرد اینستاگرام که از سال ۲۰۱۷ به این پلتفرم محبوب افزوده شده است، به میلیون‌ها کاربر اجازه می‌دهد خاطرات شگفت انگیز خود را در یک محیط کاملاً امن و بدون دسترسی فالوورها و سایر کاربران ذخیره کنند.
در صورت ورود به قسمت بایگانی دو بخش مختلف پست‌ها و استوری‌ها را مشاهده خواهید کرد. پیش از این‌که به سوال شما در خصوص چگونگی حذف یک داستان در بایگانی اینستاگرام پاسخ دهیم، لازم است به قسمت بایگانی دسترسی پیدا کنیم. برای دسترسی به این بخش از مراحل زیر پیروی کنید: 
  • اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید.
  • بر روی سه نقطه که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید. 
  • گزینه Archive را انتخاب کنید. در این قسمت تمامی داستان‌های بایگانی شده به شما نمایش داده می‌شوند.
  • در این بخش می‌توانید استوری‌های سال‌های گذشته خود را دوباره استوری کنید. از ویژگی‌های این نوع استوری‌ می‌توان به نمایش تاریخ انتشار استوری اصلی اشاره کرد. اگر تصمیم گرفته‌اید یک داستان را از بایگانی اینستاگرام حذف کنید، کافی است با دقت کارهای زیر را انجام دهید:
  • ابتدا وارد بایگانی شوید. 
  • بر روی داستانی که قصد حذف کردن آن را دارید ضربه بزنید. در این مرحله داستان کامل باز می‌شود و تمام صفحه تبلت یا گوشی تلفن همراه شما را پر می‌کند. 
  • گزینه delete را انتخاب کنید و داستان مورد نظر را از بایگانی حذف کنید.
  • سپس بر روی گزینه More‌ که در قسمت پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.  اگر قصد دارید استوری یک روز خاص، یک تاریخ خاص، را حذف کنید، اکنون می‌توانید با دسترسی به تقویم استوری مورد نظر را حذف کنید.

چگونه یک داستان را از بایگانی داستان اینستاگرامم حذف کنم؟

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت فالوور فیک بی نهایت

دلایل فراوانی برای حذف کردن استوری‌های بایگانی شده در اینستاگرام وجود دارد. خاطرات ناراحت کننده و یا دردناک از مهم‌ترین دلایلی هستند که بسیاری از ما را مجبور به پاک کردن لحظات ثبت شده خود در اینستاگرام می‌کنند. با توجه به این موضوع که اینستاگرام در بر اساس تاریخ روز استوری‌های سال گذشته شما را برای‌ شما یادآوری می‌کند، شاید برای شما مشاهده تصاویر یک رویداد خاص، حضور یک فرد ویژه و به طور کلی یک خاطره خاص ناراحت کننده باشد. شما می‌توانید با راهنمایی فالو با ما علاوه بر این‌که هایلایت‌های صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید، می‌توانید به ورود به بخش بایگانی، داستان‌های قدیمی را به طور کامل و برای همیشه حذف کنید و بدون یادآوری گذشته آماده روزهای پیش رو شوید. با وجود این‌که قابلیت ذخیره و بایگانی استوری‌ها مورد توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار گرفته، این پلتفرم کاربرپسند به شما اجازه می‌دهد با چند حرکت ساده و در کمترین زمان ممکن بایگانی داستان‌های خود را مدیریت کنید و آن‌ها را سازمان دهی کنید. ایجاد هایلایت‌های متعدد، نام گذاری هایلایت‌ها، امکان آپلود کاور هایلایت تنها بخشی از امکاناتی هستند که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مطالعه مطالب آموزنده و سرگرم کننده و یادگیری ترفندهای کاربردی اینستاگرام، فالو با ما را دنبال کنید و ما را با نظرات ارزشمندتان خرسند کنید. 

 
 
نوشتن دیدگاه