چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم

مزایا و فواید ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام باعث شده است تا افرادی که قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارند و صفحات تجاری و فروشگاهی در این زمینه راه اندازی کرده اند، همیشه به فکر راه یافتن به اکسپلور باشند، اما سوالی که همیشه این افراد با آن درگیر هستند این است که چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم؟ یکی از سوالات بسیار مهمی که ما در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد همین سوال است، همچنین در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم که اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه باید آن را فعال نمود. از طرفی اگر برخی از شما سوالات دیگری نیز در مورد اکسپلور داشته باشید ممکن است جواب برخی از آن ها را در ادامه مقاله دریافت کنید.

چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌ شود؟

همانطور که گفتیم مزایای ورود به صفحه اکسپلور باعث می ‌شوند تا افراد تمایل زیادی به انتشار پست خود در آن داشته باشند، از جمله این مزایا می ‌توان موارد متعددی از جمله افزایش فالوور، افزایش سطح فروش، جذب تبلیغات بیشتر، برندسازی کالا و خدمات و در نهایت پیروزی در میان رقبا را می توان نام برد، اما قبل از این که ما به صورت اختصاصی در مورد این مسئله صحبت کنیم که چگونه محتوا و پست خود را در اکسپلور انتشار دهید، بهتر است این مسئله را برای شما شفاف کنیم که چگونه اینستاگرام پست های اکسپلور را برای کاربران مختلف نمایش می دهد؟

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تاریخ تولد به میلادی برای اینستاگرام

در واقع صفحه اکسپلور برای هیچ دو کاربری یکسان نیست. این صفحه دقیقا مطابق با آیتم ها و آپشن های مختلف چیده می‌شود. صفحه اکسپلور اینستاگرام شما بر اساس پست هایی که بیشتر به آن ها علاقه مند بوده اید و آن ها را بیشتر لایک کرده و یا در اینستاگرام خود ذخیره کرده اید چیده می شود، و پست های مشابه آن را به شما پیشنهاد می ‌دهد، همچنین از دیگر معیارهای اینستاگرام برای انتخاب اکسپلور، می ‌توان به موارد دیگری از جمله فعالیت فالووینگ های پیج اینستاگرام شما نیز اشاره نمود، همچنین منطقه جغرافیایی یا به عبارتی لوکیشن انتخابی شما نیز در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود. اینستاگرام همچنین دارای یک الگوریتم هوشمند است که می‌ تواند محتوای پست هایی که شما با دیگران به اشتراک می گذارید را نیز تا حدود شناسایی کند و اکسپلور را شبیه آن ها برای صفحه اینستاگرام شما بچیند.
البته دقت داشته باشید که تمام پست هایی که در اکسپلور برای شما نمایش داده می‌ شوند، جزو پست های صفحات عمومی هستند و پست هایی هستند که کاربران با آن ها تعامل بالایی از لحاظ لایک، کامنت و اشتراک گذاری دارند. تا به اینجا تا حدودی در مورد چگونگی چینش پست های اکسپلور توسط اینستاگرام اطلاعاتی را برای شما عنوان کرده ایم. در ادامه این مقاله از فالو با ما نیز توضیحاتی را در مورد چگونگی انتشار پست شما در اکسپلور برای شما ارائه خواهیم داد.

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌ شود؟

بخش های مختلف اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام شامل عکس ها و ویدیو ها و IGTV است. هنگامی که شما بر روی یکی از آن ها کلیک کنید، خواهید دید که در زیر آن پست، پست های متعدد دیگری نیز مرتبط با همان موضوع قرار داده شده اند. نحوه قرار گیری و انتخاب پست های اکسپلور توسط اینستاگرام را تا به اینجا به صورت کامل توضیح داده ایم.
ورود پست به اکسپلور اینستاگرام همانند یک تبلیغ بسیار موفق و پر بازده است. شما با راهیابی به اکسپلور می‌توانید با مخاطبان و کاربران بیشتری ارتباط برقرار کنید و پست های خود را برای آن ها در معرض نمایش قرار دهید. برای نمایش دادن پست ها، استوری ها و همچنین تصاویر خود در اکسپلور اینستاگرام باید نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید که از جمله این نکات شناختن بازار هدف است، همچنین به هیچ عنوان محتوا های پراکنده در پیج خود منتشر نکنید، بلکه صرفا روی یک موضوع کار کنید و هدف خود را شناسایی نمایید، به عنوان مثال یک پست را برای نوجوان ها و پست دیگر را برای افراد میانسال منتشر نکنید بلکه صرفا پیج شما یک هدف کاری را در پیش داشته باشد و فقط برای یک گروه خاص محتوا تولید کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت فالوور فیک بی نهایت

بخش های مختلف اکسپلور اینستاگرام

نکته دیگری که باید حتما به آن توجه داشته باشید هشتگ گذاری است. ما در مقالات متعدد در وبسایت فالو با ما در مورد هشتگ گذاری و چگونگی انجام آن توضیحات مفصلی را ارائه کرده ایم که می توانید با استفاده از این ترفندها پست های خود را در اکسپلور منتشر کنید. نکته دیگر این که سعی کنید محتوای جذاب منتشر کنید و با پیج های پر فالوور نیز در تماس باشید. از طرفی فالوور فیک کاملا به ضرر شما است و داشتن فالوور فیک باعث می شود تا اینستاگرام شما را به عنوان یک متقلب بشناسد، به عنوان مثال در صورتی که شما هزار فالوور فیک داشته باشید و ۵۰۰ فالوور واقعی نیز داشته باشید، قطعا پست های شما زیر ۵۰۰ عدد لایک خواهند خورد. بنابراین اینستاگرام تجزیه و تحلیل میکند و زمانی که تعداد فالوور ها را با تعداد لایک های موجود مقایسه می کند به این نتیجه می ‌رسد که داشتن ۲۰۰ یا ۳۰۰ و یا حتی ۵۰۰ لایک در مقایسه با هزار و ۵۰۰ فالوور اصلا گزینه جالبی نیست. در نهایت اینستاگرام پست شما را غیرجذاب قلمداد کرده و آن را در اکسپلور منتشر نمی کند، بنابراین تحت هیچ شرایطی فالوور فیک نداشته باشید و از فالوور فیک برای پیج خود استفاده نکنید. انتشار ویدیوهای طولانی نیز می ‌تواند در این زمینه بسیار موثر واقع شود و باعث رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام شود. سعی کنید برای انتشار عکس ها و فیلم های خود ایده های جذاب عکاسی در نظر بگیرید و کپشن های جذاب نیز بنویسید. از طرفی تعامل دوستانه و صمیمی با فالوور های تان نیز می تواند به شما کمک زیادی بکند. ما در مقالات متعدد در فالو با ما در مورد چگونگی فرستادن پست به اکسپلور توضیحات مفصلی را ارائه داده ایم، همچنین در این مقاله نیز تلاش کرده ‌ایم تا اطلاعات شما را در این زمینه بیشتر کنیم. اگر قصد دارید که صفحه اینستاگرام خود را پر بازدید کنید و از این طریق درآمد بیشتری داشته باشید باید وقت و زمان زیادی را صرف کنید و تلاش خود را به کار ببندید در غیر این صورت به احتمال زیاد در در بین رقبای خود شکست خواهید خورد.

 

نوشتن دیدگاه