چگونه یک میلیون فالوور اینستاگرام بگیریم

امروزه برنامه اینستاگرام کاربران زیادی دارد. اینستاگرام علاوه بر پیج های شخصی دارای تعداد زیادی پیج کاری است که به وسیله افراد زیادی توانسته اند کسب و کار خود را رونق بدهند. یکی از معیارهای مهم برای رشد کسب و کار تعداد زیاد فالوور است البته پیج هایی که در زمینه اینفلوئنسری فعالیت می کنند نیز به تعداد زیادی فالوور نیاز دارند. همانطور که می دانید به جز اینستاگرام شبکه های اجتماعی دیگری نیز مانند فیس بوک، یوتیوب و ... وجود دارد اما استقبال از اینستاگرام بسیار بیشتر است از این رو بالا بردن تعداد فالوور در اینستاگرام برای برخی از پیج ها امری حیاتی است. در این مطلب تیم محتوایی فالو با ما می خواهد چند راه کار برای افزایش تعداد فالوور به شما معرفی کند. پس این مقاله را از دست ندهید. 

چگونه یک میلیون فالوور اینستاگرام بگیریم


برای اینکه بتوانید تعداد فالوورهای خود را در اینستاگرام به یک میلیون برسانید راه های زیادی وجود دارد که در زیر چند نکته مهم برای جذب فالوور را به شما آموزش می دهیم:

  • ساخت پروفایل مناسب: قبل از هر کاری ابتدا باید یک پروفایل مناسب برای پیج خود انتخاب کنید. با طراحی پروفایلی مناسب می توانید خودتان را به دیگران معرفی کنید و نشان دهید مشغول انجام چه کاری هستید. برای انتخاب اسم دقت کنید زیرا نام شما باید به گونه ای باشد که به راحتی تشخیص داده شود و دیگر کاربران با جستجو بتوانند شما را ببینند، برای اسم می توانید نامی انتخاب کنید که به فعالیت شما مربوط باشد. در هنگام ایجاد پروفایل دقت کنید که فعالیت خود را در بخش گزینه ها اضافه کنید. یکی از نکات مهم که سبب افزایش فالوور می شود عمومی کردن پیج است، برای این کار باید به بخش تنظیمات اینستاگرام وارد شوید و در قسمت حریم خصوصی، حساب خصوصی را خاموش کنید تا پیج شما از حالت خصوصی خارج شود. بعد از این کار با توجه به حرفه ای که می خواهید در آن فعالیت کنید عکس پروفایل مناسبی انتخاب کنید. بیشتر برای این کار از برند خود یا عکسی جذاب استفاده می کنند که بتوانند نظر دیگر کاربران را به خود جلب کنند. برنامه اینستاگرام قسمتی دارد که در آن می توانید اطلاعات کافی در مورد فعالیت خود در اختیار فالوورها قرار دهید.
  • تولید کننده محتوا: در برخی مواقع برای افزایش تعداد فالوور می توانید از فردی با تجربه استفاده نمایید و مدیریت پیج خود را به این افراد واگذار کنید. فردی که در پیج تولید محتوا می کند باید اطلاعات کافی داشته باشد تا در صورت درخواست یا دستورالعملی بتواند کاربران را به خوبی راهنمایی کند. به عنوان مثال اگر محتوایی برای یک پیج مهندسی پست می شود باید فردی با تجربه باشد که در صورت هرگونه سوال، نقد، درخواست و ... بتواند کاربر را راهنمایی کند و به درستی پاسخ سوال آن ها را بدهد. با این کار کاربران جواب سوال های خود را می گیرند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می کنند.
  • عکاسی و ویرایش عکس: پست ها و محتواهایی که در پیج قرار می گیرند تاثیر زیادی در افزایش تعداد فالوور دارند. استفاده از عکس های بد و بی کیفیت به شدت می توانند در کاهش تعداد فالوور تاثیرگذار باشند از این رو باید دقت کنید که تمامی عکس های پیج با کیفیت و با مهارت خاصی گرفته شوند. دقت کنید منظور از مهارت، گذراندن دوره های عکاسی نیست و فقط با رعایت کردن برخی نکات در مورد عکاسی می توانید بهترین عکس ها را ثبت کنید. البته برخی از پیج های پربازدید که کاربران بسیار زیادی دارند برای ارتقاء کار خود عکاس استخدام می کنند تا عکسی حرفه ای را با ویرایشی صحیح در پیج خود پست کنند. برنامه اینستاگرام دارای چندین فیلتر است که با استفاده از آن ها نیز می توانید عکس را ویرایش کنید و با پیدا کردن تقارنی مناسب آن ها را پست کنید.
  • اشتراک گذاری پست: قبل از پست گذاری و جذب فالوور باید حداقل 20 محتوا جالب داشته باشید زیرا زمانی که دیگر کاربران پروفایل شما را می بینند باید تعدادی عکس مناسب و زیبا مشاهده کنند. دقت کنید که زمان پست گذاری نیز بسیار مهم است و برای اطلاع از بهترین بازه باید در چند بازه زمانی پست بگذارید و دقت کنید در کدام زمان لایک و کامنت بیشتری دریافت می کنید.
  • سازماندهی مطالب و نوشتن کپشن با ارزش: برای سازماندهی بهتر پست های اینستاگرام بهتر است از سیستم سازماندهی تیمی استفاده نمایید. کپشن نیز نقش زیادی در جذب فالوور دارد از این رو باید از کپشن های کاربردی و ارزشمند برای پست های خود استفاده کنید.

خرید فالوور واقعی

امروزه پیج های اینستاگرام مکان مناسبی برای فعالیت کاری، خدماتی و.... هستند و از طریق آن ها می توان به سود زیادی رسید. فالوورهای اینستاگرام در واقع تمام کاربرانی هستند که شما را دنبال می کنند این کاربران زمانی مفید هستند که با شما تعامل کنند و به مخاطب و مشتری شما تبدیل شوند. از این رو هنگام خرید فالوور دقت کنید که واقعی باشند. تعداد فالوور ممکن است خیلی مهم نباشد بلکه تعداد فالوورهای فعال و واقعی تاثیرگذارتر هستند. برخی از پیچ ها برای افزایش تعداد فالوورهای خود اقدام به خرید فالوور می کنند. برخی از سایت ها فالوور واقعی دارند و می توانند برای رونق پیج شما بسیار مناسب باشند. دقت کنید فالوور واقعی را از سایت های معتبر، تضمینی و بدون ریزش خریداری کنید. فالوورهای خریداری شده از این سایت ها دارای عکس پروفایل هستند و هر چند وقت یکبار آن را عوض می کنند. علاوه بر این استوری شما را بازید می کنند، همچنین پست های شما را لایک می کنند و برای شما کامنت می گذارند.

 خرید فالوور واقعی

پست منظم و جذاب

پست هایی که در اینستاگرام اپلود می شوند به صورت عکس و ویدئو هستند از این رو باید از عکس و ویدئوهای با کیفیت به همراه ویرایش مناسب استفاده شود تا مخاطب را به خوبی تحت تاثیر قرار دهد. محتواها باید باهم مرتبط باشند و منظم کنار هم قرار بگیرند تا ذهن مخاطب درگیر شود. در واقع پست ها باید جذاب باشند نه خیلی خشک و یکدست، پس هنگام پست گذاشتن به این نکات دقت فرمایید.

هشتگ پر بازدید و هدفمند

یکی از روش ها برای افزایش تعداد فالورها استفاده از هشتگ است. هشتگ در اینستاگرام روشی برای مکالمه کاربران مختلف با هم است. اگر در پست های خود از هشتگ های مربوط به موضوع و محتوا استفاده کنید می توانید پست خود را بیشتر در دید مخاطب ها قرار دهید از این رو فالوورهای بیشتری را جذب می کنید. دقت کنید از هشتگ های پر بازدید و هدفمند با محتوای خود استفاده کنید. برای دیدن هشتگ ها پربازدید در بخش سرچ اینستاگرام هشتگ مورد نظر خود را سرچ کنید و در لیستی که بالا آمده پربازدیدترین آن ها را انتخاب نمایید. هشتگی که برای محتوای خود در نظر می گیرید بهتر است سه بخش باشد اینگونه فالوور بیشتری پیدا می کنید.همانطور که گفته شد برخی از هشتگ ها فالوور بیشتری برای ما جذب می کنند در نتیجه بهتر است آن ها را بشناسیم و متناسب با محتوایی که پست می کنیم از آن ها استفاده نماییم.

نوشتن دیدگاه