رمز شکن اینستا

دلایل مختلفی برای استفاده از رمز شکن اینستا وجود دارد، به عنوان مثال اگر فرزندتان به سن قانونی نرسیده است و در شبکه‌های اجتماعی مختلف عضویت دارد و فعالیت می‌کند، گاهی اوقات لازم است برای کنترل فعالیت‌های او از رمز شکن اینستا استفاده کنید و وارد حساب کاربری او شوید. با توجه به افزایش جرم و جنایت در بستر اینترنت و به ویژه اینستاگرام پیشنهاد می‌شود اگر تاکنون به فکر کنترل فرزندانتان در این پلتفرم‌ها نبوده‌اید، این مطلب را مطالعه کنید و با رمز شکن اینستا و نحوه استفاده از آن اطلاعات کسب کنید. یکی دیگر از دلایلی که شما را مجبور می‌کند از رمز شکن اینستا استفاده کنید، کنترل فعالیت‌های افراد مسن خانواده‌تان است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که افراد سود جو از عدم آگاهی والدین مسنتان سوءاستفاده کرده باشند و آن‌ها را مجبور به خرید محصولات بی‌کیفیت و فیک کرده باشند. با استفاده از رمز شکن اینستا حساب‌های کاربری عزیزانتان را کنترل کنید و از بروز آسیب‌های مالی و جانی جلوگیری کنید، همچنین می‌توانید با آشنایی از رمز شکن های اینستا و نحوه کار آن‌ها را فعالیت کلاهبردارها جلوگیری کنید. شما علاوه بر این‌که می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای آنلاین رمز شکن اینستا استفاده می‌کنید، می‌توانید با این پست آموزشی رمز عبور اینستاگرام را به صورت آنلاین هک کنید. با فالو با ما همراه باشید.

رمز شکن اینستا

چگونه رمز عبور اینستاگرام را به صورت آنلاین هک کنیم

در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. هر چه تعداد کاربران یک پلتفرم بیشتر شود، امکان هک شدن و فعالیت افراد سودجو بیشتر می‌شود، به همین دلیل لازم است با روش‌های هک اینستاگرام و دسترسی به رمز عبور کاربران آشنا شوید تا مانع خطرهای احتمالی شوید. کلید واژه هک اینستاگرام از پرجستجوترین موارد جستجو شده در گوگل است. اگر شما هم یکی از افرادی بوده‌اید که برای هک اینستاگرام در گوگل جستجو کرده‌اید، این مطلب برایتان مفید خواهد بود. از روش‌های معمول هک رمز اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پسورد کرکینگ: در حال حاضر نرم افزارهای پیچیده‌ای وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها پسورد حساب‌های کاربری را هک کرد. لازم به ذکر است که این نرم افزارهای پسورد کرکر تنها می‌توانند پسوردهای ضعیف و ساده اینستا را هک کنند. برای جلوگیری از هک شدن توسط این نرم افزارهای پسورد کرکر کافی است از پسوردهای قوی و پیچیده که شامل حروف کوچک و بزرگ و اعداد می‌شوند استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های ساخت پسورود پیچیده تمامی پسوردهای خود را تقویت کنید و احتمال هک شدن خود را به صفر برسانید.
  • کوکی‌ها: سایت‌های مختلف دارای کوکی‌هایی هستند که اطلاعات شما را نظیر یوزر نیم و پسورد ذخیره می‌کنند. هکرها می‌توانند با ایجاد دسترسی به این کوکی‌ها رمز اینستاگرام شما را هک کنند. برای جلوگیری از خطرهای احتمالی همیشه حساب کاربری خود را از مرورگرها لاگ اوت کنید.
  • هک کردن سرور اینستاگرام: با وجود این‌که تصور می‌شود هک کردن سرور اینستاگرام امکان پذیر است، جالب است بدانید که امنیت سروهای اینستاگرام به قدری بالا است که به هیچ عنوان متبحرترین هکرهای دنیا نیز نمی‌توانند آن ها را هک کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

چگونه رمز عبور اینستاگرام را به صورت آنلاین هک کنیم

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل و سایت

  • فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از رایج‌ترین دلایلی است که ما را ملزم به بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل و سایت می‌کند، به عنوان مثال اگر برای جلوگیری از هک شدن و دسترسی افراد سودجو به حساب کاربری‌تان از رمزهای پیچیده استفاده می‌کنید، فراموش کردن رمز اینستاگرام امری بسیار طبیعی است. با پیروی از مراحل زیر که توسط متخصصان فالو با ما برای شما گردآوری شده‌اند، دیگر نیازی نیست نگران از دست دادن رمز اینستاگرام خود باشید. به طور کلی دو روش برای بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد که شامل بازیابی رمز اینستا از طریق برنامه و بازیابی پسورد اینستاگرام با سایت است.
    برای بازیابی رمز اینستا از طریق برنامه مراحل زیر را انجام دهید:
  • ابتدا وارد اپلیکشین اینستاگرام شوید
  • در صفحه لاگین بر روی گزینه Get help with logging in ضربه بزنید
  • نام کاربری و ایمیل یا شماره تلفنی که پیش از این ثبت کرده‌اید را وارد کرده و گزینه next را انتخاب کنید.
  • از میان گزینه‌های Send an SMS، Send an Email و Log in with Facebook گزینه‌ای که به آن دسترسی دارید را انتخاب کنید. اگر شماره تماس خود را قبلاً در اینستاگرام ثبت کرده‌اید و به آن دسترسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای بازیابی رمز اینستاگرام از این گزینه استفاده کنید. اگر اطمینان دارید که ایمیلتان را پیش از این ثبت کرده‌اید می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. آخرین گزینه هم log in with Facebook است که احتمال دارد به دلیل نیاز به استفاده از فیلتر شکن این گزینه برای شما دشوار باشد.
  • پس از انتخاب گزینه‌های ذکر شده برای شما رمز جدید ارسال خواهد شد، در نتیجه می‌توانید به راحتی وارد حساب کاربری‌تان شوید و پسوردتان را تغییر دهید و در نوت پت گوشی ذخیره کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
هشتگ های پربازدید خارجی اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل و سایت

برای بازیابی پسورد اینستاگرام با سایت لازم است از مراحل زیر پیروی کنید:

  • برای شروع کارتان لازم است ابتدا وارد وبسایت اینستاگرام شوید.
  • پس از ورود بر روی لینک Forgot Password کلیک کنید
  • سپس نام کاربری، ایمیل و یا شماره تماس خود را که پیش از این در سایت ثبت کرده‌اید وارد کنید و بر روی گزینه Send Login Link کلیک کنید.
  • با این کار بازیابی رمز اینستاگرام شما آغاز می‌شود.
  • در این قسمت لازم است برای این که به اینستاگرام ثابت کنید ربات نیستید، بر روی فیلد مشخص شده کدی که به شما نمایش داده می‌شود را وارد کنید. توجه داشته باشید تا زمانی کد را وارد کادر مشخص شده وارد نکرده باشید، گزینه next برایتان فعال نمی‌شود.
  • پس از وارد کردن کد بر روی گزینه next کلیک کنید
  • سپس پیامی را دریافت می‌کنید که در آن به شما اعلام شده کد تأیید به شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما ارسال شده است. توجه داشته باشید که اطلاعات مورد نظر را در زمان ثبت نام در اینستاگرام وارد کرده‌اید و اگر به هر دلیلی به ایمیل یا شماره‌تلفن خود دسترسی ندارید، با مشکل مواجه می‌شوید.
  • بر روی لینک دریافتی کلیک کنید و گزینه Reset your password را انتخاب کنید.
  • رمز ورود جدیدتان را وارد کادر خالی کنید و بر روی گزینه Reset Password کلیک کنید. رمز اینستاگرام شما با موفقیت بازیابی شده است.

 

نوشتن دیدگاه