چگونه در بیو اینستاگرام کمرنگ بنویسیم

تا همین چند ماه پیش راه ساده‌‌ای برای کمرنگ نوشتن در اینستاگرام وجود نداشت. کاربران این اپلیکیشن مجبور بودند از نرم افزارهای خارجی یا ترفند‌های غیرمنتظره استفاده کنند، با این حال این اپلیکیشن این روزها بخش‌های بسیاری را به روز کرده است. در این مقاله فالو با ما ابتدا به بررسی اصلی‌ترین ترفندهای کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام می‌پردازیم، سپس به شما می‌آموزیم چگونه با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام دهید. کافی است تا انتهای این مقاله با فالو با ما همراه بمانید.

چگونه در بیو اینستاگرام کمرنگ بنویسیم

ترفند کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام

هیچ راه روشن و ساده‌‌ای به منظور کم رنگ نوشتن قسمت بیوگرافی در نرم افزار اینستاگرام وجود ندارد، با این حال در سطح این نرم افزار بلاگرهای بسیاری را مشاهده می‌کنید که بیوگرافی آن‌ها به شکل کمرنگ نگارش شده است. این افراد از ترفندهای اضافه‌‌ای استفاده کرده‌‌اند که این کار را ممکن کرده است. حال ترفند های کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام را شرح می دهیم.

  • ترکیب رنگ‌ها، یکی از بهترین ترفندها برای کمرنگ نوشتن در بیوگرافی اینستاگرام: همانطور که می‌دانید در نرم افزار‌های به اشتراک گذاری محتوا، رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو این نرم افزارها برای بخش‌هایی همانند متون از باکس‌های رنگی استفاده می‌کنند. افزودن این باکس‌ها از نظر کدنویسی بسیار ساده و سبک است، از این رو اکثر نرم افزارهای اشتراک محتوا از آن‌ها استفاده می‌کنند. در اپلیکیشن اینستاگرام فیلترهای بسیاری وجود دارد که بسیاری از آن‌ها قابلیت افزودن روی متن را دارند، همچنین این اپلیکیشن از باکس رنگ استفاده می‌کند. برای کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام، کافی است از طیفی از رنگ طوسی استفاده کنید، سپس مقدار شفافیت opacity را کاهش دهید، همچنین می‌توانید از نرم افزارهای دیگری که برای این منظور ایجاد شده‌‌اند استفاده کنید. این نرم افزارها اغلب رایگان و در دسترس هستند. حتی خود گوگل نیز قابلیت نمایش رنگ و افزودن کد رنگی به متن را دارا است، با این حال بسیاری ترجیح می‌دهند از نرم افزارهای دیگر همچون فتوشاپ استفاده کنند.
  • استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به منظور کمرنگ نوشتن در بیوگرافی: برای این کار ابتدا باید وارد اپلیکیشن و سپس نمایه خود شوید. سپس روی گزینه Bio که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید. زمانی که صفحه باز شد، به پایین اسکرول کنید. به دنبال فیلد «Edit Profile» بگردید. با کلیک روی این گزینه شروع به تغییر در بیو خود می‌کنید. برای کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام با کمک خود اپلیکیشن، کافی است از این قسمت به دنبال Font Color بگردید. مقدار این قسمت باید به Aa تغییر کند تا بتوانید کمرنگ بنویسید، پس از آن نوبت به نگارش بیوگرافی اینستاگرام است. نکات بسیاری درباره نگارش این قسمت وجود دارد که بهتر است پیش از شروع نگارش آن‌ها را مطالعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
نحوه خرید و فروش فالوور اینستاگرام

ترفند کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام

  • تغییر فونت و کمرنگ نوشتن در اینستاگرام: یکی دیگر از راه‌های کمرنگ نوشتن بیوگرافی، تغییر فونت است. بسیاری از فونت‌ها هستند که خود کمرنگ‌تر از سایرین می‌باشند. استفاده از این فونت‌ها یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن بیوگرافی کمرنگ‌تری داشته باشید، با این حال بهتر است در استفاده از این ترفن به اندازه کافی دقت داشته باشید. اولین نکته این است که اکثر فونت‌هایی که این قابلیت را در اینستاگرام دارند، برای زبان انگلیسی هستند. فونت‌های کمی پیدا می‌شوند که بتوانند این عملیات را برای زبان فارسی انجام دهند. سایت‌هایی همانند فونت یاب می‌توانند در این مسیر کمک کنند، اما بهتر است پس از انجام و ذخیره تغییرات، بررسی کنید که تغییرات واقعاً اعمال شده باشند. درست است که اپلیکیشن اینستاگرام با فونت‌های بسیاری سازگار است، اما ممکن است با فونت مذکور رابطه خوبی نداشته باشد. برای این که بتوانید با استفاده از تغییر فونت در اینستاگرام کمرنگ بنویسید لازم است ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن تغییر فونت شوید. متنی که در نظر دارید را نگارش کنید، سپس آن را کپی کرده وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. در قسمت تنظیمات اپلیکیشن وارد تنظیمات بیوگرافی خود شوید، سپس متنی که انتخاب کرده‌‌اید را به جای متن قبلی قرار دهید و پس از ذخیره، از شما می‌خواهد تایید کنید که این حساب کاربری متعلق به شما است. پس از این‌که تایید کردید، روی گزینه ارسال کلیک کنید. حال بیو شما آماده استفاده است، اما بهتر است یکبار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس برسی کنید که تغییرات به درستی اعمال شده باشند.
  • تجاری کردن پیج اینستاگرام: اینستاگرام به تازگی و طی یک به روزرسانی غیرمنتظره قابلیت‌های بسیاری را به خود اضافه کرده است. از دریافت اجباری سن شما گرفته تا قابلیت کمرنگ نوشتن متنی همانند بیو که پیش از این ممکن نبود. با این حال بسیاری ممکن است همان روش پیشین را ترجیح بدهند. برای این کار لازم است ابتدا حساب کاربری خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. برای این کار ابتدا باید وارد نمایه خود که در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد شوید، سپس روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید. به دنبال گزینه Account و سپس Switch to Professional Account که به رنگ آبی خودنمایی می‌کند بگردید. در مرحله بعدی گزینه Business را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره این به روز رسانی باید در نظر داشته باشید، عمومی شدن اکانت شما است، تنها در صورت عمومی شدن اکانت است که می‌توانید از این امکانات بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه در اینستاگرام معروف شویم

ترفند کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام

آموزش کمرنگ نوشتن بیو در اینستاگرام

برخی از آموزش‌ها هستند که مخصوص طیف خاصی از مردم ارائه می‌شوند. این آموزش‌ها افرادی را نسبت به دیگران خاص می‌کنند. همین خاص بودن است که می‌تواند برای آن‌ها فروش، برتری و بهبود کسب و کار را به همراه داشته باشد، با این حال همه شانس بهره مندی از این آموزش‌ها را ندارند. فالو با ما یکی از مجموعه‌هایی است که در کنار فعالیت‌های خود اقدام به ارائه آموزش‌های خاصی در حوزه اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی به کاربران کرده است. این مجموعه سال هاست که در حوزه اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. نمونه‌های موفق این مجموعه نشان از کیفیت در ارائه خدمات دارد. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به خرید لایک، خرید فالوور فیک و اصل و حتی خرید پیج کاملاً اصل اینستاگرام اشاره کرد. فالو با ما یکی از مجموعه‌هایی است که خدمات آموزشی همانند ترفند کمرنگ نوشتن بیو اینستاگرام و… را در کنار خدمات اصلی خود به شما عزیزان ارائه می‌کند. کافی است با این مجموعه تماس بگیرید تا از معجزه اپلیکیشن اینستاگرام بهره مند شوید. این مجموعه به ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی کامل شهرت یافته است.

نوشتن دیدگاه