چگونه در اینستاگرام معروف شویم

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از کاربران اپلیکیشن محبوب اینستاگرام را به خود درگیر کرده است این است که چطور در اینستاگرام معروف شده و درآمدزایی داشته باشیم. در واقع زمانی که شما به چهره ای محبوب و شناخته شده در این اپلیکیشن تبدیل می شوید، فرصت های درآمدزایی مختلف به وجود می آید. امروزه افراد زیادی هستند که با تکیه بر هنرهای خود و انجام فعالیت های دیگر توانسته اند در اینستاگرام معروف شده و درآمدهای چشمگیری به دست آورند. چنانچه شما هم تمایل دارید در اینستاگرام به یکی از چهره های شناخته شده تبدیل شوید، باید برخی نکات را مد نظر قرار داده و بر اساس قاعده و قانونی خاص به پیش بروید تا در نهایت بتوانید درآمدهای خوبی از طریق معروفیت خود به دست آورید.

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

چرا باید در اینستاگرام معروف شویم

معروفیت در اینستاگرام برای افراد، دلایل و اهداف مختلفی دارد. هر کسی مبنی بر آرمان ها و آرزوهایی که دارد، می خواهد که در اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از چهره های شناخته شده تبدیل شود. در زیر به اهداف مختلفی که افراد را مجاب می کنند تا در اینستاگرام معروف شوند می پردازیم.

تبدیل شدن به فردی تاثیرگذار

افراد تاثیرگذار کسانی هستند که با رفتار و گفتار خود می توانند عقاید برخی از مردم را تحت تاثیر قرار دهند. امروزه چهره اینستاگرامی معروفی را می بینم که کافیست که یک باور حتی غلط را رواج دهند. پس از آن تاثیر این باور را می توان در زندگی مردم مشاهده کرد. در واقع این تاثیرگذاری در بسیاری از مواقع به نفع شماست چرا که در صورتی که روی فالوورهای خود تاثیرگذار باشید، تبلیغ های بیشتری می گیرید و درآمدهای بیشتری هم به دست می آورید.

راه اندازی کسب و کار

برخی می خواهند در اینستاگرام معروف شوند تا کسب و کارشان رشد و پیشرفت کند. محبوبیت در اینستاگرام مشتریان زیادی هم برای کسب و کارتان به ارمغان می آورد. حتی برخی ممکن است هیچ احتیاجی به خدمات یا محصولات شما نداشته باشند اما صرفا برای اینکه شما تولیدکننده و ارائه دهنده هستید، می خواهند که یک بار هم که شده تجربه استفاده از خدمات یا محصولات شما را داشته باشند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
آخرین پست های دیده شده در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

شهرت

اینکه همه شما را بشناسند و همه به دنبال گرفتن امضا از شما باشند شاید یک آرزو و خیال باطل باشد منتهی وقتی که اینستاگرام نیست! اینستاگرام فرصتی را به وجود آورده تا حتی معمولی ترین افراد هم بتوانند معروف شده و بین مردم محبوبیت به دست آورند. چنانچه رویای شهرت را در سر می پرورانید، اینستاگرام در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

کمک به دنیا

برخی هم اهداف ارزشمندی مانند کمک به دیگران را دنبال می کنند. مثلا کسانی که برای خیریه ها فعالیت می کنند، چنانچه در اپلیکیشن اینستاگرام معروف و محبوب شوند می توانند کمک های مردمی بیشتری به دست آورده و به این جهت کمک بیشتری هم به دنیا و انسان ها کنند.

اشاعه باورها

برخی می خواهند برای باورهای دینی، اجتماعی یا سیاسی خود دنبال کننده و پیروانی به دست آورند که اینستاگرام این فرصت را به آن ها می دهند. در واقع در این اپلیکیشن می توانید مردم را با باورهایی که در سر دارید آشنا کنید و آن ها را تبدیل به پیروان دائمی خود نمایید.

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

راهکارهایی برای معروف شدن در اینستاگرام

راهکارهای مختلفی برای معروف شدن در اینستاگرام وجود دارد که در زیر به ذکر و توضیح مهمترین آن ها می پردازیم:

سبک جدیدی داشته باشید

همواره کسانی که سبک جدیدی از استوری ها و پست های اینستاگرامی را به اشتراک می گذارند محبوبیت دارند. مهم نیست زمینه فعالیت شما چیست، مهم این است که از سبک جدیدی پیروی کنید که تا به حال کسی از آن استفاده نکرده و همچنین برای کاربران محبوب است. انجام این کار باعث میشود تا در کوتاه مدت افراد شما را بشناسند و دنبال تان کنند. نمونه های موفق بسیاری که امروزه فالوورهای زیادی دارند از همین طریق به معروفیت رسیده اند.

هدفمند عمل کنید

برای معروف شدن در اینستاگرام باید اهداف مشخصی داشته و هدفمند عمل کنید. مثلا اگر هدف شما رسیدن به فلان تعداد فالوور خاص است، باید هدف بگذارید که روزانه تعداد مشخصی استوری بگذارید، در بازه های زمانی مشخص پست منتشر کنید، لایو بگذارید و ...! شما باید از ابزارهای مختلف اینستاگرام کمک بگیرید تا اهداف تان را عملی کنید.

استفاده از ابزارهای مختلف

از قابلیت های مختلفی که اینستاگرام به شما داده استفاده کنید. مثلا هر روز استوری بگذارید، لایو بگذارید یا پست منتشر کنید. در بخش آی جی تی وی نیز ویدیو منتشر کنید، از قابلیت ریلز استفاده کنید و ... تا در نهایت بتوانید به روش های مختلف ویدیوها و پست های خود را در معرض دید عموم قرار دهید تا جذب شما شده و بخواهند که شما را دنبال کنند.

استمرار داشته باشید

برخی بعد از مدت کوتاهی فعالیت از اینستاگرام دست کشیده و دیگر تمایلی ندارند که به صورت منظم فعالیت داشته باشند. این کار اشتباه است! چنانچه تمایل به معروف شدن دارید باید به صورت منظم فعالیت کنید و خود را در معرض دید افراد قرار دهید. حتی معروف ترین چهره ای اینستاگرامی هم بعد از مدتی کم کاری از یاد مردم رفته اند پس شما باید دائما فعالیت کنید تا مردم شما را ببیند و به یاد آورند.

با فالورها ارتباط بگیرید

کاری کنید که فالوورها بیشتر از اینکه احساس کننده دنبال کننده شما هستند، دوستتان هستند. وقتی که با فالورهایتان ارتباط دوستان های برقرار می کنید، آن ها شما را به دیگران معرفی می کنند و اینگونه فالوورهایتان به مرور بیشتر شده و معروفیت بیشتری هم به دست می آورید. ارتباط صمیمی خود را همواره با فالوورها حفظ کنید، از آن ها بخواهید که در نظرسنجی هایتان شرکت کنند و در مورد چیزهایی که دوست دارید نظر دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
لوکیشن های پربازدید اینستا ایران

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

خلاقیت داشته باشید

در انتشار پست، استوری و استفاده از سایر بخش های اینستاگرام خلاقیت داشته باشید. یعنی طوری نباشد که بعد از مدتی فعالیت تمام پست ها، استوری ها و محتوای پیج شما تکراری شده و دیگر جذابیتی برای کاربر نداشته باشد. همواره سعی کنید به شیوه جدیدی با کاربران ارتباط برقرار کنید و هر بار آن ها را از خلاقیت خود سوپرایز کنید. این مسئله موجب می شود تا بیشتر به شما توجه کنند و محبوبیت بیشتری هم به دست آورید.

معروفیت در اینستاگرام

با توجه به نکات و مواردی که در طول این مطلب به آن ها اشاره کردیم، معروف شدن در اینستاگرام دیگر کار سخت و پیچیده ای نخواهد بود. کافیست تا راهکارها و نکاتی که مطرح کردیم را دنبال کنید تال در نهایت به نتیجه برسید. این راه ممکن است کمی طولانی هم باشد اما خسته نشوید چرا که در نهایت مانند هزاران فردی که توانسته اند در اینستاگرام معروف شوند، شما هم به هدف تان خواهید رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به معروف شدن در ایستاگرام می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات ما بهره ببرید. در صورت بروز هر گونه مشکلی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه