لوکیشن های پربازدید اینستا ایران

درج لوکیشن به هنگام انتشار پست و استوری در اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی برای پربازدید شدن پست و راه یافتن پست شما به اکسپلور دارد. برخی از افراد برای این‌که پیج آن ها جزو پر بازدید های اینستاگرام قرار بگیرد از درج لوکیشن های خاص استفاده می کنند، به عنوان مثال برخی از مراکز تفریحی و خدماتی و همچنین برخی از اقامتگاه های معروف، جزو مراکزی هستند که بسیاری از افراد آن ها را می شناسند و ممکن است در سرچ اینستاگرام خود از آن ها استفاده کنند، به همین جهت استفاده از این لوکیشن ها می ‌تواند افراد را برای بیشتر دیده شدن پست های آن ها یاری کند. یک مثال دیگر در مورد درج لوکیشن در اینستاگرام درج لوکیشن استانی افراد مقیم آن موقعیت مکانی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای پیدا کردن برخی از پیج های فروشگاهی و یا پیج های خدماتی از طریق سرچ مکان مورد نظر خود اقدام کرده باشید، به عنوان مثال شما در شهر اصفهان زندگی می کنید و قصد پیدا کردن پیج های مخصوص لباس فروشی در نزدیکی خود را دارید، تا قیمت آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و مدل های مختلف را ببینید و در نهایت تصمیم به خرید بگیرید. در این صورت به احتمال زیاد ممکن است هنگام سرچ پیج های لباس فروشی از کلمه اصفهان نیز استفاده کنید. پس بنابراین در صورتی که پیج های مقصد و مورد نظر شما لوکیشن خود را در پست های خود درج کرده باشند و شما می توانید به راحتی آن ها را پیدا کنید. ما در ادامه این مقاله راهنمایی های بیشتری را برای استفاده از هشتگ و لوکیشن های پربازدید در اینستاگرام برای شما به رشته تحریر درآورده ایم تا بتوانید پست‌ های خود را با افراد بیشتری در اشتراک بگذارید و شانس ورود پست و استوری شما به اکسپلور نیز افزایش پیدا کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
حذف اکانت فیک اینستاگرام

لوکیشن های پربازدید اینستا ایران

راهنمای استفاده از هشتگ و لوکیشن های پربازدید در اینستاگرام

هشتگ گذاری تاثیر بسیار زیادی برای پربازدید شدن پست و استوری شما دارد و احتمال این‌که شما با هشتگ گذاری مناسب و استاندارد به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید نیز بسیار زیاد است، اما برای این که هشتگ گذاری شما نتیجه مثبت داشته باشد، باید نکات بسیار مهمی را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال حتما دقت کنید که به اندازه استاندارد از هشتگ ها استفاده کنید. برخی از افراد گمان می‌ کنند که استفاده بیش از حد از هشتگ باعث می ‌شود تا پست آن ها زودتر به اکسپلور راه پیدا کند اما این تصور کاملا غلط است، زیرا اگر هشتگ گذاری از حد نرمال بیشتر شود قطعا نتیجه عکس خواهد داد. بنابراین نهایت بین بیست تا سی هشتک در زیر هر پست استفاده کنید و بیشتر از ۳۰ هشتگ در زیر پست های خود قرار ندهید. نکته دوم که در مورد هشتگ گذاری باید به آن توجه داشته باشید استفاده نکردن از هشتگ دزدی است. شاید شما هم تصور کنید که اگر دقیقا از هشتگ مشابه افراد پر فالوور استفاده کنید پست شما نیز بیشتر دیده می شود، اما این تصور غلط است و استفاده از هشتگ دزدی نتیجه عکس خواهد داد. یکی دیگر از نکات مهمی که به هنگام هشتگ گذاری باید به آن توجه داشته باشید هشتگ گذاری دقیقا متناسب با محتوای پست است. در صورتی که محتوای پست شما راجع به مسئله خاصی باشد و هشتگ شما کاملا نامربوط به محتوا باشد اینستاگرام جلوی پربازدید شدن پست را خواهد گرفت، همچنین این مسئله باعث می ‌شود تا پست شما در صورت پربازدید شدن باز هم به اکسپلور راه پیدا نکند. درج لوکیشن تاثیر بسیار زیادی برای پربازدید کردن پست و استوری در اینستاگرام دارد. هنگامی که شما لوکیشن خود را در پست و یا استوری قرار بدهید به احتمال زیاد افراد بیشتری شما را در نتیجه جستجو خواهند دید. البته برخی از افراد به اشتباه گمان می ‌کنند که باید کلمه اکسپلور را در این قسمت تایپ کنند، اما این تصور کاملا اشتباه است و تایپ کردن کلمه اکسپلور هیچ تاثیری در پربازدید شدن پست و یا رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام ندارد. اگر قصد دارید که با استفاده از لوکیشن پست خود را پربازدید کنید، باید حتما مکان مورد نظر خود را در پست ها و استوری های اینستاگرام خود درج کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت فالوور رایگان ایرانی

راهنمای استفاده از هشتگ و لوکیشن های پربازدید در اینستاگرام

هشتگ و لوکیشن در اینستاگرام

برخی از اماکن پربازدید و معروف مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب می ‌کنند. اگر لوکیشن پست ها و استوری های که شما آن دسته از مکان های پر بازدید و محبوب باشند، قطعا فالوور های بیشتری را نیز جذب خواهند نمود. اگر که صفحه اینستاگرام شما یک صفحه عمومی است، پست های شما نه تنها برای فالوورهای شما بلکه برای تمام افراد نمایش داده می شوند، بنابراین تمام تلاش خود را به کار ببرید که پست شما در قسمت های پربازدید اینستاگرام یا به عبارتی در قسمت اکسپلور قرار بگیرد. در صورتی که شما از لوکیشن برای پربازدید کردن پست خود استفاده می کنید باید حتما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که تنها به درج لوکیشن بسنده نکنید و از ترفندهای دیگر نیز استفاده کنید، به عنوان مثال هشتگ گذاری نیز به اندازه درجه لوکیشن یا حتی بیشتر تاثیر گذار خواهد بود. به هیچ عنوان هشتگ گذاری را نیز فراموش نکنید. ما در قسمت فوق در مورد هشتگ گذاری توضیحات مختصر و مفیدی را برای شما ارائه کرده ایم. در صورتی که هم از هشتگ گذاری و از درج لوکیشن به صورت کاملا اصولی استفاده کنید، به احتمال زیاد در این زمینه موفق خواهید شد. کارشناسان ما در وبسایت بزرگ فالو با ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند، بنابراین در صورتی که قصد داشتید پیج تجاری، آموزشی، خدماتی خود را ارتقاء دهید می توانید از طریق مشاوره های رایگان با کارشناسان ما اقدام نمایید.

نوشتن دیدگاه