حذف اکانت فیک اینستاگرام

شنیده بودیم هر چیزی نسخه فیک و تقلبی داشته باشد، اما اینکه اکانت اینستاگرام هم فیک باشد، نوبر است. امروزه در فضای مجازی نمی توان به هیچ‌کس اعتماد کرد. درست است که بیشتر کاربران معمولاً یک اکانت در اینستاگرام دارند اما هستند بعضی از افراد که چندین اکانت فیک می سازند و بدون درج مشخصات یا نام و آدرس، با کپی تصاویر اشخاص معروف، اقدام به قرار دادن پست می نمایند. این اکانت های فیک پیج های تجاری را دنبال می کنند و مشخص نیست چه هدفی دارند. بسیار خوب حالا که متوجه شدیم اکانت فیک اینستاگرام چیست، بهتر است این را هم یاد بگیریم که چگونه می توان اکانت فیک اینستاگرام را حذف کرد. انجام مراحل حذف اکانت فیک اینستاگرام می‌ تواند به هر شخصی کمک کند تا موفق به حذف اکانت فیک اینستاگرام خود شود. برای حذف کردن یک اکانت فیک شما باید وارد پیج حذف اکانت اینستاگرام شوید و پس از گزارش دادن پیج، مدارک شناسایی خودتان را آپلود کنید. به این صورت می توانید به راحتی اکانت فیک اینستاگرام را حذف کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
افزایش کامنت اینستاگرام با ۱۰ راه آسان و تضمینی

حذف اکانت فیک اینستاگرام

نحوه حذف اکانت فیک خود در اینستاگرام

افرادی هستند که برای ناشناس ماندن و اهداف دیگر پیج یا اکانت فیک می سازند. این افراد ممکن است به صورت تصادفی به نام اشخاص دیگر اکانت فیک بسازند. به همین خاطر در این قسمت از بحث نحوه حذف اکانت فیک خود در اینستاگرام و مراحل آن را برای شما عنوان می‌ کنیم. یکی از مسئولیت‌ های همه کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد یک بستر مناسب جهت فعالیت امن در شبکه های مجازی است. البته این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد. قبل از حذف اکانت فیک اینستاگرام اطمینان حاصل کنید که فیلتر شکن شما خاموش است. بایستی حتماً شماره تلفن و ایمیلی که در هنگام ساخت پیج فیک وارد کرده اید را داشته باشید.

  • در مرحله اول از حذف اکانت فیک اینستاگرام، باید از طریق مرورگر گوشی و یا رایانه وارد لینک حذف اکانت شوید.
  •  در اینجا چند سؤال از شما پرسیده شده و شما باید گزینه دوم را انتخاب کنید که به این معنی است؛ شخصی با تقلید از من یک اکانت فیک ساخته است.
  • در قسمت بعدی از شما سؤال شده که آیا این اکانت از مشخصات شما استفاده کرده؟ و شما باید اولین جواب را انتخاب کنید که نشان دهد، این شما هستید که هویتتان جعل شده است.
  • در مرحله بعد اسم و آدرس ایمیل خودتان را به صورت کامل وارد کنید.
  • پس از انجام این کار نام کامل اکانت فیک که قرار است آن را گزارش کنید تا حذف شود، بنویسید.
  • در بخش یوزرنیم اکانت ریپورت شده، آیدی اکانت فیک و یوزرنیم آن را به صورت درست و کامل وارد کنید.

اگر بتوانید این مراحل را به درستی و با دقت انجام دهید موفق به حذف اکانت فیک خواهید شد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه در اینستاگرام فالوور فیک جمع کنیم؟

حذف اکانت فیک اینستاگرام

نکات مهم حذف اکانت فیک در اینستاگرام

برای حذف اکانت فیک در اینستاگرام باید به چند نکته دقت داشته باشید.

  1. سعی کنید به جای گوشی موبایل از مرورگر کامپیوتر یا لب تاپ استفاده کنید.
  2. اگر متوجه شدید که چندین اکانت فیک دارید باید برای هر کدام این مراحل را به صورت جداگانه انجام دهید و همه را ریپورت کنید. اگر همه نام ‌ها و پیج های فیک را دنبال هم وارد کنید نتیجه نمی ‌گیرید.
  3. اگر می خواهید حذف اکانت فیک اینستاگرام با موفقیت انجام شود، یک عکس از خودتان و مدارک شناسایی که دارید هم در بخش Apload Photo With Your ID آپلود کنید.
  4. اگر شما برای شخص دیگری این کار را انجام می دهید، لازم است عکس و مدارک شناسایی همان شخص را بارگذاری نمایید.
  5. عکسی از چهره و مدارک شناسایی وارد می ‌کنید، باید واضح باشد.
  6. فرمت عکس باید JPEG باشد.

اگر همه مراحل را با ذکر نکات گفته شده طی کنید و به راحتی موفق به حذف اکانت فیک خود خواهید شد. یکی از مهم ترین اصول برای موفقیت در اینستاگرام و سایر شبکه ‌های اجتماعی جلب اعتماد و رضایت مخاطبان است. اگر افراد بخواهند با ساختن اکانت فیک اینستاگرام از کاربران و فالوور های خود سوء استفاده کنند و لایک و فالوور جمع کنند، مطمئناً با شکست مواجه خواهند شد. این گونه افراد با قرار دادن پست های پشت سر هم و عکس هایی که مربوط به افراد دیگر است، سعی می ‌کنند پیج خود را پر کنند. ممکن است برخی از این افراد از ساختن اکانت فیک اهدافی را دنبال کنند و بخواهند به عنوان مثال برای یک پیج تبلیغ کنند و فروش آن را افزایش بدهند؛ اما الگوریتم‌ های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که می تواند فالوور ها یا اکانت های فیک را تشخیص دهد و باعث شکست آن ها شود. روش های ساده ای برای تشخیص فیک یا اصلی بودن پیج ها و اکانت های اینستاگرام وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه حذف اکانت فیک اینستاگرام و تشخیص پیج های فیک می توانید از راهنمایی ها و نکات موجود در وب سایت فالو با ما استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه