چهره نما در اینستاگرام

اینستاگرام با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش قابلیت‌ها و امکاناتی است که خلاقیت و استعداد هنری کاربران خود به چالش می‌کشد. چهره نما یا آواتار یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیراً وارد این پلتفرم دوست‌داشتنی شده است. چهره نما در اینستاگرام قابلیتی در استوری است که به شما اجازه می‌دهد شخصیت مجازی خود را به سادگی بسازید و با دیگر ایموجی‌های قدیمی و جدید اینستا از آنها استفاده کنید. چهره‌ نماها علاوه بر اینکه نشان دهنده حس شوخ طبعی شما هستند باعث افزایش احساس صمیمت و راحتی در میان کاربران مختلف اینستاگرام می‌شود.
شما می‌توانید ویژگی‌های ظاهری نظیر رنگ مو، رنگ چشم، رنگ پوست، نوع لباس و کفش، اجزای صورت، عینک و موارد دیگر را مو به مو وارد چهره نما کنید و شخیصتی بسازید که هر کس آن را دید یاد شما بیفتد. یا حتی می‌توانید یک شخیصت کاملا غیر مشابه و تخیلی را خلق کنید و خلاقیت و تصورات بی‌حد و حصر خود را در معرض دید سایرین قرار دهید. یادتان باشد که ساخت چهره نما در اینستاگرام نیاز به هیچ‌ گونه تخصص و دانش قبلی از ساخت استیکر و آواتار ندارد و شما به راحتی‌ می‌توانید پس از اتمام این مطلب برای ساخت چهره نما خود اقدام کنید. با فالو با ما همراه باشید و به این سوال که چگونه از چهره نما اینستا استفاده کنیم، پاسخ دهید.

چگونه از چهره نما اینستا استفاده کنیم

چگونه از چهره نما اینستا استفاده کنیم

چهره نما یا آواتار در استوری اهمیت بالایی دارد و بیشترین استفاده از آن را در این قسمت مشاهده می‌کنیم. از مهمترین استفاده‌های چهره نما می‌توان به پاسخ بسیار سریع به استوری‌ها، قابلیت جایگزینی با استیکرها در دایرکت، قابلیت جایگزینی به جای استیکر در استوری‌ها می‌شود. به خوبی می‌دانیم استفاده از تمامی ویژگی‌های اینستاگرام بسیار ساده است. استفاده از چهره نما در اینستاگرام نیز از این امر مستثنی نیست، اما برای سهلوت شما عزیزان روش‌های استفاده از چهره نما توضح داده می‌شود.
واکنش به استوری‌ها: شما می‌توانید به سادگی صفحه اینستا را پس از مشاهده یک استوری به سمت بالا بکشید و به جای استفاده از ایمو‌جی از چهره نمای مورد نظر استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به چهره نمای ساخته شده توسط خودتان باید بر روی گزینه Avatar ضربه بزنید.
استفاده از چهره نما برای ساخت استوری: یکی دیگر از کاربردهای چهره نما در اینستاگرام استفاده از آنها در زمان ساخت استوری‌ها است. برای این کار نیز نیازی نیست حرکت پیچیده‌ای انجام دهید، بلکه تنها کافی است همانطور که برای استوری‌های خود استیکر انتخاب می‌کردید برای استفاده از چهره نماها اقدام کنید و بر روی گزینه avatar کلیک کنید. توجه داشته باشید که چهره نمای شما در حقیقت شخصیت مجازی شما است، در نتیجه در انتخاب مناسب‌ترین چهره نما دقت کافی به خرج دهید و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چگونه از چهره نما اینستا استفاده کنیم

استفاده از چهره نما در دایرکت اینستا: با توجه به این که چهره نما نقش استیکرهای شما را ایفا می‌کند، شما می‌توانید به سادگی به جای استفاده از استیکرهای تکراری از چهره نماهای منحصر به فرد خود استفاده کنید و با آنها دوستانتان را غافلگیر کنید. برای استفاده از چهره نما در دایرکت اینستاگرام لازم است وارد دایرکت کاربر مورد نظرتان شوید و بر روی گزینه ارسال استیکر ضربه بزنید. پس از آن نیز گزینه Avatar‌ را انتخاب کنید. شما به همین راحتی توانستید چهره نماهای جذاب خود را برای دوستان و عزیزانتان ارسال کنید.

آموزش ساخت چهره نما در اینستاگرام

از آنجایی که چهره نماها نقش مهمی در افزایش تعامل شما با فالوورهای‌تان ایفا می‌کند، اگر با ساخت این محتوای جذاب آشنایی داشته باشید می‌توانید تأثیر قابل توجهی بر مخاطبانتان بگذارید. اگر با ساخت چهره نما در اینستاگرام آشنا نیستید این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود. با فالو با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
پیج های جالب اینستاگرام

آموزش ساخت چهره نما در اینستاگرام

پیش از هر کاری بهتر است بدانید که ساخت چهره نما در اینستاگرام از آنچه تصور می‌شود ساده‌تر است. برای این کار لازم است:
ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحه پروفایل خود شوید. گزینه سه خطی که در قسمت بالای صفحه پروفایل قرار دارد را انتخاب کنید و منوی باز شده را مشاهده کنید. لازم است در این منو وارد قسمت تنظیمات یا Setting شوید. پس از باز شدن صفحه جدید باید گزینه Account را انتخاب کنید. اکنون گزینه avatar (چهره نما) قابل مشاهده است. این گزینه را انتخاب کنید و وارد صفحه بعدی شوید.
این صفحه شامل توضیحاتی می‌شود که برای تازکاران و مبتدیان ساخت چهره نما تهیه شده است. پس از خواندن این توضیحات کاربردی گزینه Get Started را انتخاب کنید. اولین گزینه‌ای که می‌توانید برای چهره نمای خود انتخاب کنید، رنگ پوست است. پس رنگ پوست را بر اساس رنگ پوستتان و یا بر اساس سلیقه‌تان انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ پوست گزینه next را بفشارید و وارد صفحه بعدی شوید.
در این صفحه گزینه‌های دیگری به شما پیشنهاد می‌شوند که جزییات دیگری را در دسترسی شما قرار می‌دهند. در این قسمت رنگ و مدل مو، جزئیات صورت، رنگ و مدل چشم و ابرو، فرم لب، فرم بینی، عینک طبی و طرح و رنگ آن را انتخاب می‌کنید.
پس از اتمام جزئیات مورد نظرتان و تکمیل چهره نما باید گزینه done را بفشارید و وارد صفحه جدید شوید.
در این صفحه لازم است save changed را فشار دهید و فرمان اتمام ساخت چهره نمای خود را به اینستاگرام صادر کنید.

آموزش ساخت چهره نما در اینستاگرام

اگر به هر دلیلی از ویژگی‌های چهره نمای خود راضی نبودید و بعد از مدتی تصمیم گرفته برای افزایش جذابیت آن را ادیت کنید و یا به کلی یک چهره نمای جدید بسازید و نمی‌دانید به کدام قیمت اینستا باید مراجعه کنید، با ما همراه باشید. برای ایجاد تغییرات در چهره نمای سابق خود تنها کافی است از مراحل زیر پیروی کنید:

  • وارد اینستاگرام شوید؛
  • وارد پروفایلتان شوید و بر روی سه خط افقی که در بالای صفحه سمت راست قرار دهید ضربه بزنید؛
  • بر روی گزینه اکانت ضربه بزنید و وارد منوی جدید شوید؛
  • از میان گزینه‌های پیشنهادی گزینه avatar را انتخاب کنید؛
  • در این بخش چهره نمایی که پیش از این ساخته‌ای را می‌توانید مشاهده کنید؛
  • برای اعمال تغییرات مورد نظرتان بر روی چهره نمای قبلی خود ضربه بزنید؛
  • تغییرات مورد نظر را به راحتی بر روی چهره نما اعمال کنید؛
  • پس از اتمام کارتان گزینه save را انتخاب کنید تا تغییرات اخیر بر روی چهره نمای شما ذخیره شوند.
  • اکنون می‌توانید از چهره نمای مورد نظر در اینستاگرام استفاده کنید.

موفق باشید.
فالو با ما با برترین خدمات اینستاگرامی را از آموزش اینستاگرام و چهره نما در اینستاگرام گرفته تا فروش فالوور واقعی، در اختیار مردم عزیز ایران قرار می دهد.

 

نوشتن دیدگاه