پیج های جالب اینستاگرام

مشاهده و رصد پیج های پر طرفدار و پر فالوور اینستاگرام که جزو پیج های موفق اینستاگرام هستند، می تواند یک ایده بسیار عالی برای شما باشد تا از تمامی کارها و فعالیت های آن ها ایده بگیرید و بتوانید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. در واقع پیج های جالب اینستاگرام در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند. به عنوان مثال انواع پیج های سرگرمی، دانستنی های علمی، اطلاعات عمومی، پیج های مربوط به کسب و کار، و بسیاری از پیج های فروشگاهی از جمله پیج های جالب و پر فالوور هستند که شما می توانید در اینستاگرام نمونه های زیادی از آن ها را مشاهده کنید. اما اگر بخواهیم در مورد زیباترین و عجیب ترین پیج های اینستاگرام صحبت کنیم می توانیم به صورت عینی به چند مثال زنده اشاره کنیم که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوور اینستاگرام بخریم

پیج های جالب اینستاگرام

زیباترین پیج های اینستاگرام

در واقع مفهوم زیبایی از نگاه هر کس متفاوت می باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی به زیبا ترین پیج های اینستاگرام اشاره کنیم باید پیچ‌ هایی را نام ببریم که محتوای کاملا جذاب و ایده آل منتشر می‌ کنند و مخاطب به صورت کاملا مشهود و موثر با آن ها ارتباط برقرار می‌ کند.

  • یکی از این پیچ‌ ها با نام nature88885 در اینستاگرام فعالیت می‌ کند و محتواهای بسیار جذاب و زیبا با مضمون طبیعت منتشر می‌ کند. این محتواها هم مضمون طبیعی دارند و هم مربوط به مسافرت در قسمت های مختلف جهان و کشورهای متفاوت می باشند.
  • دسته دیگر از پیج های زیبا مربوط به پیج های سلبریتی ها و افراد مشهور است. به عنوان مثال در کشور خودمان پیج حسن ریوندی به عنوان زیباترین پیج سرگرمی و خنده شناخته می‌ شود که حدود ۱۷ میلیون فالوور دارد. یکی دیگر از پیج های پر فالوور مربوط به کریستیانو رونالدو بازیگر معروف فوتبال است. در واقع بسیاری از سلبریتی ها و بازیکنان فوتبال نیز پیج های بزرگ و میلیونی دارند که در آن ها محتواهای جذاب به مربوط به سبک زندگی خود را منتشر می کنند و یا اینکه محتواهای دیگر همچون محتواهای طنز و سرگرمی را در اختیار مخاطب قرار می‌ دهند.
  • یکی دیگر از پیج های زیبا و جذاب اینستاگرام پیج what's fact است. این پیج نیز به زبان طنز و عامیانه حقایق جالب و عجیب و غریب را بیان می‌ کند و حدود ۳ میلیون فالوور دارد. وجود فالوور های فعال و پویا در این پیج نشان دهنده موفقیت آن در زمینه انتشار محتوای جالب و جذاب است. این پیج می‌ تواند منبع بسیار خوبی برای تبلیغات نیز به شمار بیاید و اگر بتوانید در این پیش تبلیغات خود را انجام دهید قطعا بازده بسیار خوبی مشاهده خواهید نمود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام | تنظیم اعلان اینستا

پیج های جالب اینستاگرام

معرفی عجیب ترین پیج های اینستاگرام

پیج های عجیب اینستاگرام که در وب سایت های مختلف نیز مکرر به آن ها اشاره شده است و ما نیز در ادامه به صورت لیست وار به آن ها اشاره خواهیم کرد؛

  • پیج ۲۳۳۴۵ یکی از پیج های عجیب و غریب است که توانسته است تصویری با نسبت ۱۷ به ۹ را منتشر کند. این در صورتی است که در اینستاگرام امکان آپلود تصاویر بالاتر از یک به یک وجود ندارد. اما این پیج در کمال تعجب این کار را کرده است.
  • پیج world.record.longest.video نیز از جمله پیج های بسیار جذاب است که توانسته است یک ویدئو ۶ دقیقه ای را منتشر کند. حتما شما هم می‌ دانید که انتشار ویدیو در پست اینستاگرام بیش از یک دقیقه امکان‌ پذیر نیست و ویدیوهای طولانی تر به صورت پشت سرهم در اسلایدهای یک دقیقه ای قرار می‌ گیرند و یا در قالب igtv منتشر می‌ شوند. اما این پیج در کمال تعجب توانسته است یک ویدیو شش دقیقه ای را در یک پست به صورت یکجا آپلود کند
  • پیج xtic نیز یکی از پیج های جالب است که شما قبل از ورود با عدد ۶۶۶ پست روبرو می شوید و اما هنگامی که وارد این پیج می شوید یک پست بیشتر نمی بینید.
  • پیج wn.v7 نیز یکی از پیج های جالب و فعال در اینستاگرام می باشد. حتما شما نیز می دانید که تمام صفحات موجود در اینستاگرام که قابل دنبال کردن می باشند باید وجود واقعی داشته باشند. اما در کمال ناباوری این پیج اینستاگرامی ۱۲ صفحه را فالو کرده است که در واقع اصلا وجود ندارند. این نیز یکی از شگفتی های اینستاگرام و یکی از جالب ترین پیج های اینستاگرام به شمار می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به پیج های معروف در اینستاگرام می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات ما بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیج اصلی تتلو و سایر پیج های پرحاشیه ایرانی با ما در فالو با ما همراه شوید. 

 

نوشتن دیدگاه