چگونه فالوور فیک بگیریم

از روش های مهمی که برای گرفتن فالوور فیک وجود دارد می توان به سایت ها، برخی از اپلیکیشن ها و ربات ها اشاره کرد. اپلیکیشن اینستاگرام در ابتدا برای انتشار عکس و ویدئو راه اندازی شد که به سرعت توانست کاربران بسیار زیادی را در فضای مجازی جذب کند. در حال حاضر نزدیک به 25 میلیون کاربر ایرانی در این اپلیکیشن عضویت دارند. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در اینستاگرام در تلاش هستند تا با بالا بردن تعداد فالوور های خود کسب و کار خود را معتبر کنند. فالوور های اینستاگرام به دو گروه واقعی و فیک تقسیم می شوند. فالوور های واقعی را با استفاده از تکنیک های الگوریتمی اینستاگرامی می توان در طی زمان بدست آورد اما همیشه این تکنیک ها مثمر ثمر واقع نمی شود و یا ممکن است زمان بسیاری زیادی برای بالا رفتن شمار فالوور های پیج نیاز باشد. فالوور های فیک اکانت هایی هستند که نام کاربری مشخصی ندارند و آی دی آن ها معمولا به صورت رندوم از کنار هم قرار گرفتن برخی کاراکتر ها و حروف مشخص می شود. اکانت های فیک فالوور یا فالووینگ های بسیار کمی دارند و یا تعداد آن ها بسیار کم است. فالوور های فیک را می توان از چند طریق زیر خریداری کرد:

  • خرید فالوور فیک از طریق ربات
  • خرید فالوور فیک از طریق اپلیکیشن
  • خرید فالوور فیک از طریق سایت

مطمئن ترین و کم خطر ترین روش برای خرید فالوور های فیک از طریق سایت های مطمئن و معتبر است. ربات های اینستاگرامی معمولا پرخطر و منسوخ شده هستند.

نحوه گرفتن فالوور فیک و بازدید فیک در اینستاگرام

ربات هایی که باعث می شوند تعداد فالوور های اینستاگرام به یکباره به میزان بالایی بالا بروند اگر توسط اینستاگرام شناسایی شوند باعث می شوند اکانت شما دچار محدودیت هایی شود و پیج شما دچار مشکل می شود از این رو باید تعداد فالوور های فیک از طریق سایت های معتبر و قابل اطمینان خریداری شوند و تعداد آن ها کم کم به پیج شما اضافه شود که توسط اینستاگرام شناسایی نشوند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

کاربران فیک در اینستاگرام در کسب و کار های اینترنتی به شیوه های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. انواعی از ربات ها و اپلیکیشن ها و نرم افزار ها وجود دارند که با استفاده از آن ها تعداد فالوور های فیک بالا می رود. بالا بردن کارآیی صفحه با استفاده از تعداد فالوور ها یکی از روش هایی است که می تواند رونق کسب و کار شمار ا تضمین کند. امروزه می توانید از طریق برخی از سایت های معتبر و یا اپلیکیشن ها فالوور های فیک را تهیه کنید. این کار از نظر الگوریتم های پلتفرم اینستاگرامی ممکن است غیر قانونی باشد اما باید بدانیم که در سراسر دنیا بخش عمده ای از فالوور های اینفلوئنسر ها از طریق همین فالوور های فیک تامین می شود.

نحوه گرفتن فالوور فیک و بازدید فیک در اینستاگرام

 یکی از راه کار هایی که باعث می شود پیج های اینستاگرامی دیده شوند و مخاطب های بسیاری را به خود جذب کنند خرید فالوور های فیک است. در انتخاب سایت  هایی که می خواهید از آن ها فالوور فیک تهیه کنید باید دقت داشته باشید که این سایت ها، پشتیبانی داشته باشند. توجه داشته باشید که خرید فالوور بدون بازدید و یا لایک ممکن است تاثیری نداشته باشد. بهترین روش این است که در هنگام خرید فالوور فیک حدود 30 تا 40 درصد از لایک و بازدید آن را نیز بخرید.

راهکار: خرید فالوور فیک از فالو با ما

اگر  به دنبال راهکاری برای خرید فالوور فیک هستید پیشنهاد ما به شما سایت معتبر فالو با ما است. این سایت با افراد متخصص و حرفه ای در کمترین زمان می توانند تعداد فالوور ها، لایک و بازدید شما را بالا ببرند. زمانی که اقدام به خرید فالوور و بازدید اینستاگرام می کنید باید پیج شما عمومی یا پابلیک باشد. تعداد فالوور ها باید به تدریج به پیج شما تزریق شود زیرا بالا رفتن تعداد فالوور ها به یکباره چندان هوشمندانه نیست.

سایت فالو با ما با کادر پشتیبانی مجرب، در هر بازه زمانی آماده خدمات رسانی به مشتریان است. در این سایت می توانید به هر میزان فالوور فیک را خریداری کنید و تعداد لایک و بازدید خود را بالا ببرید. در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید از پشتیبانی این مراکز کمک بخواهید و مشکل به وجود آمده را رفع کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه در بیو اینستا بلاگر بنویسیم؟

راهکار: خرید فالوور فیک از فالو با ما

دقت داشته باشید که علاوه بر سایت ها، برخی از ربات ها و نرم افزار هایی معرفی می شوند که مکانسیم آن ها بالا بردن تعداد فالوور های شماست. این برنامه ها و ربات ها چندان قابل اطمینان نیستند و ممکن است در مدت زمان کوتاهی پیج شما دچار ریزش فالوور شود. خدمات فالو با ما به خرید فالوور محدود نمی شود و شما می توانید از طریق این سایت تعداد بازدید های ویدوئو های آپلود شده در اینستاگرام را بالا ببرید که این موضوع تاثیر بسزایی در بالا رفتن تعداد فالوور ها و اعتبار بخشیدن به کسب و کار شما دارد.

 

نوشتن دیدگاه