چگونه در روبیکا لایو دیگران را ببینیم

روبیکا یکی از پیام رسان های داخلی است که در سال های اخیر به مرحله بهره‌برداری رسیده است و افراد مختلف به سمت استفاده از آن جذب شده اند. در برخی از موارد، مانند اینستاگرام افراد در روبیکا نیز لایو می گذارند. یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که چگونه در روبیکا لایو دیگران را ببینیم؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه وارد لایو دیگران شویم

در پاسخ به این سوال باید گفت وارد شدن به لایو دیگران در روبیکا کار کاملاً ساده ای است. برای انجام دادن این کار باید اقدامات زیر را انجام دهید:

پیام رسان روبیکا را روی گوشی خود نصب کنید. در هنگام نصب این پیام رسان حتماً باید دقت داشته باشید که تنها نسخه های جدید این پیام رسان دارای قابلیت گذاشتن لایو و مشاهده لایو هستند و نباید از نسخه های قدیمی برای این منظور استفاده شود. فردی که می خواهید لایو او در روبیکا برای شما نمایش داده شود را دنبال کنید. لایو افرادی که آنها را دنبال نمی کنید، به راحتی برای شما نمایش داده نمی شوند و نمی توانید از لایو آنها استفاده کنید.

چگونه وارد لایو دیگران شویم

پیام رسان روبیکا را باز کنید و در آن به قسمت روبینو بروید. در این قسمت اگر فردی در حال گذاشتن لایو باشد می توانید در قسمت بالای صفحه فرد مشاهده کنید که در زیر آن کلمه لایو درج شده است. روی پروفایل فردی که درحال گذاشتن لایو است کلیک کنید و لایو او را مشاهده کنید. در برخی از موارد یکی از سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که شاید ما در حال گذاشتن لایو دیگران در پیام رسان نباشیم و نتوانیم لایو را مشاهده کنیم. در این صورت باید چه کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت در هنگام لایو گذاشتن افرادی که آنها را دنبال می‌کنید پیام رسان روبیکا به شما یک پیام می‌دهد که فرد در حال برگزاری لایو است، به همین دلیل اگر در آن لحظه به اینترنت دسترسی داشته باشید و نت شما روشن باشد این پیام روی صفحه گوشی برای شما ظاهر می شود و با کلیک روی آن می توانید به لایو فرد مورد نظرتان بروید. با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، کاملاً مشخص است که مشاهده کردن لایو دیگران در روبیکا کار آسانی است و با چند کلیک ساده می توانید به لایو دیگران دسترسی پیدا کنید.

چگونه می توان در لایو دیگران شرکت کرد؟

در برخی از موارد در حال مشاهده لایو دوست دارید در لایو دیگران در روبیکا شرکت کنید. همانطور که می دانید در پیام رسان هایی مانند پیام رسان اینستاگرام می توانید با درخواست دادن در لایو دیگران شرکت کنید و لایو دونفره اجرا کنید و حتی در برخی از موارد لایو چهار نفره داشته باشید. همانطور که می‌دانید در هنگام شرکت در لایو های دونفره تمامی افرادی که هر یک از این دو نفر را دنبال می‌کنند می‌توانند لایو را مشاهده کنند و در لایو با آنها همراه باشند.

چگونه می توان در لایو دیگران شرکت کرد؟

به همین دلیل ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که در پیام رسان روبیکا چگونه می توان وارد لایو دیگران شد و در لایو دو نفره شرکت کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت پیام رسان روبیکا در حال حاضر این قابلیت را ندارد و نمی‌توان از آن برای اجرای لایو دو نفره استفاده کرد و در لایو دیگران حضور فعال داشت. در حال حاضر در پیام رسان روبیکا تنها میتوان لایو تک نفره داشت و از این قابلیت بهره برد اما اگر می خواهید با یک فرد دیگر لایو به صورت مشترک برگزار کنید این کار برای شما امکان پذیر نیست.

البته در این زمینه دقت به این نکته الزامی است که روبیکا در ماه های اخیر میزان فعالیت خود را افزایش داده است و انتظار می‌رود که در آینده ای نه چندان دور این قابلیت را به پیام رسان و اپلیکیشن خود اضافه کند و افراد مختلف بتوانند در لایو دیگران شرکت کنند و لایو دو نفره برگزار کنند.

 

نوشتن دیدگاه