چگونه در روبیکا انفالو کنیم

اپلیکیشن روبیکا دارای قسمتی به نام روبینو است که در آن می‌توانید با فالو کردن افراد مختلف پست و استوری های آنها را مشاهده کنید. در برخی از موارد ممکن است بعد از فالو کردن فرد خاص از فالو کردن او پشیمان شوید و بخواهید او را آنفالو کنید. در این صورت باید روی پروفایل او بزنید و گزینه آنفالو را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه آنفالو برای شما پیامی می آید که آیا از آنفالو کردن فرد مطمئن هستید و با تایید این گزینه فرد آنفالو می شود. با فالو با ما همراه باشید.

آنفالو کردن یعنی چه؟

زمانی که شما برای مشاهده پست و استوری یک نفر را دنبال میکنید، به این فرآیند فالو کردن گفته می‌شود و آنفالو کردن دقیقاً فرآیندی برعکس فالو کردن است. در برخی از موارد ممکن است بعد از فالو کردن فردی خاص متوجه شوید که بهتر است او را فالو نکنید و به همین دلیل آنفالو کردن یکی از گزینه های پیش روی شماست. در برخی از موارد ممکن است افراد آنفالو کردن را با حذف مخاطبان از پیج اشتباه بگیرند، این در حالی است که در صورت حذف مخاطب از پیج شما امکان مشاهده پست های خود از مخاطب را می گیرید. اما در صورت آنفالو کردن فرد شما دیگر به پست ها و یا استوری های مخاطبتان علاقه ای نشان نمی دهید، به همین دلیل می‌توان گفت این دو روند کاملاً بر خلاف یکدیگر هستند.

آنفالو کردن یعنی چه؟

زمانی که فرد را آنفالو می کنید، دیگر پست ها و استوری های آن در قسمت روبینو برای شما نمایش داده نمی‌شود. اگر مجدداً در قسمت جستجو نام فرد را سرچ کنید، می توانید به پست ها و استوری های او دسترسی پیدا کنید اما این فرآیند به صورت دائمی روی صفحه اصلی روبیکا شما قرار نمی گیرد.

نحوه حذف فالوور از گروه یا کانال در روبیکا

یکی از مهمترین قابلیت هایی که در اپلیکیشن روبیکا قرار دارد این است که می توانید در اپلیکیشن روبیکا گروه و یا کانال جدید بسازید. زمانی که در این اپلیکیشن به قسمت مخاطبین مراجعه کنید می توانید با انتخاب تعدادی از مخاطبان خود گروه و یا کانال درست کنید. در اپلیکیشن روبیکا تعداد زیادی گروه های خانوادگی و یا دوستان قرار دارد که مدیر گروه می تواند افراد مختلف را داخل آنها عضو کند. زمانی که مدیر گروه اقدام به زدن کانال می‌کند و افراد مختلف را در گروه یا کانال خود وارد می کند، گروه جدیدی ایجاد می‌شود و همان طور که تمامی مخاطبان توسط مدیر گروه داخل کانال اضافه می‌شوند، برای حذف کردن مخاطبان حتماً باید مدیر گروه اقدام به انجام این کار نماید.

برای حذف کردن مخاطبان گروه و کانال باید به ترتیب اقدامات زیر را انجام دهید:

نحوه حذف فالوور از گروه یا کانال در روبیکا

۱‌. وارد اپلیکیشن روبیکا شوید و به قسمت روبینو مراجعه کنید. قسمت روبینو یکی از قسمت هایی است که مانند اینستاگرام است و به نوعی می توان آن را در اینستاگرام ایرانی دانست.

۲. در این قسمت گروه و یا کانالی که قصد دارید مخاطبی را از آن حذف کنید، انتخاب کنید. برای این منظور می توانید با گذاشتن انگشت روی کانال یا گروه مد نظرتان را وارد گروه یا کانال شوید.

۳. زمانی که وارد گروه و یا کانالی که می خواهید مخاطب را از آن حذف کنید شدید، روی قسمت بالای گروه که در آن نام گروه و کانال درج شده است بزنید.

۴. در این قسمت متوجه می‌شوید که نام تمامی مخاطبینی که در گروه یا کانال قرار دارند، برای شما نمایش داده می شود.

۵. دست خود را روی عضوی که قصد دارید او را از گروه یا کانال بیرون کنید فشار دهید.

۶. در این قسمت تمامی اطلاعات مربوط به مخاطب برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید مطمئن شوید که آیا این مخاطب، مخاطب مد نظر شما برای حذف شدن است یا خیر.

۷. روی آیکون سه نقطه در قسمت بالای صفحه کلیک کنید. زمانی که روی این آیکون کلیک کنید، گزینه هایی برای شما نمایش داده می شود که گزینه حذف یکی از آنهاست.

بعد از انجام تمامی اقدامات بالا می توانید مخاطب را از صفحه خود حذف کنید، اما یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که اگر کانال شما عمومی باشد فرد می تواند مجددا وارد کانال شود. در این صورت فرد به راحتی می‌تواند با کلیک کردن روی لینک کانال مجددا داخل کانال شود به همین دلیل اگر به دنبال عدم دسترسی مجدد مخاطب خود به کانال هستید، باید علاوه بر حذف کردن او امکان ورود مجدد به کانال را برای او محدود کنید.

نوشتن دیدگاه