پر فالوور ترین پیج روبیکا

در سال‌های اخیر و بعد از به وجود آمدن اپلیکیشن روبیکا مدیران برخی از گروه‌ها با گذاشتن پست هایی که برای افراد زیادی مورد پسند واقع می شد، فالوورهای زیادی برای خود جمع کردند. پر فالوورترین پیج های روبیکا پیج هایی هستند که به دلیل گذاشتن پستهای مناسب و مورد پسند افراد در سنین مختلف توانسته اند فالوورهای زیادی برای خود جمع کنند. اگر شما به دنبال سرگرمی و یاد گرفتن مطالب مفید هستید، در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین پیج های روبیکا فالوورهای زیادی دارند برای شما ارائه دهیم تا بتوانید مطابق با نیاز و سلیقه خود پیج های مختلف را فالو کنید. با فالو با ما همراه باشید.

معرفی کانال های پر فالو روبیکا

ابتدا برای معرفی کانال های پر فالو روبیکا این کانال ها را در دسته بندی جداگانه قرار می دهیم و سپس به صورت جداگانه کانال ها را به شما معرفی می کنیم.

کانال های طنز

 

  • کانال د بخند: در این کانال پست های طنزی قرار داده می‌شود که افراد مختلف در سنین متفاوت می توانند از این پست ها استفاده کنند. اگر شما از جمله افرادی هستید که گوشی خود را در اختیار کودکان قرار می دهید با فالو کردن این پیج هیچ گونه نگرانی در مورد عدم تناسب سن کودک برای مشاهده پست های این کانال نخواهید داشت.
  • کانال کلیپ_خنده: این کانال پر از کلیپ هایی است که تمامی آنها جنبه طنز دارند. اگر به طنز های بصری علاقه دارید فالو کردن این کانال به شما توصیه می شود.

معرفی کانال های پر فالو روبیکا

  • کانال روبیکا پوزخند: این کانال را می توان یکی دیگر از کانال هایی دانست که در زمینه ویدیو و متن های طنز در اپلیکیشن روبیکا فعالیت می کند. در چند ماه اخیر این کانال حدود سه هزار عضو جدید جذب کرده است که نشان دهنده علاقه روز افزون به این کانال است.
  • کانال قاه قاه خونه: کانال قاه قاه خونه با پست های طنز خود در یک سال اخیر در حدود ۲۰ هزار فالوور جدید جذب کرده است.
  • کانال خنده پاره: این کانال که با شعار "با خنده وارد شوید " فعالیت خود را آغاز نموده است، با پست های جذاب و درجه یک خود لبخند را به لب مخاطبان می آورد.
  • کانال معجزه خنده: این کانال روبیکا با قرار دادن مطالب طنز از دو سال اخیر فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه تعداد فالوور های زیادی به خود جذب کرده است.

کانال های دانستنی در روبیکا

 

  • کانال خودت انجامش بده: این کانال را می‌توان یکی از کانال هایی دانست که اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار می‌دهد. در این کانال به افراد آموزش داده می‌شود که چگونه کارهای مختلف را خودشان انجام دهند و دیگر نیازی به تهیه محصولات و یا کاردستی ها از بیرون نداشته باشند.
  • کانال بخون، بدون: در این کانال می توانید در هر زمینه ای اطلاعات عمومی به دست بیاورید. اطلاعاتی که در این کانال در اختیار افراد قرار داده میشود، در برخی از موارد اطلاعات ابتدایی هستند که برای کودکان مناسب اند و در برخی دیگر از موارد اطلاعات برای بزرگسالان نیز جذابیت خواهند داشت.

کانال های دانستنی در روبیکا

  • کانال دانستنی ها و عجایب جهان: اگر از جمله افرادی هستید که به عجایب جهان علاقه‌مند هستید می توانید این کانال را در روبیکا دنبال کنید. کانال دانستنی ها و عجایب جهان با اطلاعات مفید خود در یک سال اخیر در حدود ۱۳ هزار فالوئر جدید جذب کرده است.
  • کانال چیستان و معما: این کانال یکی دیگر از کانال های دانستنی است که با طرح کردن چیستان و معماهای مختلف به افراد در زمینه‌های مختلف آگاهی می دهد. اگر به دنبال کانالی هستید که در جمع های خانوادگی شما را سرگرم کند و به علاوه به شما اطلاعات مفیدی بدهد، فالو کردن کانال چیستان و معما به شما توصیه می شود.

کانال های هواداری

کانال های مختلفی که در اپلیکیشن روبیکا برای هواداری از افراد و یا برنامه های مختلف شکل گرفته اند در سال‌های اخیر توانسته اند فالوورهای زیادی را به خود جذب کنند. یکی از مهمترین کانال های هواداری که مخاطبان زیادی دارد کانال هواداری عصر جدید است. شاید تا به حال برنامه عصر جدید که از شبکه سه سیما پخش می شود را مشاهده کرده باشید.  این برنامه در اپلیکیشن روبیکا کانال هواداری دارد که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. به صورت کلی بیش از ۲۰ هزار نفر در کانال هواداری برنامه عصر جدید عضو هستند و از این برنامه حمایت می‌کنند. در اوایل به وجود آمدن اپلیکیشن روبیکا این اپلیکیشن از کانال عصر جدید حمایت زیادی کرد و مخاطبان زیادی برای این کانال جذب کرد.

نوشتن دیدگاه