چگونه در روبیکا استوری بگذاریم

روبیکا به عنوان یک شبکه اجتماعی بستری مناسب برای فعالیت و تبادل اطلاعات را فراهم کرده است که گذاشتن استوری یکی از آنهاست. شاید تا به حال استوری افراد مختلف در اپلیکیشن روبیکا را دیده باشید و برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه در روبیکا استوری بگذاریم؟ در این مقاله قصد داریم نحوه گذاشتن استوری در روبیکا را مورد بررسی قرار دهیم و به شما یاد بدهیم که چگونه استوری بگذارید. با فالو با ما همراه باشید.

استوری گذاشتن در روبیکا

استوری گذاشتن در اپلیکیشن روبیکا به هیچ عنوان پیچیده نیست و دقیقاً مانند اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام میتوانید به راحتی استوری خود را بگذارید. برای گذاشتن استوری در اپلیکیشن روبیکا باید به ترتیب قدم های زیر را طی کنید:
۱. در مرحله اول باید وارد اپلیکیشن روبیکا شوید و قسمت روبینو که در قسمت پایین وسط صفحه اپلیکیشن روبیکا قرار دارد را انتخاب کنید. قسمت روبینو بستری برای قرار دادن استوری را در اختیار افراد قرار داده است و از همین قسمت می توانید استوری افراد مختلفی که آنها را فالو کرده اید را مشاهده کنید.
۲. زمانی که در این قسمت به قسمت بالای صفحه نگاه می کنید، گزینه گذاشتن استوری را می‌بینید. گزینه گذاشتن استوری در ایران در بالای صفحه و بعد از گزینه گذاشتن پست قرار دارد. با انتخاب این گزینه به صفحه برده می شوید که در آن می توانید استوری بگذارید.
استوری گذاشتن در روبیکا

۳. در این مرحله می توانید استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید برای مثال اگر میخواهید از عکس های از قبل تهیه شده استوری بگذارید، قسمت گالری را انتخاب کنید و استوری مورد نظر خود را بگذارید. در این مرحله قابلیت‌های دیگر مانند قرار دادن عکس هایی که از دوربین تهیه میکنید و حتی ایجاد نوشته برای استوری کردن آن وجود دارد. اگه دوست دارید در استوری خود تغییراتی ایجاد کنید و یا از شکلک های مختلف روی استوری استفاده کنید، می توانید شکلک هایی که در قسمت پایین صفحه استوری قرار دارند را مورد استفاده قرار دهید و تغییرات خود را در استوری ایجاد کنید. در این قسمت گزینه هایی برای افزودن متن به عکس و غیره برای شما وجود دارد.
۴. زمانی که استوری مورد نظر خود را انتخاب می کنید، گزینه‌ای برای شما نمایش داده می شود که آیا از استوری کردن این نوشته یا عکس مطمئن هستید یا خیر؟ در این مرحله با زدن گزینه بله استوری شما فعال میشود و دیگران برای مدت زمان ۲۴ ساعت می توانند استوری شما را ببینند.
۵. با انتخاب استوری خود و زدن روی چشمی که در پایین استوری شما قرار دارد، میتوانید مشاهده کنندگان استوری را ببینید و تعداد دقیق افرادی که از استوری شما بازدید کرده‌اند را متوجه شوید.
۶. اگر بعد از گذاشتن استوری متوجه شدید که اشتباه استوری گذاشته اید یا اشتباهاتی در استوری شما وجود دارد می توانید مجددا به استوری خود مراجعه کرده و با زدن سه نقطه بالای استوری گزینه حذف استوری را انتخاب کنید، سپس استوری را ویرایش کرده و مجددا آن را ارسال کنید.

چرا نمیتوانم در روبیکا استوری بگذارم؟

چرا نمیتوانم در روبیکا استوری بگذارم؟

استوری گذاشتن در اپلیکیشن روبیکا بستر مناسبی را برای تبلیغ کسب و کار فراهم کرده است و به همین دلیل افراد مختلفی از گذاشتن استوری استقبال کرده‌اند. در برخی از موارد زمانی که افراد به این اپلیکیشن مراجعه می کنند متوجه می‌شوند که قسمتی برای قرار دادن استوری برای آنها وجود ندارد و با خود فکر می‌کنند که چرا نمی توانم در اپلیکیشن روبیکا استوری بگذارم. در این باره باید گفت گذاشتن استوری قابلیتی است که جدیداً به اپلیکیشن روبیکا اضافه شده است و در نسخه‌های پیشین آن وجود ندارد. اگر میخواهید استوری بگذارید در مرحله اول باید اپلیکیشن روبیکای خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید تا قابلیت گذاشتن استوری برای شما فراهم شود.
برای این منظور می توانید از دو روش نسبت به روز رسانی نسخه اپلیکیشن روبیکای خود اقدام کنید: ۱. می توانید نسخه بروز اپلیکیشن روبیکا را از بازار دانلود کنید. ۲. با سرچ کردن اپلیکیشن روبیکا در گوگل می توانید به سایت هایی دسترسی پیدا کنید که نسخه به روز این اپلیکیشن را در اختیار شما قرار می دهند. بعد از بروز رسانی اپلیکیشن روبیکا مجدد اپلیکیشن خود را باز کنید و تمامی قدم هایی که در بالا به آنها اشاره شد را به ترتیب طی کنید و استوری مورد نظر خود را بگذارید.

نوشتن دیدگاه