چگونه اعضای گروه روبیکا را زیاد کنیم

روبیکا یکی از شبکه های اجتماعی است که در آن قابلیت تشکیل گروه وجود دارد. یکی از مهمترین دغدغه های مدیران گروه این است که چگونه اعضای گروه روبیکا را زیاد کنیم؟ روش های مختلفی برای افزایش اعضای گروه روبیکا وجود دارد که برخی از آنها تنها می توانند چند عضو جدید به گروه شما اضافه کنند و برخی دیگر یکباره تعداد زیادی عضو جدید به گروه شما اضافه می کنند. در این مقاله قصد داریم به روش افزایش اعضا گروه در اپلیکیشن روبیکا بپردازیم و شما را بیشتر با این مقوله آشنا کنیم. با فالو با ما همراه باشید.

نکات مهم در برای افزایش اعضای گروه روبیکا

برای افزایش اعضای گروه روبیکا بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱. از نام های جذب کننده برای گروه استفاده کنید

اولین فاکتوری که افراد در هنگام پیوستن به گروه شما به آن توجه می‌کنند، نام گروه است. استفاده از نام های جوان پسندی که بتواند کاربری گروه شما را نشان بدهد در اولویت کار قرار دارد. برای انتخاب نام مناسب بهتر است با افراد مختلف مشورت و سپس نام گروه را انتخاب کنید.

۲. مخاطبان خود را پیدا کنید

برای افزایش اعضا باید مخاطبان مخصوص خود را پیدا و آنها را به گروهتان دعوت کنید. برای بالاتر رفتن تعداد اعضا بهتر است گروه شما مطالبی داشته باشد که جوانان را به خود جذب کند زیرا جوانان بیشتر از سایر اقشار در فضاهای مجازی فعالیت می کنند.

نکات مهم در برای افزایش اعضای گروه روبیکا

۳.  در سایر گروه ها و کانال ها تبلیغات کنید

تبلیغات گسترده در سایر گروه ها و کانال ها می تواند به جذب کردن مخاطبان بیشتر کمک زیادی کند. برای این منظور می‌توانید در برخی از گروه هایی که با گروه شما همخوانی دارند اقدام به تبلیغات کنید. برای مثال اگر موضوع گروه شما در مورد زنان و بارداری است، می‌توانید از پیج های لباس فروشی زنان که بیشتر مخاطبان آنها زنان هستند، بخواهید تا گروه شما را تبلیغ کنند. استفاده از تبلیغات در سایر کانال ها و گروه ها هزینه کمی دارد. اگر پرداخت همین هزینه برای شما امکان پذیر نیست می‌توانید تبادلات انجام دهید.

برای این منظور به گروه ها و یا کانال هایی که تعداد مخاطبانشان تقریباً با تعداد مخاطبان شما برابری میکند پیام بدهید و از آنها بخواهید که گروه شما را تبلیغ کنند و در عوض شما گروه و کانال آنها را تبلیغ کنید.

۴. از اپلیکیشن ها بهره بگیرید

یکی از راه‌های افزودن اعضا به گروه استفاده از اپلیکیشن های مختلف است. در سالهای اخیر با افزایش استفاده از روبیکا اپلیکیشن‌هایی مانند اپلیکیشن ضیا پلاس به شما اعضای گروه میدهند. برای بهره‌گیری از این اپلیکیشن‌ها کافیست اپلیکیشن را نصب کنید و با وارد کردن نام گروه خود، تعداد مخاطبان زیادی جذب کنید. روش هایی که در بالا به آنها اشاره شد، تنها تعداد کمی مخاطب به گروه و کانال شما جذب می کردند. یکی از مزایای استفاده از اپلیکیشن ها برای گرفتن عضو گروه این است که با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید روزانه تا ۲۰۰۰ عضو دریافت کنید.

افزایش اعضای گروه روبیکا با استفاده از فالوباما

افزایش اعضای گروه روبیکا با استفاده از فالوباما

یکی از مهمترین روش های افزایش اعضای گروه روبیکا استفاده از سایت اینترنتی فالوباماست. با استفاده از این سایت اینترنتی می توانید روزانه به تعداد زیادی عضو گروه دسترسی پیدا کنید.‌ روش هایی که در مورد افزودن عضو گروه در اپلیکیشن روبیکا به آنها اشاره کردیم دارای نقطه ضعف هایی هستند. برای مثال استفاده از تبلیغات در کانال ها و گروه های مختلف و زمان زیادی از شما می‌گیرد و به علاوه مخاطبان چندان زیادی به گروه شما جذب نمی شوند. استفاده از اپلیکیشن تعداد فالوور های گروه شما را افزایش می‌دهد، اما در اکثر موارد باعث جذب فالوور های فیک گروه می‌شود که هیچگونه مزیتی برای گروه شما ندارد.

از جمله مهم‌ترین مزایای افزایش عضو گروه روبیکا با فالو با ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان جذب مخاطبان زیاد در کمترین زمان ممکن
  • قیمت کاملا مناسب و اقتصادی
  • افزودن فالوور های ایرانی و واقعی به گروه شما
  • بالاتر بردن تعاملات در گروه روبیکا
  • و...

با توجه به تمامی این موارد اگر به دنبال افزایش اعضای گروه روبیکای خود هستید می توانید از طریق سایت اینترنتی فالوباما اقدام به ثبت سفارش نمایید و در کمترین زمان ممکن و با قیمت کاملا اقتصادی و به صرفه به تعداد موردنظرتان فالوور دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه