ایده استوری عکس خودم

اگر به دنبال این هستید که جذاب ترین عکس ها و استوری ها را در اینستاگرام منتشر کنید، باید حتما روش های جذاب کردن آن را یاد بگیرید و به کار ببرید. شما می توانید با به کارگیری روش های جدید و جذاب، استوری ها و عکس های خود را در زیباترین و جذاب ترین حالت ممکن برای فالوور های خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال شما هم می توانید با بهره گیری از برنامه های کاربردی مختلف عکس خود را ویرایش کرده و آن را به یک عکس متحرک تبدیل کنید و هم میتوانید با استفاده از افکت های موجود در اینستاگرام عکس خود را با یک افکت جذاب به اشتراک بگذارید. ما در این مقاله ایده ها و ترفندهایی را در مورد چگونگی اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام و استوری کردن آن برای شما بیان کرده ایم. بنابراین تا انتها با فالو با ما همراه باشید تا ایده های جدید برای انتشار عکس خود در اینستاگرام را یاد بگیرید.

ایده برای این که چطور عکس های خودم را در اینستاگرام استوری کنم

فیس فیلترها و افکت های چهره

یکی از قابلیت های بسیار جذاب و مورد توجه اینستاگرام قابلیت فیس فیلترها و افکت های چهره است. شما می توانید در ابتدا افکت های چهره را در دوربین اینستاگرام خود فعال کرده و سپس عکس خود را بگیرید. به عبارتی سلفی گرفتن در اینستاگرام با استفاده از افکت ها بسیار جذاب تر خواهد بود و یک ایده بسیار ناب و متفاوت برای اشتراک گذاری عکس ها است.

ایده برای این که چطور عکس های خودم را در اینستاگرام استوری کنم

برای اینکه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنید باید آخرین نسخه اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از آن باید به قسمت استوری وارد شوید و لیست فیلترها که در پایین استوری نمایان هستند را انتخاب کنید. این فیلترها را می توانید بر روی چهره خود اعمال نموده و سپس عکس خود را گرفته و به اشتراک بگذارید. انواع مختلف فیلتر های چهره در اینستاگرام شامل فیلترهای آرایشی، فیلتر های کارتونی و عروسکی و فیلترهای تنظیم بک گراند هستند که عکس شما را به زمستانی، تابستانی، یادگاری، خاطره و... تبدیل می ‌کنند. همچنین فیلتر های مختلف که برخی اشیا اضافی را به صورت شما اضافه می ‌کنند نیز وجود دارند.

به عنوان مثال فیلتر عینک، فیلتر گل سر، فیلتر تبدیل چهره به حیوانات و... نیز  در این دسته جای می گیرند. در هر صورت شما با آیکون ذره بین در انتهای صفحه استوری می توانید انواع مختلف فیلتر ها را در اینستاگرام پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.

برنامه های کاربردی ویرایشگر عکس

ایده دیگر برای اینکه چطور عکس های خود را در اینستاگرام منتشر کنید استفاده از برنامه های کاربردی ویرایش عکس است. به عنوان مثال شما قصد ویرایش یا متحرک سازی یا تغییر تم عکس خود را دارید. بنابراین می توانید با استفاده از برنامه های ویرایش گر عکس را متحرک سازی کرده و یا آن عکس را ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.

افزودن دکلمه با بیان خودتان

افزودن موسیقی به عکس خود، افزودن متن به آن یا افزودن افکت به آن، از جمله ویژگی‌ هایی هستند که شما با استفاده از این نرم افزار ها می توانید عکس خود را جذاب تر کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

افزودن دکلمه با بیان خودتان

یک ایده بسیار ناب برای اشتراک گذاری عکس شما در اینستاگرام می تواند اضافه کردن صدای خود باشد. دکلمه کردن یک متن یا یک جمله یا یک شعر ایده بسیار عالی و جذابی است. به عنوان مثال شما عکس خود را گرفته و سپس با استفاده از یک نرم افزار ضبط صدا، صدای خود را ضبط می کنید و در نهایت یک موسیقی ملایم نیز به آن اضافه نموده و این صدا را به عکس خود اضافه می کنید. در نهایت عکس تلفیق شده با صدا را استوری می کنید. این کار برای تاثیرگذاری کلام شما و پر بازدید شدن پیج اینستاگرام شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تلفیق عکس و صدای شما با یکدیگر می تواند احساس نزدیکی مخاطب را به شما زیاد کرده و تعامل شما را با آن ها بیشتر کند. همین مسئله باعث می ‌شود تا افرادی که شما را فالو کرده اند در صفحه اینستاگرام شما ماندگار شوند، و کسانی که شما را فالو نکرده اند با دیدن فضای صمیمیت و ارتباطی که شما ایجاد کرده اید مشتاق فالو کردن شما شوند.

نوشتن دیدگاه