پیج کودکان معروف در اینستاگرام | اسم بچه های معروف اینستا

شاید شما هم تا به حال در اینستاگرام فقط کاربران و بلاگرهای بزرگسال را دیده باشید. اما بهتر است بدانید که بلاگرهای کوچک نیز وجود دارند که در سنین مختلف در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند. البته صفحه بلاگرهای کوچک را مادران و بزرگسالان آن ها می سازند. به عنوان مثال پیچ های زیادی وجود دارند که به عنوان پیج کودک مشغول به فعالیت هستند و با نام کودک در اینستاگرام فعالیت می کنند. اما تمام عکس ها و استوری ها توسط مادر آنها یا شخص دیگری به عنوان ادمین طراحی و نشر می شود. ما در این مقاله در مورد پیج کودکان معروف در اینستاگرام و اسم آن ها اطلاعات مفید و مختصری را برای شما بیان کرده ایم.

بنابراین کسانی که علاقه مند به بازدید از پیج این کودکان هستند بهتر است ما را تا انتها همراهی کنند. همچنین کسانی که به دنبال ایده برای پربازدید کردن پیج اینستاگرام خود هستند نیز می توانند به پیج این کودکان سر بزنند و از آن ها ایده بگیرند.

پیج بچه های معروف اینستاگرام ایرانی

عجیب ترین و بانمک ترین بلاگرهای اینستاگرام بچه ها هستند که حتی بسیاری از آن ها قابلیت خواندن و نوشتن را نیز نمی دانند، چه برسد به اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام! اما این بلاگرهای کوچک فالوورهای زیادی دارند و بسیار محبوب هستند. برخی از کودکان اینستاگرام به دلیل توانایی های خاص خود، و برخی دیگر به دلیل جذابیت خود معروف شده اند.

پیج بچه های معروف اینستاگرام ایرانی

به عنوان مثال یکی از کودکان معروف در اینستاگرام آرات حسینی است. این کودک به دلیل توانایی های جالب و خاص خود در اینستاگرام شهرت پیدا کرده است. این کودک بدنی بسیار منعطف دارد و عکس ها و فیلم های این کودک ژیمناستیک کار را پدر او به اشتراک می گذارد و همراه همیشگی آرات در عکس ها و ویدئو ها پدر و است. یکی دیگر از بلاگرهای کوچک و جذاب ساحل بحرانی است. حتما اکثر شما سریال دردسرهای عظیم را دیده اید و با نقش بچه آشنا هستید، این کودک خردسال که فالوور های زیادی دارد در اینستاگرام بسیار مطرح و مشهور شده است. پدر و مادر ساحل اعلام کرده‌ اند که صرفا برای ساختن خاطرات زیبا و خوش برای کودکشان، این صفحه اینستاگرامی را راه اندازی کرده اند و آن را اداره می کنند تا زمانی که کودکشان بزرگ شود و خودش بتواند صفحه اینستاگرامی اش را در دست بگیرد.

یکی دیگر از بچه های معروف اینستاگرام ایرانی بارانا بهادری است. بارانا بهادری دختر خواننده معروف بنیامین بهادری است که صفحه اینستاگرامی آن توسط پدرش اداره می شود. مادر بارانا در یک تصادف رانندگی فوت شد و پس از آن بیش از پیش مورد توجه فالوورها در اینستاگرام قرار گرفت.

پیج بچه های معروف اینستاگرام خارجی

ایده پیج کودکان نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان نیز ایده بسیار عالی و ناب است. از جمله پیج بچه های معروف اینستاگرام خارجی می توان به نیجا ریناتو اشاره کرد. این کودک خوشتیپ و زیبا با مدل لباس پوشیدن خود و با ژست های خاصی که می گیرد بسیار معروف شده است.

پیج بچه های معروف اینستاگرام خارجی

ریان سیکرت نیز یکی دیگر از پسر بچه های معروف در اینستاگرام است. این پسر بچه یک ستاره کوچک و یک مدل کوچک در لباس های مردانه شناخته می شود. ریان سیکرت در اغلب پست های اینستاگرامی خود استایل بسیار جذاب و شیک از پوشاک جین و رنگ‌ های بسیار جذاب بهره گرفته است. دیگر کودک معروف در اینستاگرام یک کودک ژاپنی است. این کودک اهل ژاپن بوده و لباس پوشیدن آن بسیار جالب و عجیب است. نکته ای که این کودک را در اینستاگرام بسیار معروف کرده است نحوه لباس پوشیدن آن است. اگر از پیج این کودک ژاپنی بازدید کنید متوجه جالب بودن و متفاوت بودن سبک پوشش او خواهید شد.

میلا و اما دو خواهر دوقلو هستند که مادرشان آن ها را با استایل های بسیار جذاب و ژست های بانمک در اینستاگرام منتشر می کند. این خواهران دوقلو علاوه بر انتشار عکس های زیاد در اینستاگرام ویدیوهای بسیار جذاب و بانمک نیز از خود منتشر کرده اند. مینا و عماد کودک های بسیار زیبا و در عین حال بازیگوش هستند که مادر آنها عکس ها و ویدیوهای بسیار جذاب از آن ها منتشر کرده است و این مسئله باعث پربازدید شدن صفحه اینستاگرامی آن ها شده و آن ها را به کودکان معروف اینستاگرامی تبدیل کرده است.

شما از طریق فالو با ما می توانید مخاطبان زیادی را برای پیج خود یا فرزندتان جذب کنید. پس همین حالا اقدام به خرید فالوور از ما کنید.

نوشتن دیدگاه