اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین فضاهای مجازی برای کسب درآمد ما شناخته می شود که قطعا می تواند با روش های مختلفی، ما را به درآمد ایده آل برساند. اگرچه در سال های اخیر این برنامه جذاب توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند؛ اما باز هم آنقدر کاربرهای این برنامه متنوع هستند که نمی توان بدون در نظر گرفتن روش های اصولی، از این رقبا پیشی گرفت و به درآمد عالی در اینستاگرام رسید. داشتن برنامه استوری منظم برای جذب کاربران، یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن پیچ است. استوری سریالی اینستاگرام یکی از روش های جذب مخاطبین بیشتر در اینستاگرام است که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

اگر به دنبال جذب مخاطبین بیشتر در اینستاگرام هستید و می خواهید این کار را از طریق ارسال استوری در اینستاگرام انجام دهید، نگران نباشید. چون ما اینجا هستیم تا به شما یک ایده بسیار عالی برای ارسال استوری در اینستاگرام را به شما بدهیم که قطعا کسب و کارتان را در اینستاگرام دگرگون می کند.

 

استوری سریالی چیست؟     

استوری سریالی چیست؟ می دانیم که با خواندن عنوان این مقاله برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده است. می دانیم که همه شما در زندگی خودتان حداقل یک سریال را دنبال کرده اید. سریال، فیلم های قسمت قسمت شده هستند که در یک موقعیت خاص تمام می شوند و مجددا می توان ادامه فیلم را در قسمت های بعدی مشاهده کرد. استوری سریالی نیز مانند سریال هایی است که قبلا آن ها را دیده اید. در واقع، با استوری های سریالی، استوری های خودمان را به یکدیگر مرتبط می کنیم.

استوری سریالی چیست؟     

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ایده های استوری سریالی صحبت کنیم تا این روش پخش استوری برای شما جا بیفتد، اجازه دهید تا در مورد استوری سریالی و تفاوت های آن با استوری معمولی صحبت کنیم. تصور کنید که به یک پیج وارد می شوید و استوری های آن را مشاهده می کنید. استوری های پیج هر بار در مورد یک موضوعی هستند. مثلا یک بار در مورد نحوه بازگشت ریزش مو و یک بار دیگر در مورد انتخاب بهترین معلم کنکور! قطعا هیچ کدام از این استوری ها با هم مرتبط نیستند.

حال تصور کنید که همین موضوعات را در یک پیج دیگر مشاهده می کنید؛ اما با روش سریالی! در این روش استوری ابتدایی که در مورد ریزش مو است به استوری بعدی یعنی بهترین معلم کنکور ارتباط داده می شود. شاید از نظر معنایی هیچ ارتباط خاصی میان این دو استوری وجود نداشته باشد؛ اما می توان با خلق کاراکتر و موضوع، یک سریال را میان این دو موضوع طراحی کرد. در واقع، این شما هستید که می توانید با کارگردانی درباره موضوعات مختلف، استوری ها را به هم مرتبط کنید تا مخاطبین شما احساس کنند که هر بار یک قسمت از سریال را مشاهده می کنند.

ایده هایی برای استوری سریالی

ایده هایی برای استوری سریالی

حال که با مفهوم استوری سریالی و تفاوت آن با استوری معمولی آشنا شدید، بد نیست که در مورد ایده هایی برای استوری سریالی اطلاعات کسب کنید. به طور کلی، استوری های سریالی جزء استوری های جدید هستند که می توانند باعث شکوفایی حس کنجکاوی در طرف مقابل گردند. در حالی که برخی از افراد تصور می کنند، استوری های سریالی کاربرد چندانی برای اینستاگرام ندارند؛ اما ما می خواهیم با چند ایده ساده، شما را با تاثیر استوری های سریالی شگفت زده کنیم.

  • مخاطبین خودتان را کنجکاو کنید

برای طراحی استوری های سریالی، باید مخاطبین خودتان را کنجکاو کنید. در واقع برای هر قسمت از سریال خودتان یک زمانبندی مشخص در نظر بگیرید و در انتهای آن زمانبندی، یک موضوع مهم را نصفه و نیمه رها کنید. این کار باعث می شود تا مخاطبین شما حس کنجکاوی بیشتری پیدا کنند. به طوری که می خواهند قسمت های بعدی استوری شما را با مشاهده کنند تا در نهایت متوجه شوند که آخر موضوع شما چه اتفاقی می افتد.

  • موضوع خاص برای سریال خودتان در نظر بگیرید

یک موضوع خاص و کاربر پسند را برای استوری سریالی خودتان در نظر بگیرید. قطعا هر یک از شما پیج های متفاوتی از یکدیگر دارید. برخی در زمینه های پزشکی فعالیت می کنید. برخی دیگر در حوزه فروش محصولات زیبایی و آرایشی و برخی دیگر به دنبال فروش لباس و ارائه خدمات مختلف هستید. فرقی نمی کند که هدف شما از ایجاد کسب و کارتان در اینستاگرام چه بوده است. مهم این است که استوری های سریالی اینستاگرام را با توجه به کسب و کار خودتان و با یک موضوع خاص طراحی کنید.

موضوع خاص برای سریال خودتان در نظر بگیرید

  • در استوری های خودتان خسته کننده نباشید

قرار نیست مانند فیلم های سریالی هر قسمت از فیلم را سر یک موضوع بیهوده کش دهید. مخاطبین خودتان را خسته نکنید و حداقل در یک استوری 1 دقیقه ای خودتان، یک موضوع مهم را بیان کنید. این کار باعث می شود تا مخاطبین شما متوجه کاربردی بودن استوری های شما شوند.

  • یک کاراکتر محبوب طراحی کنید

یک کاراکتر محبوب را برای استوری سریالی در اینستاگرام طراحی کنید. این کاراکتر می تواند هر چیزی که مربوط به کسب و کار شما باشد، انتخاب شود. ایده انتخاب کاراکتر برای استوری، بسیار متنوع است که شما می توانید با کمی خلاقیت، بهترین کاراکترها را برای استوری سریالی در اینستاگرام خودتان انتخاب کنید.
شما از طریق فالو با ما می توانید مخاطبان زیادی را برای پیج خود جذب کنید. پس همین حالا اقدام به خرید فالوور از ما کنید.

نوشتن دیدگاه