ایده استوری بلاگری

استوری بلاگری چیست و چرا انقدر در اینستاگرام طرفدار دارد؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد فعال در اینستاگرام پیش می آید. واقعیت این است که استوری های بلاگری، نوع خاصی از استوری های محبوب در اینستاگرام هستند که توسط بلاگرها منتشر می شوند. ایده استوری بلاگری به شما کمک می کند تا به عنوان یک بلاگر حرفه ای در اینستاگرام فعالیت کنید. پس اگر می خواهید در اینستاگرام فعال باشید و اقدام به انتشار استوری های بلاگری کنید، با فالو با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بلاگرها چطور استوری می گذارند؟

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که بلاگرها چطور استوری می گذارند که می توانند تا این اندازه موفق شوند؟ واقعیت این است که هر یک از بلاگرهای ایده های خاص خودشان را برای منتشر کردن استوری بلاگری دارند. حتی برخی از آن ها هزینه بسیار زیادی را برای رسیدن به نتیجه ایده آل خودشان صرف می کنند. اما راز موفقیت بلاگرها برای گذاشتن استوری «درگیر کردن مخاطبین با زندگی شخصی خودشان» است. چرا این موضوع را اینقدر پر رنگ کردیم؟ چون می خواهیم بگوییم که شما نمی توانید با صحبت نکردن در مورد زندگی خودتان یا عدم منتشر کردن بخشی از زندگی شخصی، در اینستاگرام به عنوان یک بلاگر فعالیت کنید. فرقی نمی کند که کسب و کار شما در اینستاگرام چیست یا اصلا می خواهید فقط بلاگر باشید یا می خواهید اقدام به ارائه خدمات و فروش محصولات مختلف کنید.

بلاگرها چطور استوری می گذارند؟

مهم این است که بتوانید مخاطبین خودتان را با زندگی شخصی‎تان درگیر کنید. در این صورت مخاطبین شما احساس می کنند که یک بخش از زندگی شخصی شما هستند و برای اینکه بتوانند بیشتر در مورد شما بدانند و اتفاقات روزمره شما را دنبال کنند، حتما از استوری های شما دیدن خواهند کرد. حتی ممکن است برخی از افراد به ویژه نوجوانان و جوانان نحوه زندگی شما را الگوی خودشان قرار دهند. پس بلاگرها با درگیر کردن مخاطبین خودشان در اینستاگرام موفق می شوند.

ایده هایی برای استوری گذاشتن به سبک بلاگرها

اگر به پیچ های اینستاگرامی بلاگرها مراجعه کنید، متوجه می شوید که استوری بلاگری باید چه خصوصیاتی داشته باشد. البته قطعا همه بلاگرها در زمینه استوری گذاشتن موفق نیستند و فقط تنها برخی از بلاگرها توانسته اند موفقیت خوبی در زمینه استوری گذاشتن پیدا کنند.

اینکه بتوانید در گذاشتن استوری بلاگری خلاقیت نشان دهید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما می خواهیم چند نکته مهم را به شما یادآوری کنیم که قطعا با در نظر گرفتن آن ها، می توانید استوری های بلاگری اصولی تری را برای اینستاگرام خودتان داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا متوجه شوید بلاگرها چگونه استوری می گذارند و در استوری های خودشان موفق می شوند.

بلاگرها چطور استوری می گذارند؟

  • وعده های غذایی خودتان را با مخاطبین خودتان به اشتراک بگذارید

برای هر وعده غذایی که می خورید، کمی سلیقه به خرج دهید و آن را تزئین کنید. قرار نیست همه وعده های غذایی خودتان را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید؛ اما مطمئن باشید حتی گذاشتن یک عکس از وعده غذایی صبحانه، به مخاطبین شما انرژی فوق العاده ای می دهد. اگر به مهمانی می روید یا یک مهمانی دارید، می توانید از سفره خودتان عکس بگیرید و آن را استوری کنید. اگر یک غذای جدید را امتحان کرده اید، می توانید نحوه درست کردن آن را با مخاطبین خودتان به اشتراک بگذارید. با این کارها مخاطبین شما ترغیب می شوند تا هر روز وارد استوری های شما شوند و از آن ها دیدن کنند.

  • از زندگی شخصی خودتان با مخاطبین خود صحبت کنید

از زندگی شخصی خودتان با مخاطبین صحبت کنید؛ البته تا جایی که علاقه دارید! سعی کنید که با مخاطبین خودتان در مورد نوع کارتان، اتفاقاتی که در طول روز برای شما می افتد صحبت کنید. این کار باعث می شود تا مخاطبین شما احساس نزدیکی بیشتری با شما داشته باشند. شما می توانید برای این کار کمی مخاطبین خودتان را کنجکاو کنید.

ایده هایی برای استوری گذاشتن به سبک بلاگرها

به طور مثال، در یک استوری به آن ها بگویید که امروز یک اتفاق خوب برای شما افتاده است، اما الان کار دارید و نمی توانید برای آن ها توضیح دهید. می توانید به مخاطبین خودتان بگویید تا ساعت 8 شب آماده باشند تا شما در مورد آن اتفاق به آن ها توضیح دهید.

  • با مخاطبین خودتان احساس صمیمیت کنید

مخاطبین شما در اینستاگرام، افرادی هستند که به شما و کارهایی که انجام می دهید، علاقه مند هستند. پس سعی کنید که با آن ها احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید. پس با مخاطبین خودتان احساس صمیمیت کنید و فکر کنید که دارید با افراد نزدیک خودتان صحبت می کنید. این کار می تواند یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به استوری های موفق در پیج های بلاگری باشد.

  • از مخاطبین خودتان نظر بخواهید؛ هیچ چیز یک طرفه نیست!

هیچ چیز در پیچ اینستاگرام شما یک طرفه نیست. از مخاطبین خودتان نظر بخواهید و اجازه دهید تا آن ها نیز با شما صحبت کنند. اگر ناراحت هستید، یک باکس باز کنید و از فالوورهای خودتان بخواهید در مورد موضوعی که برای شما پیش آمده است، نظر بخواهند. اگر یک اتفاق خوب برای شما افتاده است، سعی کنید که از نظرات مثبت فالوورهای خودتان استقبال کنید. این کارها باعث می شوند تا مخاطبین شما احساس فوق العاده ای در هنگام دیدن استوری های شما داشته باشند.

نوشتن دیدگاه