ایده استوری برای پیج کاری | ایده های پولساز استوری اینستاگرام

برای اینکه بتوانید از استوری و پست های اینستاگرامی خود برای کسب درآمد استفاده کنید باید در تولید محتوای که دارید ایده پردازی کنید و در این زمنیه خلاق باشید. خوشبختانه در این زمینه الگوریتم های اینستاگرامی خاصی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید برای پیج های کاری خود استوری بسازید تاثیر خلاقیت و ایده های ناب برای پست و استوری، فرمولی است که می تواند در زمان کوتاهی برای شما پولساز شود. تاثیری که استوری های اینستاگرامی در بازدید و فروش پیج کاری دارد حتی در مواقعی بسیار بیشتر از پست است.

صاحبان کسب و کار هایی که دارای پیج های اینستاگرامی هستند باید بتوانند برای جذب مخاطب و فروش بیشتر، محتوای خود را در جهتی که مخاطبان می پسندد و به خرید بیشتر تشویق می شوند، هدایت کنند. شما گاهی با یک عکس یا نوشته به صورت استوری می توانید تاثیر زیادی را در مخاطبین داشته باشید. توجه داشته باشید که برای استوری گذاشتن فقط ایده های پولساز مطرح نیست بلکه برای تولید محتوا برای استوری باید حتما با قابلیت های اینستاگرامی و میزان بازخورد آن ها آشنایی داشته باشید. اینستاگرام یک پلتفرم دیداری محسوب می شود به همین دلیل برای اینکه بتوانید در این پلتفرم موفق باشید باید محتوای تصویری و گرافیکی شما بسیار جذاب باشد.

اولین استوری برای پیج کاری

خوشبختانه امروزه ایده های بسیار زیادی برای تولید پست و استوری در ایستاگرام وجود دارند که می توانید از آن ها بسته به نوع و حوزه فعالیتتان استفاده کنید. استفاده از استوری های خلاقانه می تواند اینگیجمنت شما را افزایش دهد و این موضوع باعث می شود مخاطبان بیشتری موفق به دیدن استوری های شما شوند. دیده شدن استوری شما می تواند تعداد فالوورها و خرید از پیج فروشگاهی شما را بالا ببرد. با رعایت نکات ساده ای که طبق الگوریتم های اینستاگرامی تعریف شده و هم چنین مخاطب را برای دیدن پیج شما ترغیب می کند می توانید در مدت زمانی کوتاهی، پیج خودتان را با فروش بالایی مواجه کنید. اگر پیج کاری جدیدی در اینستاگرام دارید و نمی دانید که چگونه باید با پست و استوری برای پیجتان مخاطب جذب کنید در ادامه با ما باشید.

 

اولین استوری برای پیج کاری

زمانی که اقدام به راه اندازی یک پیج کاری می کنید باید از الگوریتم های اینستاگرام و شیوه های بالا بردن تعداد فالوورها برای فروش آگاهی داشته باشید. در وهله اول باید خودتان را معرفی کنید و هدف خود را از راه اندازی این پیج برای مخاطب مشخص کنید. در این معرفی نهایت تلاش و صداقت خود را به کار گیرید. معرفی پیج شما دقیقا چیزی است که در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی با عنوان "درباره ما" در سایت خود دارند و شامل توضیحات کاملی درباره شروع فعایت، حیطه آن و خدمات و محصولات ارائه شده است. استوری های معرفی شما باید به صورت زنجیره وار باشند. متنی که در هر استوری می نویسید باید کوتاه و دارای مفهوم باشد.

اولین استوری برای پیج کاری

بهتر است عکس پس زمینه با متنی که می نویسید اشتراک مفهومی داشته باشد. به طور مثال بهتر است از عکس هایی که مربوط به اجناس فروشگاه یا پیج کاری شماست به عنوان پس زمینه استفاده کنید. معرفی پیج را با کلمات صمیمی و خودمانی شروع کنید به گونه ای که مخاطب با شما احساس راحتی داشته باشد و به خواندن بقیه استوری ها ترغیب شود. علاوه بر پستی که به عنوان معرفی کسب و کار خود در اینستا گرام دارید باید یک هایلایت استوری نیز با عنوانی که مربوط به معرفی شما باشد نیز در پیج شما وجود داشته باشد. در این صورت افرادی که به پیج شما مراجعه می کنند به راحتی می توانند آمار مناسبی از کسب و کار و حوزه فعالیت شما داشته باشند.

در مورد استوری و تعداد آن ها برای یک پیج نوپا باید دقت کنید که هرچه تعداد استوری شما بیشتر باشد به معنی بیشتر دیده شدن شما نیست. در واقع شما باید بتوانید استوری های خود را اولویت بندی کنید به گونه ای که ایجاد تعامل کند و تاثیرگذار باشد. استفاده از پست یا استوری معرفی کسب و کار نوعی تبلیغ برای خودتان محسوب می شود. به هر حال شما وارد فضای اینستاگرام شده اید تا بتوانید فروش و خدمات بیشتری داشته باشید.

ایده استوری برای پیج لباس

ایده استوری برای پیج لباس

شما می توانید برای بیشتر دیده شدن پیج های فروش لباس از ایده های زیر بهره بگیرید:

  • استوری بسته بندی لباس و ارسال به مشتری

فالوورهای شما باید از اعتبار پیج شما مطمئن باشند. یکی از روش های این کار این است که از اجناس سفارشی که بسته بندی می کنید فیلم و عکس تهیه کنید و رضایت مشتریان را استوری کنید. اینکه پیج کاری شما چگونه شروع به فعالیت می کند بسیار حائز اهمیت است. شروع فعالیت شما در پیج کاریتان می تواند با یک پست یا یک استوری شروع شود. فالوورها و مخاطبان شما باید بدانند از چه پیجی خرید می کنند و حیطه فعالیت شما چیست.

  • استوری برگزاری مسابقه در استوری

مسابقه هایی را برگزار کنید و به فالوورهای خود هدیه دهید. در ازای تگ کردن دوستانشان، ری استوری کردن یا پاسخ دادن به سوال هایی که طرح کرده اید به آن ها پاداش دهید. این پاداش هم بازخورد شما را بالا می برد و هم تعدا فالوورهایتان را بیشتر می کند.

  • طرح نظر سنجی کاربردی برای فالوورها

اگر قصد دارید تعامل پیج خود را بالا ببرید باید با طرح سوال های مرتبط آن ها را به چالش بکشید. با طرح این نظر سنجی ها به مخاطبین خود القا می کنید که تا چه اندازه برای شما مهم هستند.

  • نکات کوتاه و کاربردی درباره استایل

چکیده های کاربردی از استایل های مختلف را برای مخاطبان بیان کنید. رنگ های مناسب برای سن های مختلف، مدل های مناسب برای فصل ها، مراسم ها و ... می تواند ایده های قوی برای استوری پیج لباس شما محسوب شود و بازدید شما را بالا ببرد.

ایده استوری برای پیج لباس

  • نمایش نمونه های لباس

مدل لباس های موجود در مغازه خود را به صورت روزانه با استفاده از استوری نشان دهید. هم چنین با استوری می توانید مخاطبانتان را از تمام شدن برخی از مدل ها آگاه کنید.

  • نمایش دادن کیفیت اجناس مانند لطیف بودن جنس، کیفیت دوخت و ..

خریداران حق دارند تا جنس و نوع دوخت لباس را ببینند. استوری هایی با ویدئوهای کوتاه از جنس و کیفیت لباس هایتان درست کنید.

  • نظر سنجی مقایسه ای بین دو یا چند لباس

اگر قصد موجود کردن یا شارژ برخی از مدل ها را دارید بهتر است بین دو یا چند مدل لباس از فالوورهای خود نظرسنجی بگیرید.

  • تحلیل استایل های مختلف

اینکه چه لباس هایی برای مراسم های رسمی، قرار های عاشقانه، مهمانی و .. مناسب ترند می تواند یک ایده استوری مناسب باشد.

  • آموزش هایی درباره اشتباهات در پوشش

اشتباهاتی که بسیاری افراد در پوشش مرتکب می شوند را می توانید در قالب استوری برای فالوورهای خود نشان دهید تا آن ها را اصلاح کنند. به طور مثال اگر ترکیب دو رنگ لباسی با هم سازگار نیست یا یک مدل شلوار با یک مدل کفش سازگار نیست را می توانید در قالب نباید های استایلی در استوری های خود بیان کنید.

  • نمایش پوشش سلبریتی ها

در تمام جوامع قشر زیادی از افراد به خصوص جوانان دنباله رو سلیبریتی ها هستند نشان دادن نوع لباس و استایل این افراد می تواند به بازدید استوری شما و افزایش فالوور بسیار کمک کند. اینکه سلیبریتی های محبوب چه رنگ یا چه سبک لباسی را دنبال می کنند برای کاربران بسیار جذاب است.

ایده استوری فروشگاهی

ایده استوری فروشگاهی

  • داشتن پست و استوری معرفی

اگر به تازگی در فضای اینستاگرام قرار گرفته اید و کسب و کار خود را شروع کرده اید بهتر است که یک پست معرفی داشته باشید. در این پست باید اطلاعات مربوط به خود و حیطه فعالیتتان برای مخاطبین روشن باشد. تا مدتی به طور مداوم پست خود را استوری کنید تا افراد بیشتری آن را ببینند. می توانید معرفی خودتان را نیز به صورت چندین استوری پشت هم قرار دهید و در نهایت آن ها را هایلایت کنید.

  • نشان دادن پشت صحنه

این ایده بخصوص برای کسب و کار های کارگاهی بسیار مناسب است. بهتر است بخشی از استوری هایتان را از پشت صحنه فعالیتتان اختصاص دهید. در این استوری ها می توانید از مراحل ثبت سفارش یا چگونگی بسته بندی سفارشات و ارسال آن ها عکس و ویدئو تهیه کنید. پشت صحنه های جالب و طنز نیز می توانند برای مخاطبان شما جذاب باشند.

ایده استوری فروشگاهی

  • ایده آنباکسینگ (باز کردن بسته ها)

در این نوع استوری ها شما می توانید با استفاده از یک موزیک جذاب، محتوای بسته هایی که دریافت می کنید را به مخاطبانتان نشان دهید. با استفاده از این استوری ها شما به مخاطبانتان نشان می دهید که برای سایر کسب و کار ها و افراد مهم هستید و آنها تمایل دارند با شما همکاری کنند.

  • استوری های مناسبتی

مناسب های بسیاری وجود دارند که شما می توانید در آن ها محتوای استوری را منتشر کنید و در این تاریخ ها تخفیف ها یا مسابقاتی را برای فالوورهای خود در نظر بگیرید. البته این را هم در نظر داشته باشید که تخفیف های خود را فقط به مناسب ها محدود نکنید، زیرا در این صورت فالوورهای شما فقط در مناسبت های خاص از شما خرید می کنند.

فالو با ما به شما کمک می کند تا مخاطبان زیادی را به پیج خود جذب کنید؛ کافی است فقط یکبار از ما خرید کنید تا تاثیر آن را ببینید.

نوشتن دیدگاه