چرا قسمت رنگ اینستاگرام کار نمی کنه

سیاست های امنیتی اینستاگرام به نحوی طراحی شده که در صورت رعایت نکردن قوانین اینستاگرام برای کاربر محدودیت های اعمال می شود. اینستاگرام بستری برای بازاریابی، تبلیغات و گذاشتن مسائل روزمره و شخصی افراد است. به همین خاطر امروزه اکثر افراد به دلایل مختلف با آن سرو کار دارند. یکی از باگ هایی که کاربران ایرانی با آن رو به رو هستند کار نکردن قسمت رنگ اینستاگرام است. کار نکردن قسمت رنگ یا قلم و daraw  اینستاگرام بسیاری از کاربران ایرانی را کلافه کرده است. کار نکردن قسمت رنگ اینستاگرام به خاطر استفاده از فیلتر شکن ها، وی پی آن vpn  و تغییر ای پی است.

همان طور که می دانید به علت تحریم ها و فیلترینگ های داخلی کاربران ایرانی نمی توانند وارد اینستاگرام بشوند. ایرانی ها مجبور هستند از این ابزارها برای ورود به اینستاگرام استفاده کنند.

چرا قسمت رنگ موقع استوری گذاشتن کار نمی کند

همان طور که گفته شده بعضی از محدودیت ها به خاطر ورود با فیلتر شکن و تغییر ای پی به وجود می آید. یکی از محدودیت ها و باگ های که کاربران در اثر تحریم ها فیلتر شکن ها با آن روبه رو هستند کار نکردن قسمت رنگ یا قلم نقاشی اینستاگرام است. مهم ترین علت کار نکردن قسمت رنگ موقع استوری گذاشتن، استفاده از vpn، پروکسی، dns و فیلترشکن ها است. با توجه به اینکه کاربران ایرانی با دو مشکل تحریم های اینستاگرام و فیلترینگ اینستاگرام مواجهه هستند، با این مشکلات روبه رو خواهند شد.

کاربران اینستاگرام ایرانی مجبور به استفاده از یکی از این روش ها برای ورود به اینستاگرام هستند. اما از طرفی این باگ های اینستاگرام، باعث آزار کاربران شده است. نگران باگ های اینستاگرام نباشید، فالو با ما روش های دور زدن و رفع ایرادات این باگ ها را به شما آموزش خواهد داد.

چرا قسمت رنگ موقع استوری گذاشتن کار نمی کند

رفع مشکل کار نکردن رنگ استوری اینستاگرام

شما می توانید به راحتی رفع مشکل کار نکردن رنگ استوری اینستاگرام را انجام دهید. برای رفع مشکل کار نکردن رنگ استوری اینستاگرام کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا فیلتر شکن یا vpn خود را خاموش کنید.
  • کافی است به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید. بعد از آن به قسمت مدیریت برنامه یا برنامه ها بروید
  • برنامه اینستاگرام خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • در قسمت تنظیمات اینستاگرام دو گزینه پاک کردن داده ها و پاک کردن حافظه پنهان دارد. پاک کردن حافظه پنهان را انتخاب کنید و حافظه موقت یا حافظه پنهان اینستاگرام گوشی خود را کاملاً پاک کنید.
  • بعد از پاک کردن حافظه پنهان فیلتر شکن خود را روشن کنید و وارد اینستاگرام بشوید. خواهید دید که قسمت رنگ یا draw و قلم شما فعال شده است. به راحتی می توانید عملیات و فعالیت مورد نظر خود را انجام دهید.

سخن آخر

بسیاری از مشکلات به راحتی قابل حل هستند، کافی است اصول و روش آن را بدانید. مجموعه فالو با ما علاوه بر خدمات فالو، لایک و ... اینستاگرام، کلیه روش ها و ترفند های مربوط به اینستاگرام را در قسمت بلاگ این سایت قرار می دهد. شما می توانید از راهنمایی های کارشناسان فالو با ما برای بالا بردن پیج، رفع ایرادات پیج و ... استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه